***Meiden van 21/22/23 jaar***

Zo meiden,

het lijkt hier wel een chat, hahaha.
Ik geniet wel van mn zwangerschap hoor, enkel gewoon erg emo.
Weet even allemaal niet wat ik wil, haha. lastig is dat hoor. terwijl ik heel gelukkig ben, dubbel gevoel dus. En dat is nu net het moeilijke. Ene moment zielsgelukkig, andere moment down en twijfel je weer.
Echt gek is dat.

En groentensoep met vlees en ballen, hihi, kom ook langs denk ik, eet ook erg graag soep, hihi. me moeder had het weekend pompoensoep, heerlijk.
In belgië waar ik altijd woonde word er van veel meer soep gemaakt, zo eten we vaak pompoen, courgette, en al die soorten soep, heerlijk, en daarvoor kan je me echt wakker maken, hahahaha.

Zo, net kapot glas in mn handen, zat blijkbaar glassplinster in me vinger, wil de deur opendoen, duw ik dat ding me vinger in auw, hehe maar hij is er nu uit hoor.

Zo, wacht jullie verhalen weer af.

Liefs

@lesy haha zag dat je op t forum nod in november al uitgerekend had dat als je nu zwanger bent je in augustus uitgerekend bent haha je bent nog erger als ik

@bloemetje lijkt wel een soapserie hier..!! Je hormonen zijn gewoon danig in de war en ik denk dat de ene zwangere vrouw er meer last van heb dan de andere, gewoon over je heen laten komen hoor tis niet anders. Pompoen soep?!?!?! sorry maar klinkt niet echt lekker, ik hou t maar bij t ouderwetse hihi!! grappig dus je bent een belg?Kom jij ook maar hoor heb een pan vol dus genoeg, stokbroodje erbij en kruidenboter smullen! en een glasspinter in je vinger kan vinnig zijn hé kijk maar ff goed of je alles eruit hebt!!

Veel liefs Greet

dag dames...weer ff kort berichtje..heb drukke dag..moet zo thusi werken tot 2200..verdient wel lkkr bji maar soms ff drukjes..
nou er is dus nix aande hand bij ons!!!!!!!! beetje dubbel, op zich wel fijn dat ik gezond ben...maar ja als er wat was konden ze er wat aan doen en misschiend at we dan zwanger zouden kunnen worden...en nu als er nix is volgend jaar sept. ofzo weer terugkomen....
ik zei telkens dt ik me niet naar huis laat sturen maar ja alsje dan de uitslagen ziet en je ziet da t goed is tja...dan kun je er weinig tegn in brengen..maar we gaan t nu met ovulatietesten probere...heb er gelijk al een paar gehaald...dus volgende week goed aan de klus hahahaha....
dus we zullen zien, ikhoop dat we snel zwanger raken en dat ik nie tmeer trug moet naar het ziekenhuis...wat wel lief was van haar is dat wanneer we zwanger zouden zijn we daar een echo mochten komen laten doen om te checken zeg maar...
nou meiden fijne avond en ik ben er woendag pas weer dus dan hebik denk ik een hoop in te halen hahaha..
dikkekus

Greet,
Ik ben een rasechte belg, haha.
Veel mensen vinden het vies klinken, maar ik vind het zo heerlijk, maar waarschijnlijk omdat ik daarmee ben opgegroeid.
Is echt zo lekker.

Ja, splinter is er helemaal uit, deed net zo zeer, maar nu hij er uit is niet meer.
Dus denk wel dat ik alles heb.

Dus jij eet zo soep met stokbroodje en kruidenboter.oooooooooooh heerlijk, hihi.
Waar woon je, sta ik zo voor je deur, haha.

Eetste, hier word het spinazie. (alweer, maar wel lekker, haha en goed voor me)

xx

Doossie,

Fijn dat alles in orde is, maar ook wel erg dubbel, en nu over jaar weer terug als je nog niet zwanger bent, hoop echt dat jullie dat niet halen hoor, en je snel wel zwanger bent.
Wel lief dat je daar echo mag laten maken voor te checken als je zwanger bent.
Erg lief.

Werkse.

Hoi meiden..

Ik kom even snel langs. Ben bij de fysio geweest. Woensdag weer. Ga woensdag weer proberen de pillen op m'n werk uit te delen.

Straks weer terug bij de ha geweest voor m'n ei. Hij wilde dat ik een echo liet maken, maar er was geen gynocoloog. Dus moet ik morgen om 9.45 erheen.

Misschien kom ik straks nog wel even lezen. Anders tot morgen.

Liefs xx

@doosie wat fijn dat er niet wat aan de hand is, maar o wat dubbel!! hoop zo dat het nu toch echt gauw raak is meis, tjonge daar sta je dan! Hopelijk is het niet nodig dat je terug moet! maar het zaad etc van je man is dat ook goed? thuiswerken, wat doe je dan? werkze!!
@bloemetje, een belg wat leuk, en ja als je dat gewend bent is het heerlijk natuurlijk!!! Nee eet geen soep met stokbrood haha ik ben ingewikkeld, heb wel soep gemaakt maar een beetje voor tussen door of weet ik het waarvoor,  had er opeens zin an kan je hebben he en nu maak ik bloemkool met een snitzel en jij spinazie ben ik niet zo kapot van maar ja ijzer hé ;-) Eetze
@hannes voor je ei naar de dokter ??? hoe dat zo? Mooi dat je bij de fyso bent geweest hopelijk help het!!

Eetsmakelijk iedereen

liefs,

He meiden,

wahaha, dit is echt niet normaal hoor Lesy en Greet, jullie zijn onverbeterlijk op jullie vrije dag! Had wel een half uur nodig om bij te lezen.
Hier lekker weer een werkdagje achter de rug. Verder weinig nieuws want de klusperiode is begonnen dus kan nog niet klagen over eventuele klachtjes. We hadden het er al eerder over maar ik merk trouwens wel dat ik zonder pil een stuk meer 'zin'heb zeg maar!  
Ben nu wel benieuwd hoe iedereen in real life is hoor. Bij Greet stel ik me nu al de gezonde boerendochter voor en Lesy is volgens mij een heel net meisje (bedoel ik niet verkeerd he dames) Hihi,het lijkt wel wie ben ik!

kus

Terug
Bovenaan