***Meiden van 21 t/m 23 jaar*** Deel 3!

Zo ben weer terug! En wat je zegt bloemetje, ik zal nu heerlijk naar bedje. Morgen nog een dagje werken en daarna weer een dagje vrij. Maar moet veel schoonmaken dan, want alles is hier vies door het klussen!! Niet doordenken ;-) Meiden, tot morgen!! xxx

Enne bloemetje, kijk maar niet naar die site nee, ik zie het nog steeds voor me en zal er waarschijnlijk wel over dromen.....Brrrr.......Ziet er erg vreselijk uit, wist niet dat abortus zo wreed was!!

Hoi,

Lesy,
Dank je dat je dat ook nog even meld, meestal ben ik te nieuwsgierig, maar ga echt niet kijken nu, reageer momenteel erg emotioneel op alles, dus, haha, lijkt me goed om dit maar niet te doen. Zelfs zoals iemand daarstraks het over die armpjes en beentjes had,kan me dr al een beeld bij maken, en dan heb ik het niet eens gezien.

Meiden, welterusten, ik ga ook naar bed.

Liefs

lesy sorry dat ik je hierdoor dalijk slapeloze nachten heb bezorgd
wilde het gewoon met jullie delen hoe gruwelijk het is en hoe erg het er uit ziet.
hoop dat je het beeld snel een beetje zal vergeten
ik heb het ook steeds in me hoofd en het is gewoon heel erg
daarom heb ik er ook eerlijk bijgezet je moet er echt tegen kunnen en een sterke maag hebben.want het is echt erg om te zien
ik kwam zo via zoeken op die site en schrok me echt rot ik moest bijna overgeven

bloemetje meid niet kijken als je weet dat je er niet tegen kan
echt niet doen want het is echt geen prettig gezicht
daarom wilde ik de keus bij iedereen zelf laten wil je wel kijken dan kan dat maar wil je niet kijken doe je het niet daar ben je vrij in meid
daarom bij deze nog een keer dames het is geen pretje om te zien dus wees wel op je hoede wat je te zien krijgt want het ziet er echt vies uit

ik vind idd ook dat er te snel naar abortus word gegrepen en de artsen doen het ook gewoon maar.snap best dat je soms in een situatie zit dat je geen andere keus heb.
maar er zijn ook situaties dat ik denk had nagedacht.Hoe vaak je wel niet hoor dat ze daarna zo veel spijt hebben of zich schuldig voelen.ja had dan beter info gegeven vind ik dan als arts.geef ze eerst info voordat het zomaar word gedaan zodat ze nog kunnen nadenken geef nog ff de tijd om te denken vind ik.maar is mijn mening natuurlijk.en als je hier dan op het forum al die meiden ziet waarbij het niet lukt is dit gewoon zo pijnlijk.ik ken ook een meisje die was dus zwanger en wilde het weg laten halen.dat heeft ze gedaan omdat ze er iet voor wilde zorgen.en daarna werd ze 2 maanden later weer zwanger sorry hoor maar waar ben je dan mee bezig.en dat gebeurd gewoon te vaak dat ze niet leren van de eerste keer.zo nu hou ik er over op hoor dames  het is al erg genoeg volgende keer breng ik weer iets gezelligs en leuks beloof ik

oja ben ik nog ff voordat ik naar bed ga
ik had trouwens nog nieuws gehoord
wisten jullie waar vaak hogebloeddruk vandaan komt in een zwangerschap
ik hoorde van me verloskundige dat dat komt door de sperma van de man
haha hoe grappig is dat kunnen we weer onze mannen de schuld geven als we er last van krijgen haha.
maar dat komt dus omdat het een stof in de sprema zit die je lichaam niet kent en daar kan je lichaam dus vroeg of laat of nooit op reageren dat betekend dus als je hoge bloeddruk heb dat je lichaam dus eigelijk het stofje niet herkend en probeerd af te stoten.maar dat lukt natuurlijk niet dat afstoten want vaak komt hogebloeddruk later in je zwangerschap en kan dat gewoon goed in de gaten gehouden worden en gaat het heel erg vaak gewoon goed.maar vond dat best intresant om te weten

Heej meiden,
Even voorstellen,
Ben 20 jaar bijna21 en mn vriend ook
ik wil eigenlijk al een tijdje een kleintje maar mijn vriend wou nog even wachten, nu hebben we toch besloten om het te proberen.

mn vriend wil het nog niet zo benoemen dat we echt bezig zijn,(dit komt ook mede omdat ik het er dan  eigenlijk de hele dag door over wil praten:p)  we doen het onveilig en als er een kleintje komt is het echt helemaal welkom.

Ik ben al twee jaar niet meer aan de pil omdat ik daardoor eigenlijk helemaal geen zin had in sex en mijn humeur er niet beter op werd. we deden het eigenlijk altijd met condoom.

ik heb een hele vaste cyclus altijd 27 of 28 dagen.
nu ben ik al 3 dagen overtijd en heb 2 clear blue zwangerschapstesten gedaan waarvan de uitslag negatief was. JAMMER!!
ga maandag weer een test doen (liefst doe ik er elke dag wel een)..

hopelijk is hij dan POSITIEF en anders gaan we met frisse moed weer verder!

leuk al jullie verhalen ga zeker vaker lezen.

groetjes M.

PS, vinden jullie 20 te jong?

Iedereen, het zijn er aardig wat, bedankt voor het reageren! Het is fijn om verhalen te lezen die je dan toch weer een beter gevoel geven!

Gister heb ik nog een gesprek gehad met mijn manntje, en we hebben nu samen besloten dat we dus eerst deze menstruatie afwachten. En we duimen dat het een mooie normale cyclus word. Als het een "normale" cyclus is rond de 28 dagen gaan we na 2 menstruatie proberen!! Vind het zo spannend!!!! Ga ook al stiekem aftellen.

@ M88D --> Je verhaal is best herkenbaar, ik ben ook 20 en wil ook graag beginnen. Ik denk niet  dat 20 TE jong is. Het is wel jong. Maar dat heeft voor en nadelen. Zo is je lichaam het meest vruchtbaar rond zijn 20ste levensjaar.  Mijn moeder was ook vroeg met kinderen en vind het persoonlijk erg fijn een jonge moeder. Even afwachten kijken wat de test over een paar dagen aangeeft!!

Kan nog niet op iedereen reageren. Mijn laptop is bij mijn stiefpa omdat hij het niet zo goed doet. Nu is het dus even snel op mijn werk tussen door kijken en snel reageren..

Greetzz Justme

Terug
Bovenaan