***Meiden van 21 t/m 23 jaar*** Deel 3!

Hoi hoi,

@ M88D --> Wat vervelend dat je toch ongesteld bent geworden. Ik dacht vorige week ook dat het raak zou wezen. Alles was anders als normaal een ongesteldheid is. De kans was ook aanwezig. Maar helaas. Op naar ronde 2 voor jullie!

@ 1986anne --> Wat een verhaal zeg. Ik had dit nog niet gehoord in het nieuws. Moet niet veel gekker worden in NL. Stom is dat he als het in eens zo dicht bij is. Het lijkt me dat je dan wel heel erg wanhopig moet zijn.

Greetz

Hoi Meiden,

Jvm,
Ja, hihi, ik neem de vrijheid om er niet naar te kijken. Haha.
En hoge bloeddruk komt door man, hahaha, goed nieuwtje om te onthouden. haha.

Cato,
Dank je.

Just me,
Alsjeblieft, ja, haha, aardig groepje hier he, als je paar dagen niet hebt geschreven is het weer een half uur of langer lezen haha.
En super dat jullie samen een beslissing hebben genomen. Dat voelt opeens heel anders he?
Wij hebben het tegen ouders verteld toen we ongeveer 8 weken zwanger waren. Werk week later, en rest van familie rond week of 10.

Anne,
He, morgen dagje vrij, heerlijk hoor. Lekker van genieten, en spulltjes kopen, heerlijk is dat. Hier niet, dit jaar denk ik niet aan de kerstversiering.
En bah, dat verhaal. Dat is niet leuk om daar achter te komen, was dat niet die kind van iemand in belgië hadden gekocht. Trouwens, gewoon een kind ergens kopen, dat vind ik al erg raar.

Zo,
Zal ik jullie allemaal maar uit de spanning verlossen?
Hihi.
Meiden ik ben zo gelukkig nu, echo was helemaal super, mooi te zien(hoezo dikke buikwand haha) En alles zag er goed uit.
Ons kleintje is enkel een eigenwijsje, haha, wilde niet laten zien of het jongen of meisje is. Hehe. Dus ja, dat word nog wachten. Hihi, maar eigenlijk maakt het me nu niet zoveel meer uit, als het maar gezond is, en dat is het.

Liefs

@Anne: wij hebben gisteren vol verbazing naar Netwerk zitten kijken... Je vraagt je dan af: "Hoe kan iemand het over zijn hart verkrijgen om je pas geboren kindje te verkopen?" en "Welke idioot koopt er nou een kind via internet..??"

Ik snap dat als je een enorme kinderwens hebt, je er alles voor over hebt om een kindje te krijgen. Dat blijkt ook  wel weer. Vind het trouwens wel gewaagd dat ze zichzelf zo hebben laten filmen. Je kon ze niet heel goed zien, maar een bekende zou ze volgens mij gelijk herkennen. Ook aan de stem...

Ze hadden er dus een lening voor af gesloten en waren al een paar keer belazerd door draagmoeders uit Belgie. Legale adoptie zou te lang duren en te kostbaar zijn.. tjah.. niet meer dan 25.000 tot 30.000 euro denk ik? Dat hebben ze er nu al aan uit gegeven, in totaal.

@Bloemetje: super nieuws!! Echt kei fijn dat je kindje zo gezond als wat is

Hey,

Dacht even loeren hoe het met bloemetje en hannes is!!

@bloemetje joehoe wat fijn!!! Heerlijke geruststelling voor jullie zeg!! Haha eigenwijs, heeft de beeb zeker van een vreemde, kan niet anders..
@anne jeetje dat verhaal had ik gelezen op de telegraaf vond het al bizar en nu jij dit zo typ pft je kent ze gewoon, echt apart zeg! Raar hoor dat dat zomaar kan, volgens mij ben je dan niet helemaal precies hoor.
@hannes hoe was t bij de ha?? Ben zo reuze benieuwd meis!
@justme wat erg zeg van je vriendin, zo vreselijk, ben je in blijde verwachting en zomaar ineens komt daar een eind aan.
@jvm wat een nare site. Hoe gaat het met jouw verders????
@catotje druk druk!! Nog moeizame ouders gehad?
@lesy lekker ant werk en morgen dagje vrij! Aan de poets moet ook is gebeuren hé
@m88d welkom, jammer dat je ongi bent geworden. En of 20 te jong is zou het niet weten ieder voelt voor zich of je dr aan toe bent toch.
@meisje een paard verkocht!! Grappig dat je daar zo blij om bent!! Ik dacht een paarden liefhebster vekoopt ze nooooit!!!

Nou ik vanmorgen de dokter gebeld, kwam tie persoonlijk ff kijken., wond geneest goed!  Maar volgens hem doe ik teveel...!! Ehm...... Mischien heeft hij wel gelijk, want als ik wat gedaan  heb dan heb ik verhoging. Dus nu verplicht bank arrest, kan je nu al vertellen hou ik nog geen dag uit. Heb altijd het gevoel dat ik te weinig doe en me niet moet aanstellen, heb zo iets van morgen is het wel over, doorgaan niet zeuren. Maar heb me nu voorgenomen te luisteren. Zal wel moeten, want me man was flink boos (iets wat tie echt never nooit is, dus...) en vind dat niet zo gezellie... . Maar voel nu aan me eigen lijf dat het anders niet goed ga. Zo lekker lul verhaal, maar ik ben het kwijt!!!   Vanavond lekker chinees............ MJAMIE...................

Dikke kus voor jullie, Greet

Hoi,

Meisje,
Hihi, paard verkocht. En vanavond lekker bespreken wat je daarmee gaat doen, haha. Heb al een licht vermoeden, benieuwd of ik gelijk heb.

Greet,
Tja, van een vreemde zal hij het niet hebben, papa en mama zijn allebei koppig, hihi.
En ja, rustig aan doen, dat is moeilijk he meid? Maar zou toch maar naar ha en je man luisteren hoor. Ze hebben gelijk!

Liefs

Hey allemaaL..
De dokter zei dat ik me rustig moest houden..
Verder niks.. Ik reageer vanavond nog wel,
of morgen een keertje, ga vanavond zwemmen..
Bloemtje, goed nieuws!!!
Liefs xx

Hoi Meiden,

Ben ik weer even tussen de bedrijven door.
Bloemetje, wat een goed nieuws dat alles goed is met de beeb!
Maar wat hebben ze nu anders gedaan met de echo dan de vorige keer? Wanneer mag je nu gaan kijken wat het geslacht is?

@Greet; Ja nu krijg je van iedereen op je donder zeker! Neem mn advvies nu maar aan en laat je lekker verwennen!!!!

meiden nog 1 avondje en dan zit het er weer op. Weet niet meer wie het vroeg, maar ik heb nog geen moeilije ouders gehad hoor! Heb dit jaar ook een uitzonderlijk lief en leerzaam klasje dus mag niet klagen!

Kus

Hey meiden,

Als je iets moois wil lezen en jezelf er gedeeltelijk in voor kunnen stellen dan heb ik nog wel een aanrader voor een boek.

Eisprong van judith Uyterlinde

Een verhaal over liefde en het verlangen naar een kind.

Ik ben helemaal geen lezer en toen ik dit boek kreeg van een vriendin dacht ik nou ik zal het eens proberen.
Maar het verhaal grijpt je zo aan dat je het in een keer uit wilt lezen!!!

@bloemetje
Oh wat fijn voor je meid dat alles goed te zien was en dat het helemaal gezond is super!! Nu lekker ontspannen en je geen zorgen meer maken he!!

@ Greet Volledige bankrust ja? Dat valt vast niet mee als 'doener' maar het is wel beter voor je gezondheid dus probeer te luisteren naar je lichaam.

Nou ik krijg vanavond eters mijn vader en zus en haar vriend!!

Terug
Bovenaan