***Meiden van 21 t/m 23 jaar*** Deel 3!

ik zal je even gezelschap houden greet85

ik heb vanavond een housewarming van een vriend die is gaan samenwonen, maar voor die tijd eerst de was doen, badkamer schoonmaken, beneden stofzuigen en dweilen en boodschappen doen. en mijn vriend tja die is lekker bij de voetbal. maarja ken die ook niet in de weg lopen hahah. gister zijn we een neppe kerstboom weze kopen, zijn nog best duur die dingen maar je doet er wel lang mee. en morgen ga ik lekker niks doen (heerlijk)

Fijn weekend allemaal

liefsss

Hoi Lieve Meiden,

Was ik weer.
Zo, dag niet hier geweest. Maar heeft ook weer een verklaring.
Het ging gister niet zo goed met me. Er speelt de laatste tijd nogal veel hier in de familie, en ook met werk en mn bekken heb ik het soms moeilijk om alles uit handen te geven, het word me soms eventjes echt teveel, en gister was zo een dag. Dus toen ik thuis kwam even gaan douchen en naar mn schoonmoeder geweest, goed kunnen praten met dr, met me vriend zn neefjes gespeeld. en samen met schoonmoeder boodschappen gedaan, zodat ze me kon helpen, en ik haar, omdat ze geen auto heeft.
Vandaag voel ik me wel weer iets beter.
Heb wel gevoel nu, dat als ik me te druk maak, te stressy, dat buik daar meteen op reageerd. Pff wat heb ik gister af en toe een zere en erg harde buik gehad.
Gelukkig vannacht lekker geslapen. En nu zit ik nog op mn bed, en ga zo nog ff uurtje slapen denk ik.

Greet,
Fijn dat het beter gaat.

Nathalie,
Fijne avond vanavond.

Hier vanavond pakjesavond, en morgen naar een zwembad in nijmegen, lekker in de warm water baden liggen. Heb er nu al zin in.

Liefs

Goedemorgen!

@Greet: wat leuk! Visite vind ik ook altijd erg gezellig, zeker als het een goede vriendin betreft  Weten zij ook van jullie plannen?

Ik heb een klein nieuwtje: ik laat hoogstwaarschijnlijk eind december mijn spiraal al verwijderen. Ben tot de ontdekking gekomen dat mijn Mirena mijn cyclus niet beinvloedt. We hebben dus geen weken de tijd nodig om weer op gang te komen, met mijn lichaam. Ik heb iedere maand een eisprong! Dus dat ik nu mijn cyclus bij houd, is eigenlijk alleen maar goed. Ik ben uit gegaan van 28 dagen. Dan zou ik 19 dec weer ongesteld worden. Het is aan te raden om tijdens je menstruatie je Mirena te verwijderen, dus dat moet dan net voor Kerst. Hopen dat dat kan! Dan heb ik, als het goed is..., 2 januari mijn eisprong. We wilden in januari beginnen en dat komt dus goed haha!!

Allemaal brabo's hier dus! Ik kom uit het hoge Noorden, net als Lesy

@de dame met de pietennichtjes: wat moet dat een super gevoel zijn! Lijkt mij ook echt kei leuk om op mijn kleine nichtje te passen.

Wij gaan even boodschappen doen.

Liefs

@bloemetje hier een . En je weet hier kun je je verhaal kwijt wij luisteren!! Sterkte!! Lekker morgen relaxen in zwembad!! Genieten dus.....
@natalie gezellig, dacht al wat vreselijk stil hier!! Leuk kerstboom gekocht, gezellige tijd hé heerlijk allemaal frutsels en dingen in huis. Ja als je vriend in de weg loopt met schoonmaken is ook niet wat  of je moet hem aan de schoonmaak zetten!!
@meisje leuk leuk dat jullie ervoor gaan!! Super! Zou leuk zijn als we allemaal snel zwanger zijn. Ja zij is de enige die weet van onze plannen, hun hebben er ook ruim een jaar over gedaan dus kunnen we fijn over praten!! En visite is zoo gezellig hou er van dan almal lekkere hapjes enz te maken heerlijk is dat!!

Groetjesssssssssssssss

@bloemetje Meis meis toch, maak je niet zo druk!! Ook niet goed voor je bloeddruk!! Geniet lekker van je zwangerschap en laat soms de boel de boel!! Lekker zwemmen inderdaad en aan niets denken.

@meisje wat fijn dat het allemaal in zicht begint te komen. Maar je spiraal laten verwijderen tijdens je menstruatie? ieuw lijkt me een rare en vieze gedachte maar het zal wel ergens goed voor zijn.

Mijn vriend is weer vanaf 08.00 in de tuin aan het metselen ik heb een dag vrij gekregen :p. Nog last van me rug en mijn schouders. Ik ben van de catering.
Vanavond feest van mijn zus die wordt 25 jaar. Heb allerlei dingen gekocht voor haar uitzet want ze heeft net een huisje gekocht waar ze half dec de sleutel van krijgt.
Ik zie dan zoveel leuke dingetjes dat ik echt teveel wil kopen. Kom ik weer thuis met tassen voor cadeaus kijkt me vriend me weer aan van: ' en voor hoeveel is dat wel niet..?'
Gister avond ook even sint cadeaus gekocht voor mijn petekind en zijn broer. Heb echt een geweldige site gevonden voor kleertjes had 6 dingetjes gezien die ik helemaal tegek vond maar dat was voor 150 euro dat vond me vriend iets teveel van het goede. Ik mocht 2 dingen uitkiezen wat nog een hele klus was want het was allemaal leuk en schattig. Uiteindelijk een super stoere vest en een nette trui gekocht. En voor zijn oudere broer een fel orange vest.

Ze roepen weer voor drinken dus moet even serveren....

Hoi,

Meisje,
Super, hihi, spannend hoor, je mirena dr uit, en 2 januari je eisprong dan, hahaha, benutten hoor. En nu alvast maar flink oefenen.

Greet,
Lekker genieten voor jou vanmiddag, wel rustig aan doen he meid.

Turtle,
Serveerster vandaag. Hehe, gelukkig niet in de tuin, is nu niet goed voor je.
Wanneer moet je weer werken? Of eerst je lichaam eens even goed tot rust laten komen.

Ja, druk maken is nu niet goed voor me, ik weet het, maar gister was het me echt even helemaal teveel, heb beetje in soort roes geleefd, en weet ook niet meer alles van gisteren:s me hoofdje zat ff te vol.
Me bloeddruk was 105/65 en hartslag van 55, al heb ik altijd zo een lage hartslag door de medicijnen, morgen zal me goed doen hoor. ff rustig relaxen.
Nou zal me bed maar eens uitgaan, en de hond wat aandacht geven hihi. Moet ook de droger nog aanzetten, anders vanavond geen kleren, aaah, zo een ramp he, als je zwanger bent, ga geen tientallen dingen kopen, maar heb twee broeken die echt goed zitten, tja, grrr, beiden in de was dus, dus nu maar ff drogen, zodat ik geen broek aanmoet waarin ik pijn in me buik krijg. hehe, is ook niet alles.

liefs

Goedemorgen allemaal!! (Ow nee het is al middag....pff ben nét uit bed :p)

@Hannes: Haha, ik hoop dat je gelijk hebt. Het is nu maar weer afwachten hé. Nog 12 dagen te gaan. Wanneer is jou eisprong? Of kun je nog niet? Baby van lesy 26 nov, haha ja lijkt me wel wat. Deal!! Ja heerlijk zo een 3 dagen vrij te hebben, daarom kon ik vandaag wel ff iets later uit bad haha. Ow wat lekker, naar welke zwembaden ga jij dan altijd? Hier in het noorden is niet zoveel helaas, dus moeten meestal even een uurtje rijden :-(

@Cato: Dat kussen (lees eigenlijk een opgevouwde badlaken)  onder mn billen voelde wel goed, ik had echt zoiets van ja alle zaadjes zitten nu wel in mn baarmoeder hihi. Maar ja, dat zegt nog steeds niets dus even afwachten. Wanneer gaan jullie weer klussen? Wel kussen onde je poep hoor!!! Jij maandag ook al vrij! Lekker hoor, dat gaat hier nog gezellig worden :p Haha, cato in 10min in Belgie. Nou daar doen wij 4 uren over!!! Wij hebben dus een totaal anders accent hihi......

@Meisje: Ja bedankt dat je het nog even meld  Haha...En nee ze zeggen er niets over, gelukkig :p Jij woont ook in het noorden!! YESS...Fryslan Boppe!!
Ow wat leuk, volgende maand je mirena al laten verwijderen! Spannend hoor, en de tijd gaat sneller dan je denkt!

@Turtle: Ziek?? Ahh bah, das niet leuk. Voel je je vandaag alweer wat beter meis? Jij hebt ook zo'n druk leven, even wat rustiger aan doen!!!

@Greet, jij bent er mooi op tijd af zie ik wel...lekker!! Of ik nog iets leuks ga doen? Hmm nee, meestal kost dat leuks doen geld en zou deze maand nix uitgeven. Wel is mn schoonzusje gister op visite geweest. Was wel gezellig. Ow krijgen jullie logees? Wat leuk! Lijkt me wel beetje moeilijk om zo'n bikke buik te bekijken hoor...Maar hoop dat het een leuk weekend dan voor je wordt meis! Ow wat goed dat het met je buik beter gaat! Kun je net weer even wat meer doen hé...

@Natalie: Leuk zo'n housewarming! Jaa ik moet ook altijd op zaterdag het huishouden doen, brr....Maar goed, daar mag ik de hele middag over doen, dus dat is nog wel te overzien. En moet ook nog boodschappen halen. Manlief s weer met z'n auto bezig dus moet wachten tot hij thuis komt. Dan gaan we lekker samen in de auto!

@Bloem: Heb jij weer teveel gedaan??  Haha....tja je blijft een vrouw en een vrouw mag het graag schoon hebben in huis! Ow, alle broeken in de was! Heb je geen rokken? Tja dan maar broek in de droger, ik zou sowieso geen broek aantrekken waar ik pijn in mn buik van zou krijgen. Dan nog liever in mn blote kont :p

Nou ik ben er weer geloof ik. Het is onderhand ook alweer bijna 13:00 uur. Zal even eten enzo. Eigen schuld, had ik maar eerder uit bed moeten komen hé.....

Liefs......

Hoi,

Lesy, zo nu pas uit bed gerold? En ik dacht dat ik er laat uit kwam haha.
Tja, ik doe weer snel teveel, maar me lichaam heeft aan de bel getrokken.
Dus ja, dit weekend maar weer niets doen, en kijken hoe het werk maandag gaat.
Baalde gisteren zo erg. Bah, maar ook buik laat dat zeer goed merken, en dat was echt geen pretje.

Gisteravond zaten we op de bank. Gedichten te maken, schopt kleintje opeens haha. Voel het nu af en toe echt schoppen in plaats van kriebelen, vriend ook voelen, maar die voelt het nog niet. Voel ook dat buik laatste dagen toch echt stuk strakker word, en volgens vriend moet ik maar goed smeren, want hij vind dat buik wat schraal word. hihi, nou, hij weet wat ie mag doen.
Zo, ga zo even mn broeken halen.

En, morgen zwemmen, daarna is al het leuks ook gedaan voor deze maand. Pfff, december is duur. Dit jaar maar geen cadeautjes voor familie, ze zullen het wel begrijpen hoor, door die stomme belastingdienst. Grrr, dan wil ik graag proberen wat te sparen, ga denk mooie en leuke brief voor ze maken. Denk dat ze dat ook al goed doet. Hihi.
Tja, als het niet anders kan, dan moet je wat he.

Liefs

Terug
Bovenaan