***Meiden van 21 t/m 23 jaar*** Deel 3!

m88d

20 of dat te jong is
nou dat kan twee kanten op het gaat gewoon om hoe jong je je voelt
als je voelt dat je er aan toe bent en alles goed geregeld is en op orde is
zoals financieel ja waarom niet dan denk ik
ik was 19 toen ik zwanger werd van mijn dochter en 20 toen ze ter wereld kwam
en ik voelde gewoon dat ik vroeg moeder wilde worden ik had een huisje een vaste partner stappen had ik ook geen zin meer in.en financieel was een andere probleem want dat zat dan niet zo goed.maar het is die tijd wel helemaal goed gekomen.en nu ben zwanger van ons 2de kindje en ben nu 23 jaar.

Hoi Allemaal..

Hoe is het met iedereen??
Hier wel goed ben net klaar met werken..
Is het bij jullie ook allemaal nog wit of niet?
Alweer wat nieuwe mensen hier welkom weet de namen niet meer haha
Ik reageer ff niet op iedereen want weet echt niet meer wat ik nu gelezen heb sorry haha
zo ga weer verder met de was... pff ligt zoveel

Morgen lekker een daggie vrij, ga ik naar oostenrik kerstpullen kopen haha

Liefs Mij

Hoi Meiden,

Ik zat even op de abortus website te kijken. En net daarna krijg ik het bericht dat een vriendin van mij die vandaag naar de vk. ging helaas niet meer zwanger is. Waarschijnlijk zo rond 8 weken is het kindje overleden. Nu moet de natuur zijn werk doen. Als je dan die beelden ziet hoe ver het eigenlijk al is rond 8 weken moet je er niet aan denken!

Moest het even kwijt! Vreselijk!

Wanneer zouden jullie vertellen dat jullie zwanger zijn? Wacht iedereen tot de 12- 13 weken? En dan ook voor de ouders en naaste familie?

Greetz Justme

Hej meiden,
Net ongesteld geworden..

Vind het erg jammer en snap het niet echt want:
Opgezette buik, krap al 1 week onder in mn buik links en rechts, ben NOOIT overtijd enz. het is wel teleurstellend maar het was nog maar de 1e ronde, we gaan nu met frisse moed aan de volgende cyclus beginnen:)

ben blij om jullie reacties te lezen!

bloemetje heel veel plezier en succes vandaag met je echo.

en ik laat wanneer iik weer in de spannende dagen zit weer meer van me horen:) (zal wel richting de feestdagen worden denk ik.

liefs M

@Lesy: ik geloof er wel in hoor, van dat orgasme bij de vrouw. Ik bedoel: als je klaar komt dan ben je ook op en top ontspannen. Natuurlijk moet het geen "moetje" worden, want dan lukt het niet. Als je heel bewust klaar wilt komen, dan span je jezelf vaak teveel. Zo is het volgens mij ook met zwanger worden. Ik streef er in ieder geval naar om lekkere seks te hebben, ook al wordt het straks met een doel. Dat doel vind ik juist wel leuk, eerlijk gezegd  

@weet niet meer wie het zei: hoge bloeddruk van het zaad van je man? Ik neem aan dat dat dan komt door de seks die je nog hebt tijdens de zwangerschap? Het vruchtje is na de bevruchting al geen sperma meer namelijk, maar een klompje cellen.

@Bloemetje: zet em op bij die echo!

Hier weinig nieuws. Hebben vanmorgen een paard verkocht. Hoera! Vanavond uit eten en dan gaan we bespreken wat we met het geld gaan doen. Ik weet wel wat.. maar dan moeten we nog even wachten met het uitgeven haha!

shit shit net een heel verhaal getypt druk ik weer eens op logout.... nou nog een keer het hele verhaarl dan maar typen

Hoi allemaal...

Hebben jullie dat verhaal ook gehoord over een stel uit nl dat een baby hebben gekocht via internet..
Ik kreeg daat een heel vreemd gevoel bij, en moest gelijk aan iemand denken, omdat een ex collega van me kinderen wou en dat niet lukte en ze geen adoptie wouden omdat dat zo lang duurde en die hadden ineens in juli een baby ik zo hoe komen jullie daar ineens aan aan haar gevraagt via hyves geadopteerd zei ze toen dus heb ik er verder niet bij na gedacht en haar gefeliciteerd.... tot ik dit bericht deze week hoorde ik dacht gelijk aan hun.... en nu stond er gister dat ze uit overijssel kwamen toen wist ik het zeker dat ze had was.. haar hyves profiel is ook niet meer zichtbaar..
Dus gister was het in netwerk heb ik die aflevering net gekeken op internet en ja hoor het is me ex collega ... zo raar me gevoel zei gelijk dat het over hun ging. ik snap niet hoe je zo makkelijk een baby via internet kan kopen  

Degene die ongie is geworden weet je naam niet meer haha jammer ... op naar de volgende ronde...

bah wat vervelend voor je vriendin ... als ik zwanger mag raken zou ik het ook na 12 weken zeggen naaste familie weet ik niet of ik dat voor me kan houden haha

Zo heb me hard ff gelucht haha

Liefs Mij

Terug
Bovenaan