***Meiden van 21 t/m 23 jaar*** Deel 3!

Jaaa ik ga nu gehakt maken, met lekkere uitjes erin!! HMMMMM!!! En chips eten.....
Ow dit is geen goed teken die vreetbuien, en heb weer overal pukkels zitten...Meiden geloof niet dat ik zwanger ben, op naar ronde 4...........

@lesy maar toch een lesy in dr blote kont . Groot gelijk meisie blijf nog maar een dagje thuis je kunt beter ff uitzieken dan doorkwakkelen....... haha moet je horen wie het zegt!! Chips nee jij moet soep en beschuiten....... Ik heb ook honger dus ben een kop kippensoep ant warm maken duur nog zoooo lang voor we eten!!! Oh ja dat wou ik nog vragen de zuurkool niet koken is toch niet te vreten???????
@bloemetje heb je hem een kussen op zn kop gegeven hihi die van mij krijgt gewoon geen antwoord terug denk als tie zoiets zou doen!! Lasagne nou kom niet bij je eten, hou ik niet zo van, word altijd misselijk van dat spul!!!

xxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxx

Hahaha, dus jij vreet dan ook zo ;-) Ja blijf morgen lekker thuis. Alleen wel 's avonds na mn schoonouders om sinterklaas te vieren. Denk je dat ik daar wel heel kan gaan ivm mn werk? Vind het ook zo sneu om niet te gaan. Brr heb net n betje hoofdpijn gekregen, komt vast omdat ik al de hele middag achter de laptop zit haha.....Owja en die zuurkool...Gister las ik eens op de verpakking (doe ik nooooit) en daar stond dat je de zuurkool 25-30 minuten moest koken!!! Nou ik maak het al een jaar zonder het te koken en heb nooit iets vernomen? Het smaakt altijd lekker in ieder geval, dus kook ik het nooit. Kost nog meer tijd haha :p Dat was mijn zuurkool verhaal haha. Hoe laat eten jullie dan greet? Wij eten zes uur.....Heb net de gehaktballen gedraaid (zo een lekker werk is dat hé...)

Liefs kus groet, lesy....

Hoi,

Lesy,
Zuurkool niet koken? Is het dan niet taai? Weet het niet hoor, eet het nooit, lukt het niet, het is zo zuur, haha.
Denk wel dat je kan gaan hoor meid. Je doet daar toch niets? Alleen maar zitten en een watertje drinken. Maar vind dat ook altijd zo moeilijk hoor. Werken is nog steeds wat anders dan bij iemand op een bank te zitten he?

Greet,
Kom je niet bij me eten, nou. snik snik, nee als je daar misselijk van word, moet je dat maar niet doen he.

Wij eten hier rond zes uur, aaah, nog een uur. Duurt nog lang. Haha, nu toch wel trek hoor.

Zo,hond ligt alweer te slapen, al bijna hele middag.

Liefs.

@lesy wij eten 6 uur. Haha grappig ik kook zuurkool ff kort voor en daarna mee met de aardappels... Tja dat is moeilijk hé weet ook nooit zo goed je meld je wel ziek maar kunt s avonds wel lekker weg, vind het altijd dubbel!!! En gehaktballen draaien lekker hé. Ik eet boontjes met karbonade heerlijk!!! Ja heeeeeeeeeeeele erge vreetbuien me mannetje weet dan precies hoe laat het is, net als overal kribbig om worden ;-)
@bloemetje hihi morgen kom ik weer!!!

Ja boemetje, het is wel 's avonds en dan belt mn baas gelukkig niet meer. Ach, je moet af en toe een beetje risico nemen in het leven is het niet??

Je mag wel bij mij eten hoor bloemetje, heb toch vier gehaktballen!!! En de zuurkool is niet zuur bij mij, daar zorg ik wel voor haha, anders lust ik het ook niet :p

Klopt hart van hondje nog wel? Als hij al de hele middag ligt te slapen?? Hihi....

Terug
Bovenaan