***Meiden van 21 t/m 23 jaar*** Deel 3!

Haha, je weet nu zeker dat dat je kindje is die je voelt? Wat had je dan in gedachten haha. Het lijkt mij trouwens erg speciaal, dat je je kindje af en toe kunt voelen. Had je het van te voren kunnen bedenken dat het zo zou voelen of niet? Ben wel erg nieuwsgierig naar zulke dingen hihi....Het blijft een wondertje natuurlijk.

Dus hond is regelmatig ziek?? Misschien kan hij niet goed over het voer dat je hem geeft, sommige honden zijn daar erg gevoelig voor en moet je mischien iets duurder voer kopen. Heb wel eens gehoord dat dat helpt. Hoop dat ie snel weer de oude is hoor, zo maak je je ook alleen maar zorgen....

En vier boterhammen op vanmorgen? Pff die krijg ik nog niet eens weg verdeeld over de hele dag haha, hoe krijg je het voor elkaar ;-) Wel goed van jou hoor, lekker!!

Kus.

Lesy,

Ja, duurder voer zou kunnen, maar dat hebben we ook al geprobeerd, en om nu elke keer 12 euro te betalen voor een zak van 3kg, nou, dat is me veel te duur hoor. Dat doe ik niet.
Dit voer kan hij normaal goed tegen, is het enige waar hij tegen kan.
Dus zal daar niet aan liggen denk ik.
Wachten het maar weer even af. Of het betert, anders toch maar naar dierenarts.
Vervelend dat ie niet kan zeggen wat er is.

Ja, normaal krijg ik het ook maar moeilijk weg. Maar nu had ik er wel ff zin in.

Ja het is nou eenmaal duur een hondje ;-) Wij kunnen het ff niet betalen een huisdier haha. En ja als je van dat voer al vaker hebt geprobeerd en het helpt niets is het zonde geld ja. Maar hopen dat ie snel de oude buddy is :p

Pff de dag is alweer bijna om zeg, wat gaat dat snel als je ziek bent. Gewoon even wat spelletjes doen en het is alweer 3 uur. Ga jij nog iets doen vandaag??

Wat is het hier stil hé...is iedereen aant werk. Greet ook??

Hoi,

Lesy,
Tuurlijk kunnen we het wel betalen als ie echt naar de dierenarts moet, maar om nou meteen te gaan rennen, dat heeft nu eigenlijk ook niet veel zin, hij heeft dit al vaker gehad en komt er dan ook weer bovenop, dus we wachten even af tot morgen of na weekend, is het dan nog zo, dan gaan we naar dierenarts, en ga ik op mn strepen staan dat ze hem goed onderzoeken, want ik wil wel eens weten waardoor dit steeds komt.

En ja, dat voer, vind het zo een zonde van het geld, als het toch niet veel effect heeft.

Wat ik ga doen, eten maken, hehe en dat was het, morgen twee uurtjes naar mn werk, en aangezien naar dorp lopen, wat zo een 500m is al pijnlijk werd, ga ik nu maar rustig aan doen.

Liefs

Hey schatjes

@lesy ziekjes bahbah!! Hopelijk krijg je niet de echte griep!! en niet in je blote kont gaan rondrennen hoor, dat doe je maar als wij er niet zijn :)   beterschap
@bloemetje whahaha lekker ding is tie vriend van jou, wakker maken om te zeggen dat tie is wezen piessen haha had tie niets beters te doen ;-) en ben je je vlees niet vergeten vandaag!!!
@cato nou je heb dalijk weer wat te lezen!!
@meisje alvast succes morgen!!! Super gevoel hé!!!
@anne, jvm, hannes hoe is het met jullie!! Mis jullie

Sneeuwt het bij jullie ook?? Tis al bere donker hier!! Mij gaat goed!! Voel me alleen niet lekker van me ongesteld bllll en dat terwijl het nog ff duurd gadver, hebben jullie daar ook zo n last van? Ga zo ff lekker heet douche en dan trek ik lekker me pyama aan  als er dan iemand komt vette pech voor degene!!!

Liefs Greet

Greet lekkerding!!!!

Haha, hoezo niet rondrennen in blote kont?? Je ziet me toch niet :p
Bijna je nod greet, was het nog niet vergeten hoor!!!
Zit nu aan broodje hagelslag..hmm.....
Blijf morgen nog lekker thuis, hahahahah.....'t gaat al iets beter ja....

Kuzz

Hoi,

Greet,
Tja, lekker ding, maar niet vannacht, grrr, wat was ik kwaad, ging ie ook heel warrig verhaal vertellen, heb hem ff verplaatst, ik wist niet waar ik het had, en raakte ook ff overstuur.
Heb hem ook maar vriendelijk bedankt, haha moet hij geen tweede keer proberen hoor.
En vlees niet vergeten hoor,ga lasagne maken.

Lesy,
ja, haha we zien je niet, maar je bent al ziekjes, moet je niet in je blote kont gaan rennen. hihi.

liefs

Nee hoor ik ben ook niet meer in mn blote kont :p wahaha, heb broek aan hoor! Wij eten weer zuurkool net als gisteren, dus het staat allemaal al klaar. Hoef nix te doen haha, lekker! Misschien nog even gehaktballen maken, wel zo lekker om erbij te doen! Heb zin in chips meiden, ook wat?? Als je ziek bent mag je eigenlijk geen chips hé foei.....

XXXxxxXXX

Terug
Bovenaan