***Meiden van 21 t/m 23 jaar*** Deel 3!

Goedemorgen!

Bloemetje: geniet van het zwemmen!

Ik heb alles wel gelezen, maar niet echt goed opgeslagen geloof ik. Kreeg zonet een mail van een opdrachtgever waarvoor we wat georganiseerd hadden. Er kwamen helaas weinig mensen opdagen, maar dat bleek later door een show even verderop te komen. Tjah... daar kan ik dan ook niet zoveel aan doen. We konden de spreker niet ineens een week verzetten. In de mail stond dat de opdrachtgever het erg jammer vond en al een dikke rekening ontvangen had etc etc. Maar aan mijn inzet lag het niet.
Als vrouw zijnde lees ik zo'n mail automatisch anders..  tussen de  regels door krijg ik er een vervelend gevoel bij  Bah! Snap ook niet zo goed wat ik met zo'n e-mail moet.. wat is nou de toegevoegde waarde? Nou ja, ik zal jullie er ook niet lastig mee vallen

Ik ga nog maar even wat bijlezen.

Liefs!

Dames,

Ik heb weer een super leuke website gevonden met allemaal handige weetjes en tips voor dames die zwanger willen worden  Lesy, wees gerust, er wordt niets gezegd over het klaarkomen van de vrouw (hihi )!

Dit is de url: www.zwangerstraks.nl Er zit ook een link bij naar de zwangerwijzer.nl en dat is dus een test die je in kunt vullen. Dit keer zijn er heel andere zaken meegenomen zoals het wel of niet verschonen van een kattenbak en schadelijke stoffen op je werk.

Veel leesplezier!

Hey meiden,

Heb mij vandaag ziek  moeten melden op me werk.
Ik heb echt overal pijn vooral in mijn onderug schouders en ribben.
Zoveel spierpijn heb ik nog nooit gevoeld.
Ben ook een beetje misselijk voel me gewoon niet echt fit vandaag.

@bloemetje dus je bent een belgje :p ik vind het grappig de woordenschat. En of de was lekker rook..? IK heb het 3x moeten wassen voordat ik niet meer over mijn nek ging van de reuk!!

@hannes Wat leuk dat je nichtjes komen en dat je naar de pieten disco gaat. Flink swingen dus!! En maar hopen dat ze blijven slapen is zo leuk he smorgens met ze ontbijten enzo.

@cato... dus jij komt ook uit het zonnige zuiden?? Welke provincie dan?

Ik ga even naar de winkel heb zin in ovenpasta vanavond!!

-x-

He meisjes,

WEEKEND!!!!!!
Zo dat moest er even uit.
Lekker relaxen en we hebben ook nog een verjaardag,dus lekker gezellige drukte.

@Turtle; Ik kom uit Noord-Brabant. Waar kwam jij ook alweer vandaan?
Ik zit hier met 10min. in belgie,dus das wel zuidelijk genoeg toch he?

(He mn letters zijn ineens anders,nou ja zal wel)

Nou meiden spreek jullie snel weer.

Oja en turtle heb je al een idee over volgende week?

kus

Hey cato,

Ik woon ook in Noord-Brabant maar niet zo zuidelijk als jij.
Ik moet 30 min rijden om in belgie te zijn.

En of ik iets weet voor volgende week...?
Heb echt serieus geen idee!!
Ik zit met het idee dat mij eisprong misschien wel later komt als normaal. Aangezien ik vorige maand 13 dagen later pas ongi werd. Dat betekend dat ik mij eisprong pas had op mijn NOD dag. Erg lastig dus allemaal. Ik blijf maar gewoon (ei)verig :p  door klussen voor het geval mij eisprong weer later is.
Ik durf er dus nog helemaal niets over te zeggen en wacht gewoon af tot volgende week.

Smakelijk allemaal mijn ovenpasta moet nog 10 min. Mmmmm

@greet
ik werk op de operationele administratie bij een afval verwerkings bedrijf.

@bloemetje1985
wat fijn dat het zwemmen goed ging. in het water voel je het gewicht ook niet zo.
mijn vriend heeft vandaag te horen gekregen dat ook zijn contract wordt verlengd :) joeppiee dus misschien beginnen we nu wel eerder.

ik kom ook uit het zuiden, maar dan niet zo zuidelijk als noord brabant. ik kom uit vlaardingen dat ligt vlakbij rotterdam meer naar de kust toe.

liefsss

Hey meiden,
Lekker rustig geweest hier vandaag.. Ik heb me vandaag echt moeder gevoeld..
Ben vanmorgen lekker wezen sporten, daarna m'n nichtjes uit school gehaald.
Die waren helemaal blij. Lekker broodje knap gegeten bij oma en opa en toen de oudste weeer naar school, en ik met de jongste en m'n moeder boodschappen gedaan.
Typisch wat moeders met hun dochters en hun moeders doen.. Haha..
Vanavond lekker gekookt, weer een gewoonte doorbroken, normaal frietjes he, maar de meiden zijn helemaal gek op chicken tonight, dus wie ben ik omdat dan niet voor ze te maken.. Beetje verwennen mag he. Daarna gauw de douche in en hun pietenpakjes aan en natuurlijk geschminckt. Lekker bij de pietendisco geweest en nog gauw even nieuwe schoenen gekocht voor de oudste. Eenmaal thuis, de pyama aan en hun gezichtjes gewassen, nu liggen ze heerlijk te slapen... Ze hebben natuurlijk hun schoentje gezet.
Kan er echt van genieten. Ik ga nog maar even lekker tv kijken.

En eehh.. turtle, misschien een teken dat je het een beetje rustig aan moet doen, ipv altijd maar werken?

Tot morgen weer meiden. Fijn weekend allemaal..
Liefs xx

Goeiemorgen allemaal!!

Brr wat ziet het nog donker buiten!! Net heerlijk gedoucht en nu zit ik met een lekker bolletje en een kop thee achter de laptop ;-)

@anne heb je cmbl al gekeken? Nee verklap niets veelste leuk!!
@hannes nou jij hebt gister een leuk dagje gehad, heerlijk!!!! Genieten is dat hé ik heb er ook zo n stel in totaal 6 t zijn allemaal meisjes!! Ik heb wel eens gedacht stel dat we geen kinderen kunnen krijgen (zou toch kunnen) dan heb ik wel me nichtjes waar ik dan volop van kan gaan genieten!! Zijn ze blijven slapen??
@cato weekend!! Genieten meis!! Las op een ander topic dat jij wat zwaarder ben, ik ook en denk wel is mischien werkt dat niet mee om zwanger te worden, maar mijn schoonzusje die heeft echt veel overgewicht en is 4 keer patsboem zwanger geworden dus zal het echt daaraan kunnen liggen? DOen jullie nog aan sint me je klas?
@meisje ja dat is een leuke site hé!!
@turle je word toch niet ziek? Of een beetje teveel gewerkt afgelopen tijd!! Goed op jezelf passen meid!!
@lesy weekend!!
@bloemetje hoe ga tie?

Gaan jullie nog wat leuks doen vandaag of morgen?? Mijn (zwangere) vriendin en dr man komen vanmiddag tot morgen een keer HEERLIJK!!! We zien elkaar niet zo vaak wonen een uur hiervandaan dus ja... Gaan lekker gourmetten en heerlijk bijpraten en dr buik bekijken  ben er gewoon helemaal blij van!! Verder gaat het wel, gister was ik echt beroerd, allemaal misselijk denk dat het nog uitwerkingen zijn van de narcose  en nu nog beetje, me buik trekt veel minder, en heb gewoon weer wat puf en zin in dingen dus conclusie goed teken!!!!! Nog beetje rustig aan doen dan breekt het lijntje niet, wil dalijk eigenlijk ff na de bloemenwinkel wil een nieuwe plant voor me keuken raam, voor rest word alles voor me gedaan :). Hebben jullie nog wat leuks te vertellen????!!!!!! Tis zooo rustig!!

Fijn weekend allemaal!!! Veel liefs van Greet

Terug
Bovenaan