Goedemorgen allemaal!! (Ow nee het is al middag....pff ben nét uit bed

)
@Hannes: Haha, ik hoop dat je gelijk hebt. Het is nu maar weer afwachten hé. Nog 12 dagen te gaan. Wanneer is jou eisprong? Of kun je nog niet? Baby van lesy 26 nov, haha ja lijkt me wel wat. Deal!! Ja heerlijk zo een 3 dagen vrij te hebben, daarom kon ik vandaag wel ff iets later uit bad haha. Ow wat lekker, naar welke zwembaden ga jij dan altijd? Hier in het noorden is niet zoveel helaas, dus moeten meestal even een uurtje rijden :-(
@Cato: Dat kussen (lees eigenlijk een opgevouwde badlaken) onder mn billen voelde wel goed, ik had echt zoiets van ja alle zaadjes zitten nu wel in mn baarmoeder hihi. Maar ja, dat zegt nog steeds niets dus even afwachten. Wanneer gaan jullie weer klussen? Wel kussen onde je poep hoor!!! Jij maandag ook al vrij! Lekker hoor, dat gaat hier nog gezellig worden

Haha, cato in 10min in Belgie. Nou daar doen wij 4 uren over!!! Wij hebben dus een totaal anders accent hihi......
@Meisje: Ja bedankt dat je het nog even meld Haha...En nee ze zeggen er niets over, gelukkig

Jij woont ook in het noorden!! YESS...Fryslan Boppe!!
Ow wat leuk, volgende maand je mirena al laten verwijderen! Spannend hoor, en de tijd gaat sneller dan je denkt!
@Turtle: Ziek?? Ahh bah, das niet leuk. Voel je je vandaag alweer wat beter meis? Jij hebt ook zo'n druk leven, even wat rustiger aan doen!!!
@Greet, jij bent er mooi op tijd af zie ik wel...lekker!! Of ik nog iets leuks ga doen? Hmm nee, meestal kost dat leuks doen geld en zou deze maand nix uitgeven. Wel is mn schoonzusje gister op visite geweest. Was wel gezellig. Ow krijgen jullie logees? Wat leuk! Lijkt me wel beetje moeilijk om zo'n bikke buik te bekijken hoor...Maar hoop dat het een leuk weekend dan voor je wordt meis! Ow wat goed dat het met je buik beter gaat! Kun je net weer even wat meer doen hé...
@Natalie: Leuk zo'n housewarming! Jaa ik moet ook altijd op zaterdag het huishouden doen, brr....Maar goed, daar mag ik de hele middag over doen, dus dat is nog wel te overzien. En moet ook nog boodschappen halen. Manlief s weer met z'n auto bezig dus moet wachten tot hij thuis komt. Dan gaan we lekker samen in de auto!
@Bloem: Heb jij weer teveel gedaan?? Haha....tja je blijft een vrouw en een vrouw mag het graag schoon hebben in huis! Ow, alle broeken in de was! Heb je geen rokken? Tja dan maar broek in de droger, ik zou sowieso geen broek aantrekken waar ik pijn in mn buik van zou krijgen. Dan nog liever in mn blote kont
Nou ik ben er weer geloof ik. Het is onderhand ook alweer bijna 13:00 uur. Zal even eten enzo. Eigen schuld, had ik maar eerder uit bed moeten komen hé.....
Liefs......