***Meiden van 21/22/23 jaar***

Hoi,

Lesy,
Heb ik het toch beetje goed, haha.
Denk je dat vandaag topic vol is, moet er toch erg veel geschreven worden, en het is vandaag iets rustiger.

Turtle,
Je moet hier inderdaad steeds veel bijlezen haha. Maar wel gezellig inderdaad.

Waterman.
Ja, haha, zo druk hier, als je dan niet veel tijd hebt. dan ben je wel ff bezig he.

Cato,
Veel plezier bij de musical, wanneer ga je? ben het even weer kwijt.

Greet,
Beterschap meid.

Anne,
Fijne dagen gehad dus, en trouwen leuk hoor. Hihi, wij gaan ook trouwen, wil graag voor april trouwen. Met enkel naaste familie,ouders, grootouders en broers en zussen. Meer niet.
Ook niet voor de kerk.

Hannes,
Een cyste, brrr, hebben ze ook gezegd hoelang het duurt voordat ie weer weg is.
En jammer dat je kon zien dat het niets is deze maand. Balen.

Hier druk vandaag, hoop nog wel even langs te kunnen komen.

Liefs

Hej Hannes ,

Nee ik ben niet blond, ik heb lang bruin haar  ook niet blond geweest haha,

ik ben wel lid van een pagina op hyves wat ooit hier ergens op een forum heeft gestaan maar weet die hyves niet meer haha,( daar was het ook saai want niemand die schreef daar wat in het gastenboek)  maarja daar zit ik ook onder me echte naam dus kun je me foto nog niet zien flauw he haha is ook een gesloten hyves kunnen alleen de leden zien we er lid is.

Ow een kiste, ja daar zou je wel van schrikken, gelukkig dat hij van zelf weer weg moet gaan.
helaas op  naar de volgende ronde, hopen dat het dan raak is!!

Liefs Mij

Hey,
Had ik toch verkeerd gespeculeerd, gek dat je toch zo'n beplaad beeld krijgt van mensen he.
Ik moet over 6 weken terug op controle, krijg dan natuurlijk wel weer meteen een echo, dus als het dan raak is.. hihi!!
Positief blijven denken he!!

Maar leuk dat iedereen toch zo ongeveer wel een keer wil trouwen. Is toch wel iets moois. En misschien traditie?

Liefs

ja dan weet je wel dat het raak is of niet over 6 weken spannend hoor haha.
ja je kan soms gewoon een beeld van iemand hebben haha is wel grappig.
dat trouwen ja dat is wat haha ben jij ook getrouwd of trouwplannen? ik weet het niet meer haha

dat met die hyves wat ik net zei was in het forom eerste ronde eerste kindje ofzo maar die is gesloten en staat er niet meer tussen haha, , hij is prive op hyves dus daar ken je hem ook niet vinden..
maar ik heb de hyves weer gevonden, tussen zoeken hier op het forum haha..zitten niet veel mensen op maar 18 meende ik    

Hey anne, ik ben nu anderhalf jaar getrouwd, ik ben eerlijk gezegd uit traditie getrouwd. En natuurlijk uit liefde, maar ik wilde perse eerst getrouwd zijn voor we aan kinderen begonnen, en ja als het kan, dan doen we het.
Heb jij nog interesse in de negen maanden beurs?

Hej Hannes.

Ok mooi al een tijdje dus ;) , ik wist het echt niet meer of je nu getrouwd was of niet haha, wij wouden het eerst niet we hadden zo iets van je betaald er zo veel voor en je krijgt er zelf maar weinig van mee van de dag zoals iedereen het zegt, dus wouden we geregistreerd partner schap doen en met de familie uit eten. maarja nu zei me vriend gister ineens dat hij wel weer wil trouwen haha die weet niet wat hij wil..
Negenmaanden beurs, ja lijkt me wel leuk maar denk alleen als ik zwanger ben anders niet denk ik dan kan je toch niet wat kopen ja kan je wel maarja heb je op dat moment niks aan, ik ben er al eens eerder geweest met school  toen gingen we naar de huishoudbeurs en toen was de negenmaandenbeurs er ook, kan me er niet zo heel veel meer van herinneren alleen dat ik er toen allemaal info heb gehaald we moesten toen net een baby verslag maken dus kwam goed uit. jij dan zou jij er heen willen?

Liefs mij

Hey anne, wel leuk dat je vriend er zelf mee kwam. Geeft toch weer een goed gevoel toch? Ik wil nog wel naar de negenmaandenbeurs, ook al zou ik niet zwanger zijn.
Ben er ook al eerder geweest en ik vond het toen echt leuk.
Nog speciale plannen voor je vakantie?
Liefs

Terug
Bovenaan