***Meiden van 21/22/23 jaar***

CATO, IK BEN OOK NAAR DIE MUSICAL GEWEEST!!!!!!!
Sorry, ben een beetje enthousiast haha.
Ik dacht die moet ik zien, heb de film ook al 20x gezien ofzo!!!!
het mooie is dat ze de liedjes engels hebben gehouden, erg leuk.
Meid, dat worden traantjes wegpinken want hij is super mooi, een echte aanrader!
Wat leuk dat jij daar ook van houdt.......Had ik niet van je verwacht ;-)
Ach ik ken je ook helemaal niet goed, wat zwets ik nou.....

Hahaha, greet met haar blozende appelwangen!!! Die is goed :p

Ik netjes??? Ja eigenlijk wel, ben een heeel braaf meisje  
Altijd al geweest eigenlijk. Maar ben vaak wel vunzig bezig hoor whaha, vooral op het werk. Beetje fun in de brouwerij toch?

Nou, gtst is er weer op....Tot straks....
Liefs lesy.

Hey meiden,

jeminee!!!!!!!
Je bent even een paar uurtjes weg en gelijk een heel boekwerk hier!!!
Wel gezellig,
@Doossie fijn dat er niks ernstig is en aan de andere kant niet leuk dat ze je weer weg sturen. want je zit toch in ronde 17? Sorry misschien heb je het al een keer gezegt maar heb ik het niet gelezen maar hebben jullie samen geen 'deadline' waarna jullie iets anders proberen ofzo.....?

Bij mij op het werk zijn er veel mensen die niet natuurlijk zwanger konden worden en daardoor IVF of iets anders moeten doen.
Daardoor word je wel een betje onzeker maar gelukkig is ieder geval anders.

Ik ga nu een film kijken die we gehuurd hebben....

Fijne avond allen

Huh?? Waar is iedereen inneens meiden?
Weer iemand zwanger op  topic NOD in november.
Erg leuk om daar bij te zitten hihi, 25% van de lijst is nu zwanger, dus 2 wel en 6 niet.
Dat is best veel....Zit steeds met spanning te kijken wie wel en wie niet haha.
Morgen nog 10 dagen wachten voor mij.....JEEJ!! We gaan ervoor.

Meiden, weltrusten. Ben er morgenavond weer eventjes....En woensdag :p
Morgen zal dit topic wel vol zijn haha, dus moeten we maar even een deel II openen hé.

Liefs lesy.

he allemaal

ik   kan het niet meer allemaal bij   houden hoor....
ben de hele weel al zo druk geweest en ik kom er maar niet door met de verhalen van jullie allemaal.
@cato....wat leuk dat je woensdag naar de musical gaat zeg hij is echt ONTZETTEND mooi...haha ben gister heen geweest.hij was echt zoooooo mooi ik raak er bijna niet over uit gepraat.
ik wens jou in ieder geval heel veel plezier en vergeet je zakdoeken niet hé...
ik ben nu alleen alweer vergeten wat er verder geschreven is...
dus wens ik iedereen die weer moet (wil) weer veel plezier en succes en de gene die al aan het wachten zijn ook succes.

kussies

Goedemorgen dames,

Jullie allemaal nog onder zeil?
Hier net lekker al een flinke wandeling gemaakt met mn hondjes en zometeen weer lekker naar mn werk en voor ik het weet is het morgen,hihi.
Leuk om te horen dat er al een aantal meiden ook naar de musical zijn geweest,ben nu helemaal erg benieuwd!
Dames ik wens jullie een fijne dag en tot later.

Kus

hallo meisjes

nou cato jij was vroeg aan de wandeling met de honden!! heb net bijgelezen van gisteravond maar blijft niet hangen sorry!! ben beetje erg brak, hele nacht lopen spoken overgeven etc bah en voel me nu echt beroerd, misselijk en buikpijn blllllllllllllllllllllll denk buikgriepje ofzo heerst erg zeggen ze

Fijne dag allemaal

Goede morgen allemaal.

Zow zeg dat was veel lezen ben toch wel 3 kwartier bezig geweest ...

Ten eerste alle nieuwe WELKOM.

En bedankt voor de felicitaties voor de verjaardag van me vriend, was een leuke dag maar ook een druk weekend en hij was gister vrij dus vandaag dat ik er gister ook niet was

nou nu ff weer een poging doen om te antwoorden, als ik er wat vergeet sorry alvast haha, maarja heb deze week vakantie dus dan kan ik het wel goed bij houden!

Iesy: ja het wordt echt moeilijk om het bij te houden de groep wordt al hoe groter haha, ik vind het soms wel lekker om onregelmatig te werken maar soms ook helemaal niet hoor, als we ooit kinderen krijgen wil ik ook graag vaste dagen werken is dan wel makkelijker.
Vervelend dat je wat gezeur met je moeder hebt, heeft ze al gebeld? of jij haar? dan ben ik altijd eigenwijs dan bel k niet wacht dat altijd net zo lang tot diegene zelf beld..
Ik had eerder ook altijd met me pa, als we gezeur hadden dan kon ik zo dagen niet tegen hem praten dan kwam ik uit bed zat hij smorgens aan tafel de krant te lezen ik liep hem recht voorbij en ging in de kamer zitten haha en zei geen woord dan begon hij altijd wel tegen mij te praten en dan praat ik wel terug maar begin niet als eerste haha.,

Cato: leuk een nieuwe auto, bevalt goed neem ik aan haha.

Jmv: het schiet al mooi op de 17e aan dan kan je je baby eindelijk zien spannend ofniet, schiet het al een beetje op met de baby kamer?waar je laats aan was begonnen?

turtle: 12 jaar, dat zijn wel een boel jaartjes maarja , als je maar gelukkig bent zeg ik altijd , ik ben 22 en me vriend is zondag 27 geworden , bij mijn vader en zijn vriendin zitten ook veel jaar tussen mijn vader is mm ja hoe oud is die haha 51 volgens mij en zijn vriendin is 35   eerst had ik ook zo iets van pfff maar nu denk ik zo van als ze maar gelukkig met elkaar zijn..

Bloemetje: mooi dat de bloeduislagen goed waren.. jammer van de reumawaarden, ik hoop dat je het vol kan houden zonder pijn med.

Turtle: dus jullie gaan trouwen leuk .. wanneer? haha
Wij wouden nooit trouwen omdat het allemaal zo veel geld kost, toen zeiden we we doen gewoon geregistreerd partnerschap en met de fam. uit eten en nu gister ind e auto begon me vriend ineens over trouwen ik zo trouwen? jij wilt niet trouwen zei je toen, ja zegt ie we willen kinderen dus moeten we het ook goed doen dan moeten we toch ook wel gaan trouwen haha, ik zo ja dan wil ik wel met alles er op en aan  maar nu hebben we besloten dat we er nog wel een aantal jaar mee wachten omdat het allemaal zo duur is pfff, gaan we eerst flink sparen en hopelijk hebben we dan een kindje die kan ons bruidskindje zijn haha hij wil dan in 2011 trouwen ik zo dat is nog zo ver weg    maarja eerst maar flink sparen haha..

Doossie:Gelukkig dat alles er goed uit zag in het ziekenhuis, nu maar hopen dat het allemaal snel mag gaan lukken. ( voor ons allemaal natuurlijk haha)

Hannes: ik hoop dat het snel beter gaat met je rug bah zo vervelend .

Greet: dat is niet zo leek dat je zo slecht te pas bent bah. hebben wel veel mensen last van ja van buikgriep bah. sterkte er mee!!

Oh ik weet het niet meer volgens mij heb ik iederen zoon beetje gehad haha,
me geheigen laat me soms flink in de steek haha, me vriend zegt altijd al je moet nog meer met die oude mensen gaan werken dan blijft er niks meer van je over hahaha

nou euh ik ga ff een boterham eten ben al vanaf iets voor 9 aan het lezen en typen hier haha   fijne dag allemaal!!!

Liefs Mij

Hey Allemaal,
Jeetje wat moest ik weer lezen! Lekker gezellig. Leuk dat sommige speculeren over hoe iemand eruit ziet. Bloemetje weet ik lekker al...
Lesy, ik had ook verwacht dat je blond haar zou hebben. Greet, denk ik idd ook donker en krullend haar. Anne lijkt me ook blond, Cato niet, die is denk ik weer donker.. Haha.

Vanmorgen naar de Gynocoloog geweest. Inwendige echo gehad. Ik blijk een kiste te hebben op m'n li-eierstok van 5 1/2 cm. Ik schrok wel behoorlijk. Maar de gynocoloog zei dat het vanzelf wegging en het verder niet echt kwaad kon. De pijn is bijna niet te hebben, maar ze doen er niks aan. Mag pijnstillers slikken.

Helaas weet ik nu ook dat het deze ronde dus niet raak is, anders had ik het wel gezien op de echo.. , maar ja volgende ronde weer beter he!!

Lesy, open jij weer de nieuwe topic?

Liefs x

Terug
Bovenaan