***Meiden van 21/22/23 jaar***

Hoi,

Cato,
Inderdaad, die twee meiden die gaan maar door, maar volgens mij zijn nu hun mannetjes thuis, haha. Opeens zo stil hier.
Ik denk inderdaad ook dat lesy een net meisje is. En een erg leuke meid, net als greet. Hihi.
Bij Lesy stel ik me iemand voor met blond haar. heb ik het juist?
En Greet is een brunette denk ik? Volgens mij heb ik het allebei fout, haha.
En jij Cato, volgens mij ben jij een erg rustig meisje? Kan dat? Of net weer niet?
Haha.
Nu is het echt wie ben ik .

Ons hondje is trouwens zo een schatje vandaag. Erg rustig en lief, doet alles wat je hem vraagt. heeft nog niets stout gedaan vandaag.

We gaan zaterdag behangpapier bestellen denk ik. We zijn eruit, haha, nou ja, bijna, hebben iets wat we beiden mooi vinden, maar er is er eentje die ik nog mooier vind. haha, maar we zien het wel. Keuze uit twee nog dus.

Liefs

Zo wat word er weer veel geschreven middagje werken en ik kom terug en dit staat er al allemaal weer. Moet hier nog wel even inkomen. Ben nog vrij nieuw hier in.

@lesy   Ik heb een paar woorden vergeten erbij te zetten. Die 2 dagen dat ik een bloeding heb gehad dat is nu 32 dagen geleden dus ik zou nu toch echt weer een keer ongi moeten worden.

Ik ga nu sporten kom straks nog even kijken.

Zo wat word er weer veel geschreven middagje werken en ik kom terug en dit staat er al allemaal weer. Moet hier nog wel even inkomen. Ben nog vrij nieuw hier in.

@lesy   Ik heb een paar woorden vergeten erbij te zetten. Die 2 dagen dat ik een bloeding heb gehad dat is nu 32 dagen geleden dus ik zou nu toch echt weer een keer ongi moeten worden.

He bloemetje,

Ja,nu zijn de mannen weer thuis en zijn de meiden weer rustig he!
Ik rustig?? Nou thuis misschien wel maar verder eigenlijk helemaal niet,hihi.
Ga woensdag trouwens lekker naar de musical dirty dancing, houden jullie van musicals? Mijn mannetje is weer eens een avondje sporten,dus nu heb ik alle tijd voor jullie haha.

kus

@hoopvol wat dacht je ik moet er in komen dus plaats gelijk maar drie berichtjes haha geintje!!
@cato ja weet het echt héééél erg zit nu gewoon met rode schaamwangen achter de computer lijkt wel of ik niet anders gedaan heb vandaag dan forummen. Een gezonde boerendochter haha wat moet ik me daarbij voorstellen zo n forse meid met blozende appelwangen??? of wat anders?? succes met klussen, fijn dat je meer zin hebt komt goed van pas toch!
@bloemetje behang bestellen leuk!! inderdaad me man was thuis, weer weg trouwens dus ik nog ff spieken en inderdaad heb bruin haar... ga door voor de volgende ronde...

vind het wel grappig dat jullie ant raden zijn hoe we in t echt zijn, leuk om te lezen!!

Meisjes fijne avond tot morgen en slaap allemaal lekker en veel klusplezier!!!!

Liefs Greet

Greet!!! Zo erg ben ik toch niet???  Het is maar een detailtje hé haha.....

Sorry meiden, ben ik weer. Ik zal zo even eten......
Bah vanaf vier uur kreeg ik last van migraine, dan ben ik zo 4 uren onder zeil :-(
Dan staat mn hoofd op ploffen en ben zo misselijk als een hond. VRESELIJK!!!
Dan kan je echt even niets.....
Maar het gaat nu wel weer wat beter, helemaal nu ik jullie verhalen zo lees hahaha!!!
Big smile hier....
Wat zitten jullie allemaal te speculeren...!!! :p
Ahum bloemetje, ben absoluut niet blond ;-) Ben hartstikke donker!!! Volgens mij ben jij blond of niet? Met krullen? :p

En greet en ik moesten nodig even bijkletsen hoor...zoveel hebben we niet gezegd tog? Hmmm valt reuze mee....

-xxx- lesy....
Lekkere roddeltantes hiero!!! whaha ;-)

Zo,

Moet dus niet op mijn gevoel afgaan, eentje juist, andere fout gegokt.
Haha.

Lesy, ik ben donkerblond, zonder krullen.

En dat geklets van vandaag, valt nog mee hoor, hahaha. Alleen half uur moeten bijlezen .

Zo even vriend zn opa ophalen. Daarna lekker op bed denk ik.

Liefs

Terug
Bovenaan