***Meiden van 21 t/m 23 jaar*** Deel 3!

Hoi,

Hannes,
Wat vervelend zeg. Grrr, moet je maar aan de pil, ja, je wil zwanger worden, niet de pil gaan slikken.
Hoop dat een huisartsenpost je wel doorstuurt, als je bang bent.
En ook mijn ouders zijn gescheiden. Toen ik 17 was.
Ook heel gedoe geweest, maar gelukkig kunnen ze nog wel door een deur als het zou moeten.
Heb trouwens niet meer geprobeerd voor die kapstok, ga ik vanmiddag weer even doen.
En ja, ons eigenwijsje wil ons verrassen, hihi, niet erg hoor. heb er vrede mee nu.

Cato,
Een 20 weken pretecho kost iets van 130 euro, nou vind ik toch behoorlijk duur. En geslachtsbepaling iets van 40 euro, maar zoals ik net tegen hannes zei heb ik er nu wel vrede mee. Ben erg blij dat ons kleintje het goed doet. Hihi. En dat is het belangrijkste.
Veel plezier vanavond.

Meisje,
Jaa, haha ik had gelijk. Hihi.
Wel leuk hoor, dat je er op die manier leuk voor kan sparen.
Vind jou ook zo leuk, steeds zo enthousiast. Maar wel kunnen wachten, vind ik erg knap meid.

Just me,
Heel leuk die wieg. Haha.
Wij gaan ook eerst een wieg gebruiken. Eentje die in familie van vriend al 80 jaar dienst doet.
Door mooie bekleding te gaan maken, maken we het van de tijd van nu. Haha, trouwens, ga vriend maar eens zeggen dat hij die binnenkort moet halen, kan ik daar ook weer eens voor gaan opzoeken, want volgens mij is het hier zo april. haha.
Wat fijn dat bij je zus alles goed was.

Anne,
Dat verhaal over dat stel heeft me toen het in belgie zo speelde erg aangegrepen. Ik begrijp niet dat er zulke mensen zijn. Dat mensen dat doen.
Volgens mij probeert in belgie de biologische vader het kind terug te krijgen, want volgens mij had die vrouw ook aan hem dat kind beloofd, was een stel dat niet zwanger kon worden, en die vrouw zou voor draagmoeder spelen. Maar heeft dat kind dus aan het stel in nederland verkocht.

Vandaag weer gewerkt, maar toch meer pijn vandaag, Grrr, vervelend, want wil nog wat in huis doen, en ga het ook doen. Vriend zal wel boos worden dek ik , maar ik wil wel dat het gebeurd.Dus dan vanavond maar erg rustig aan doen.

Liefs

Hoi meiden,

@ Bloemetje Ja ik had graag een "familie" wieg willen gebruiken. Van mijn vaders kant vwas er 1 in de familie. Me zus en ik hebben daar ook ingelegen. Helaas is deze tijdens de verhuizing op onverklaarbare wijzen verdwenen! Echt balen!! Maar goed echt gaaf dat nog wel hebben! Trouwen nog behoorlijke prijzen voor die pret echo en geslachtsbepaling. Een kennis had bij alle 4 de kinderen geslachtsbepaling laten doen. Er was  4 x gezegd een meisje. Uiteindelijk zijn het  2 meiden geworden en  2 jongens. Dus dan vraag ik me toch af hoe betrouwbaar het is. En wel naar je lichaam luisteren geef het rust als het dat nodig heeft!!

@ Lesy87 Ik weet wel wat je bedoeld. Alleen kijk ik dan de "film" wel weer liever alleen. En dan word ik toch meer opgewonden. Klaarkomen tijdens de sex had ik nooit moeite mee helaas ben ik vorig jaar met oud&nieuw aangerand en sindsdien heeft ons sex leventje een behoorlijke duk opgelopen. Gelukkig kunnen we het er nu samen over hebben en doen we onze best voor betere tijden.

@ Meisje Opzich wel handige tips. Meer en deel wist ik eigenlijk al wel. Maar goed zo word je er wel weer even opgewezen. Ga me niet overal druk over maken.    

Groetjes Just me

@Justme: Jaa daar kan je relatie een flinke domper van krijgen inderdaad. Poeh, niet nix meis...Maar aangerand is niet verkrachting toch? Dat is dan misschien nog "geluk" hebben. Maar dat mensen ongewild aan je zitten kan heel wat met je doen. Dus ik ben niet de enige die wel eens een filmpje kijkt hihi. Niet vaak hoor, misschien 1x in de maand...Door te zappen ;-) En meestal komen daar wel vrijpartijen uit voort :p Heel gek dat anderen je dan kunnen opwinden....Ik denk dat ik me de laatste tijd toch heel erg richt op het "moeten" doen. Dat wil ik niet, wil dat het weer net zo wordt als vroeger, en als daar dan een kindje van komt is dat mooi meegenomen. Want ik merk er op zich weinig van hoor, dat je rond je eisprong meer zin hebt. Dus ik ga de volgende ronde niet meer zo mijn best doen, en ga meer genieten! Vanaf nu haha!

Volgens mij vandaag de eisprong, voel iets aan mn linkerkant.....

Zal nu ophouden met zeuren hoor haha, zitten jullie niet op te wachten!!!
Ik zal zo even eten.
xxx

PS: Bloemetje, niet te hard werken vandaag in huis hé meis!! Toch nog wel een beetje erom denken...

@ lesy Ben toen inderdaad niet verkracht. De persoon in kwestie pakt mij bij mijn borsten en vagina en trok mij mee. Aangezien hij achter mij stond kon ik niet veel. En ik was gelijk behoorlijk in shok zeg maar. Gelukkig was er een vriend in de buurt die mij geholpen heeft!!
Wij hebben Digitenne van Kpn daar heb je private spice. Als ik dan eerder boven ben als hem kijk ik heel soms even en dat helpt dan wel! Ik moet ook bekennen  dat ik  vorige week bij de pabo  een bestelling heb gedaan.Zaten ook handboeien bij dat lijkt me dan wel weer spannend!  

Greetz
Ps Nog 2 uurtjes werken en dan lekker naar huis!

@Justme: Ja klopt! Wij hebben UPC en daar heb je ook 2 kanalen privé....Is wel handig, want zulke films bij de videotheek huur je niet zomaar :p En het helpt echt ja! Hihi, ja zulke boekjes zijn leuk hé, kun je leuke dingen van bestellen. Hihi, handboeien, dat gaat vast gezellig worden :p Persoonlijk heb ik er nog nooit iets besteld. Heb in mn gedachten om wel weer ff een leuk sexy setje te kopen, dan voel je je ook echt even mooi...

Greeeet ik mis je!! Hoe is het met je??

Turtle, heb je gister nog een leuke avond gehad? Lekker gegeten?

Hmmm ben moe, ik ga even lekker op de bank....Ow nee, moet de was ook nog ophangen en boodschappen doen..Pff helemaal geen zin in......

Liefs lesy.

NOD

Naam:                              
Leeftijd:
Datum:
Ronde:    
Kindje:            

Turtle
22
03 december
2
1

Doossie
22
??  december
18
1

Hannes
22
09  december
4
1 na mk

Greet
22
09 december
9
1

Lesy
21
11 december
3
1

Anne
22
?? december
3
1

Cato
23
18  december
3
1

Waterman
22
26  december
11
1

Meisje
23
In 2009 beginnen.
1
1

Wachtbankje

Naam:
Leeftijd:
Reden:                                                          
Ronde:
Kindje:

Turtle
22
NOD 03-12-08
2
1

Zwanger

Naam:
Leeftijd:
Ronde:
Kindje:                  
Uitgerekend:    

Bloemetje
23
na 4e ronde
1
17 april 2009

JMV
23
na 5e ronde
2
04  juli 2009

Geslacht

Naam:
Weten??
Mogen wij het weten??
MEISJE
JONGEN

Bloemetje        
JA
NEE
??
??

JMV
NEE
NEE
??
??

Echo's

Naam:
Datum:
Hoeveelste echo:
Hoever dan:
Tijdstip echo:

Bloemetje
19-11
3e - 20 weken echo
18wk+2dg
12.00 uur

JMV
17-11
1e echo!!!
7wk+2dg
15:30 uur

Bloemetje
23-12
Afspraak GYN

JMV
22-12
Echo 2.

Banner Bloemetje:

Banner JMV:

Banner Lesy:

Banner Greet:

Banner Cato:

Banner Turtle:

Anne, wanneer is jou NOD? Er stond op je banner dat je een thuistest kon doen haha, maar dat klopt toch niet? Je staat al bij december??
Doossie, waar ben je? En wat is jou NOD?
Vervelend als mensen een poos niet van zich laten horen, dan weet ik niet of ik ze wel of niet uit het lijstje moet halen. Liefs mij........

zo was ik weer terug van het shoppen pfff hahaha

Bloemetje.. nee dat stel dat is weer een andere dat ging over die baby donna daar wou de vader van het kindje het kindje terug met dit stel niet die hadden het om geld problemen verkocht..

Iesy.. mij nod is als het goed is morgen... je hebt me toen al in december gezet omdat ik al wist dat ik deze maand niet zwanger ben omdat we in de klus tijd alle 2 ziek waren en dus niet geklust hebben haha

zo ga ff me spullen op ruimen doei doei

Ow Anne  hahaha, zat dat zo in elkaar :p dat wist ik niet meer!! Maar weet je dan echt zeker dat je helemaal geen kans maakt?? Ben toch wel nieuwsgierig, je weet maar nooit ;-) Dan is je nod in december de 30e als het nu niet raak is!!

Zo de boodschappen zijn binnen...heb even een vers sinaasappel/aardbei sapje meegenomen, ohh dat is zo heerlijk. Pure vitamientjes.......

Bah, mn eisprong voel ik ontzettend goed, allemaal steken links in mn onderbuik al vanaf 12 uur, zo hoeft het van mij nou ook weer niet haha ;-) Dit is toch wel een teken dat ik uberhaubt een eisprong heb, lijkt mij......
xxx

NOD

Naam:                              
Leeftijd:
Datum:
Ronde:    
Kindje:            

Turtle
22
03 december
2
1