Hallo lieverds (k)
Hoezo oude garde, bijna de helft is hier nieuw!! Welkom allemaal ;-)
Ik denk dat ik maar eens een 2de pagina ga openen want ik weet nu al niet meer wat er allemaak gezegd is haha.......Uhmm ff kijken:
@Bloemetje: Goed dat je toch niet gekeken hebt naar die site! Ik ben veel te nieuwsgierig, das niet altijd even handig moet ik zeggen. Zo ben ik ook eens op de site www.rotten.com gestuit, nou werkelijk, wat je daar allemaal ziet: wil je niet weten

Daar zijn onze hersenen NIET voor gemaakt om zoiets te verwerken. En wat fijn dat de echo helemaal goed was! Wat een geruststelling ook...Mogen wij de echo ook zien

Of staat ie al op de hyves-site?
@JMV: Hihi had wel geslapen hoor, maar het spookte inderdaad steeds door mn hoofd, vandaag ook nog trouwens...Ik zou het nu dus noooit doen!! Je zag gewoon baby's van 25 weken heel in de prullenmand liggen, nou sorry hoor pfff........Ik wordt er ook boos van als vrouwen ongewild zwanger worden (hoeft niet meer in deze tijd toch?) en het dan laten weghalen en vervolgens een paar maand later weer zwanger zijn. Hoe oneerlijk is dat!! Enne, leuk weetje over die hoge bloeddruk! Ik wist het in ieder geval niet haha.......
@M88D: Leuk joh dat jij ook ff mee komt kletsen. Ben ook 21 en vind het heerlijk om zo jong te gaan voor een kindje...Mocht het niet lukken dan ben ik jong genoeg, sla het dan een paar jaar duurd is dat minder erg ;-) Haha, 20 klinkt jong hé? Ik ben 21 en voel me ontzettend oud, terwijl anderen denken die is hartstikke gek haha....Dus nee, 20 is dan niet te jong. Maar voor velen zal het heel jong zijn, tegenwoordig beginnen de meeste vrouwen met hun 28e aan kinderen. Ik vind dat persoonlijk weer wat te oud. Je moet er gewoon zelf aan toe zijn, en niets van anderen aantrekken! jammer dat je ongi bent geworden meis. Maar ons lukte het niet om dan afstand te doen van het forum, je deelt wel alles met elkaar en dat is heel fijn.....
@Anne: Lekker gewerkt meis? Bij ons was het vandaag rustig en dan gaat de dag wel zo langzaam hihi. Nee hier niet wit, daar wel? En morgen lekker vrij! Heerlijk hé? Kan me er altijd wel op verheugen. Lekker kertsspullen kopen! Gezellig! Ik gebruik de spullen van vorig jaar weer, moeten toch een beetje zuinig aan doen.....En dat van die baby die je op internet kan kopen vind ik wel raar! Hoe bestaat het???
@Justme: Ik zou het geheimpje zo lang mogelijk voor onszelf houden, en zou ouders het gaan vertellen als ik 8 weken zwanger zou zijn. Andere familie, vrienden en kennissen met de 12e week denk ik. Lijkt me ontzettend leuk!! oww....en dat lijkt nog zoo ver weg haha!
@Meisje: Haha, ja tuurlijk...ik ook! Maar ben nou eenmaal niet DE vrouw die elke dag wel wil omdat ze echt geil is.....Na een relatie van 5 jaar is dat toch wel erg teruggedrongen....Misschien is het tijd voor een paar speeltjes haha. Wat is jullie lievelingsspeeltje? ;-) Hihi.........nee grapje, ik heb gewoon niet zo snel zin...
@Hannes: Ahh lekker zwemmen, daar kun je je helemaal ontspannen. Je moet wel rustig aan blijven doen hoor meis! Is belangrijk...
@Greet: ow sorry, gtst komt er nu op
Ik reageer later ff verder hoor! Liefs..........