***Meiden van 21 t/m 23 jaar*** Deel 3!

Hallo lieve  forummertjes..
Sorry dat ik straks zo kort een berichtje achterliet, maar was het even helemaal beu.
Nu ben ik net terug van het zwemmen en heb me heerlijk kunnen ontspannen.
Manlief vond dat ik dat wel verdiend had.. Wat is ie toch lief...
Maar ik kwam dus vanmorgen bij de dokter en die zei dat het allemaal vanzelf goed
kwam en als ik echt wilde dat de pijn wegging, moest ik maar aan de pil gaan...?!?!?
Nou toen viel ik van mijn stoel, ik zeg hallo, ik wil graag zwanger worden, wat
moet ik hier nu mee.. Ja ik kan ook niks voor je betekenen... GRRRR... Boos dat ik was. Fijne doktoren tegenwoordig. Daar moet je op vertrouwen. Ben nu gewoon bang dat er dalijk echt iets is met mijn eierstok, ik bedoel er is al echt iets mee, maar straks heb ik blijvende schade.. HELLUP!!!! Het enige wat ik nu kan doen, is wachten tot ik terecht kan bij de huisartsenpraktijk, die zullen me vast wel doorsturen... Wat moet ik nou... Proberen te slapen en me rustig houden dat moet ik..

Nou ja, welkom alle nieuwkomertjes, heb wat namen voorbij zien flitsen, maar ken niet ieder verhaal met de juiste naam..
Een hartoperatie is best ingrijpend.. pff, is niet niks, weet je al wanneer dat in de planning staat en kan het gevolgen hebben?

Anne, ja dat verhaal van die baby kopen.. Gruwelijk, krijg er gewoon steken van in mijn buik, ik zou het als de "adoptie-ouders" niet kunnen en als moeder van het kind ook echt niet.. En inderdaad, wat leggen ze dat kind later uit.. Zo zie je maar weer, kinderen zijn vaak de dupe. Helaas...

Ik lees trouwens geregeld over jullie dat jullie het hebben over stiefouders. Zijn veel van jullie ouders gescheiden? Die van mij idd ook, al vanaf mijn 7de. Ook niet altijd een pretje geweest, maar ik ben het nu gewend.

Lesy, een ovulatietest is inderdaad geen slecht idee, maar ga je het dan niet juist met tegenzin doen, juist omdat het dan MOET? Heb je een idee waarom je zo weinig zin in sex hebt meis? Ik had dat ook heel erg, toen ik niet lekker in mijn vel zat qua werk en toen ik nog aan de diana 35 pil was. Dit was ook bekend van die pil. Maar nu loopt het weer op rolletjes, maar ik had ook een hele tijd het gevoel alsof het moest. Voor mij maakte het niet zoveel uit, maar was toch bang m'n man teleur te stellen. Schaam je niet meis, wij zijn niet voor niks op dit forum, vertel maar wat je kwijt wil.

Bloemetje, ik had het je nog gezegd he van die echo, jullie little one wil jullie gewoon verrassen. Ik ben blij voor je dat je nu wel een goed gevoel hebt, gelukkig iets positiefs. Nu je je ook al een stukje beter voelt, komt het dan toch goed. Is het nog gelukt met die kapstok? Of moest je bij je vriend op de knieën ervoor?

Cato, ouderavonden weer gehad? Gelukkig dat je een fijne klas hebt. Geef je allang les? Heb je weleens strenge gesprekken moeten voeren? Lijkt me toch lastig..
Maar ik denk wel dat je een erg leuk beroep hebt.. Beter als demente bejaarde die je afslaan.. haha!!

Greet, he meis, wat vervelend dat je nu bank arest hebt, maar het is niet zomaar. En gewoon lekker alle gemiste uitzendigen kijken en lekker lezen en goed de tijd voor jezelf nemen, des te eerder ben je beter. Ik weet dat het niet makkelijk is, maar het moet nu even voor je eigen bestwil.  Maak het maar gauw goed met je mannetje.
Zeg maar gewoon kusje erop.. Hahaha, werkt bij die van mij wel als hij boos op me is.
Dan moet hij altijd snel weer lachen.

Gister was sporten toch wel weer fijn, had de neiging om toch een stapje verder te gaan, maar heb een goede instructeur die me goed in de gaten houdt, dus niks te veel gedaan. Voelde me in ieders geval weer lekker.
Morgen ga ik weer even op het werk langs. Dus ik ben morgenmiddag rond een uurtje of 2 weer op het forum. Slaap lekker allemaal en tot morgen!

ps, sorry lang bericht... hihi.. fijn om toch even mijn verhaal kwijt te kunnen. Heerlijk dit forum! Sweet dreams!!

Goeiemorgen,

@Hannes; Meid,weet dat je idd je verhaal altijd hier kwijt kunt. Wat een k*topmerking van die dokter trouwens! Hoop dat je bij de huisartsenpraktijk wel een luisterend oor krijgt en dat ze je daar misschien wel door je door te sturen ook om voor jezelf een fijn gevoel te hebben!
Ik heb inderdaad een erg fijn beroep. Tuurlijk heb je bij elk beroep zn voor en nadelen maar plezier erin hebben is wel het meest belangrijke hoor!

@bloemetje; is een pretecho echt zo duur bij jullie ja? Mijn schoonzusje heeft het hier in de buurt laten doen en ik dacht dat het best meeviel met de prijs. Maar een verassing is natuurlijk ook wel erg leuk!
Nu krijg je helemaal geen echo's meer dan?

nou meiden we gaan zo weer een dagje werken. Vanavond diplomauitreiking van mn zusje. Hopelijk zie ik straks nog kans om even te komen kijken.

kus

@Hannes: jeetje wat lekker onhandig van die dokter! Dat is wel het laatste wat je wilt horen.. dan voel je je totaal niet begrepen, en terecht. Was dit al een arts uit het ziekenhuis? Of is het je HA? Je zou kunnen vragen om een andere dokter, soort second opinion. Is heel normaal en behoort echt tot de mogelijkheden. Veel mensen weten niet dat het kan en een dokter komt er vaak niet zelf mee aan zetten.

@Lesy: wij gebruiken geen speeltjes. Zie mezelf nog niet met m'n benen wijd en een vibo of dildo liggen, in het zicht van vriendlief haha! Nee, thanks  Ben ik denk te gesloten voor op dat gebied...  Wij doen het gewoon puur natuur. Ik heb ook wel eens een hoofd dat vol gedachten zit en ik me dus niet kan zetten tot seks. Dan doen we er ook niet aan.
Ik vertrouw erop dat zodra ik geen hormonen meer binnen krijg (van de Mirena) dat mijn lichaam zelf weer aangeeft dat het tijd is. Natuurlijk hou ik een schema bij, maar van nature geeft een vrouwenlichaam aan dat de ei-sprong eraan zit te komen. Je krijgt dan meer zin. Als dat niet het geval is, dan moeten we een alternatief bedenken... Wij zijn nu 3 jaar bij elkaar en ja, het eerste jaar hadden we beduidend meer seks. Dat hoort erbij.

@Bloemetje: ik denk dat je gelijk krijgt  We gaan een deel van het geld gebruiken voor de kinderkamer en alles wat erbij hoort. De rest gaat op de spaarrekening. Het voordeel (en dan meteen ook het nadeel) van paarden is, dat een beetje een leuk paard is vrij kostbaar. Voor de verkoop is dat prima! Als je er 1 moet aankopen mag je eerst wel even sparen haha  Any way: dit wordt een prachtige kinderkamer natuurlijk. Maar ik ga er niet 1 van 1500 euro kopen hoor.. dat vinden we beiden veel te gek. We hebben sowieso al een commode en een kast, dus hoeven sowieso geen complete kamer te kopen. Wat een verademing is dat!

Nou ik heb gisteren ook een voedingssupplement gekocht voor vrouwen die zwanger willen worden,  zwanger  zijn of borstvoeding geven. Met Folium-zuur en nog wat zaken, van Davitamon. Moet je 4 weken voordat je met de anticonceptie stopt mee beginnen. Dat betekent dat ik aankomende maandag mag beginnen.. de eerste week van januari ga ik meteen de dokter bellen  En ik verwacht dat niet heel lang hoeft te wachten.. normaal gesproken kan ik de volgende dag of zelfs al de zelfde dag al terecht. Zo spannend!

Ik zal nu aan het werk!

Liefs,

Meisje

Hoi hoi,

Naast het vervelende nieuws van mijn vriendin kwam gister ook nog goed nieuws. Me zus was ook naar de vk geweest bij haar was alles helemaal goed. Nou dat is dan wel even fijn. Zij is uitgerekend eind juni. Ze had graag samen met mijn zwanger geweest. Dit is voor hun het tweede kindje. Ben wel blij voor ze maar had het graag zelf geweest die zwanger is  Klinkt hard maar zo voel ik het wel. Ben erg jaloers! Ook is het jammer omdat ze er helemaal niet mee bezig is! Ieder zijn keus!

@ Hannes --> Ik hoor wel van meerdere mensen die juist zwanger willen worden dat hun eerst weer aan de pil moesten van de arts. Klinkt heel vreemd. De meeste doen het niet omdat ze het zonde vinden van de tijd. Ik weet zo ook niet wat het voor zin heeft maar er zal wel een goede reden achter zitten. Lijkt mij?!?

Ik heb een "discussie" gehad met mijn mannetje, hij wil gelijk een ledikant en ik wil eerst graag een wieg. Dus hij noemde de voordelen, dat je dus niet 2 keer iets hoeft aan te schaffen enzo. En dan begon ik weer met mijn puntjes... uiteindelijk moesten we wel lachen. We zijn nog niet eens zwanger en het begint al. Uiteindelijk heb ik hem de wieg laten zien die ik wel heel graag wil, moet zeggen dat er steeds minder wiegen te koop staan. Zal wel ouderwets wezen...
Hier kun je die wieg zien: http://www.wiegje.nl/  

Wat vinden jullie wieg of ledikant?
Vind het altijd zo "zielig" een klein baby'tje in voor het zicht zo grote ledikant. Me moeder zegt dan gelijk ja dan maak het maar half op... maar goed ben nieuwsgierig wat de rest vind!

Ik heb nu 2 dagen niet gevloeit en gisteravond begon het weer. Vond het wel vreemd. Vanaf zondag helemaal niks en maandag de hele dag niks. En dinsdag avond begon het dus weer. Is hier een verklaring voor?! Mijn kerel zei al dat is een korte cyclus hahahaha. Ik zei al gelijk dat dit vast te maken heeft dat ik gestopt ben met de pil... maar toch is het wel vreemd.

Greetzz

Goede morgen allemaal..

Ja bloemetje, dat was dat stel dat een baby in belgie hebben gekocht, dan moet je wel heel radeloos zijn zeg pfff, ik vind dat ook niet kunnen..
ja ga zo om 9 uur weg, samen met me tante haha
nee je hebt wel andere dingen aan je hoofd dan kerstspullen..
mooi   dat je de baby nu wel goed kan zien super!!

Meisje,ja de stem was normaal te horen dus daar herken je het zo aan maar ook aan haar figuur sorry hahaha
nee dat snap ik ook niet dat je in geld nood zit en dan je baby maar verkopen pffff vind dat zo erg ze hebben voor die baby 7500 betaald stond vanmorgen hier op tvoost...

Greet, ja dan nu maar naar de dokter en je mannetje luisteren haha, ruzie in huis is ook niet wat haha... rustig aan doen!!

Jmv nee dat kindje hebben ze niet via hyves gekocht zoals ik op netwerk kon zien net zoon site als dit maar dan een andere...
ja ik snap het ook niet vind het maar niks... ze willen het kindje er waarschijnlijk ook weg halen misschien lullig gezegt maar mag van mij , laat ze het maar naar iemand doen die wel via de normale weg op adotie wacht pfff..

Leys.. ja bij ons is het nu ook wel rustig op het werk lekker.. ja ik gebruik ook elk jaar de zelfde spullen maar wil nog wat nieuws hebben voor buiten en ook wat binnen er bij heb niet veel alleen een boom en wat voor de ramen hahaha
ja gister was het bij ons ook nog wit.... nu alleen de daken van de schuren nog verder niet...

Hannes.. ja ik snap het ook niet... mijn ouders zijn iet gescheiden, mijn moeder is overleden.. dus jij moet het ook rustig aan doen .. nou een rusitge dan dan maar vandaag :D

hahah Iesy.. ikgebruik ook geen speeltje... heb ook nie tzo veel zin meer dan eerder komt dat je al een tijd bij elkaar bent dan wordt het wel minder dan in het begin vind ik...

nou mens ik ga er vandoor het is bijna 9 uur haha moet ik bij me tante zijn ...

doei doei allemaal een fijne dag!!

Ik weet niet wie het vroeg  iemand het het over gescheide ouders. Mijn ouders zijn ook gescheiden toen ik  8 jaar was. Achter bleek dat mijn vader Homo was. Dus dat was wel even schrikken. Ben ondertussen wel gewend aan de scheiding. Mijn moeder is op nieuw getrouwd nu ongeveer al weer 10 jaar. Mijn vader was voor de 2 keer getrouwd maar ook al weer gescheiden na een huwelijk (met man) van 6 jaar! Wel heftig hoor zo'n 2de scheiding. In het begin heb je niet veel hoop en als het bij je pa dan weer mis gaat. Erg vervelend allemaal!

Even snel tussendoor voor de liefhebbers:

Tips om snel(ler) zwanger te worden  tips zijn nooit weg toch?

http://www.zwangerworden.info/  

Je moet vragen beantwoorden en vervolgens krijg je een overzicht van wat je beter of anders kunt doen. Nou, ideaal!

Het is wel een Belgische auteur volgens mij. Er staat op een gegeven dat je je "poep" het best op een kussen kunt leggen na het vrijen. Je "poep" is in Nederland je billen hoor  

Succes ermee!

Hey Girls.....

Meisje, dat is wel een goede tip die site...Maar als je om al die dingen moet denken tijdens het vrijen, wordt het vrijen dan ook niet beïnvloed? Pff en waren veel punten die ik moest verbeteren. Een paar daarvan lukt sowieso wel, maar ja...Dat klaarkomen van mij gaat niet zo lekker  Ik merk wel op, dat als we eens een klein stukje sexfilm kijken het me wel beter lukt??!! Sorry voor alle datails haha, ik kan het alleen hier kwijt! Dus moet dat dan maar de volgende ronde doen, haha vind het wel een beetje génant hoor...

Bloemetje, hele mooie echo meis...heb al even gekeken!!

En mijn ouders zijn gelukkig niet gescheiden. En ze zijn allebei relatief jong, dus dat is heerlijk...Maar goed, dan zijn er wel weer andere problemen zeg maar :-( Het kan nooit volmaakt zijn helaas........

Ik was half elf uit bed, ik was zo moe. Lag 01:00 uur pas te slapen. Nu maar even wat in huis doen, het zal toch moeten gebeuren. Ach, heb de hele middag te tijd, denk toch niet dat ik weg ga vandaag. (Bespaard weer geld )

Liefs lesy...

Terug
Bovenaan