***Meiden van 21 t/m 23 jaar*** Deel 3!

Hoi,

Lesy,
Ja, hond zn hart klopt nog hoor. hij is enkel suf. Hij tilt af en toe zijn kopje op, en ga regelmatig ff kijken of hij nog wel ademt, vind het zo eng af en toe als ie zo lang ligt te slapen. Nu ligt hij bij de verwarming.
Zo,maar eens naar me lasagne kijken, hij ruikt wel heerlijk.

liefs

HOI HOI

zo ben ik weer, niet veel tijd gehad was erg druk op het werk.
vandaag de hele dag gesneeuwt echt zo mooi om te zien :D
nu zeikt het van de regen, gelukkig ben ik nog droog over gekomen.

owja me zus moet een week afwachten of het vanzelf weg gaat de bloedingen in der eierstokken. omdat het nogal raar is dat het in beide eierstokken is dat hadden ze nog nooit eerder gezien. gaat het niet vanzelf weg, dan gaan ze een kijkoperatie doen en dan zullen ze of verwijderd worden of ik hoop dat er een andere oplossing is.

en ben der echt zo mee bezig met kinderen krijgen, ik wil zo graag een kindje. heb al helemaal uit gezocht wat voor kinderwagen ik wil en hoe de babykamer eruit komt te zien. heb ook wat namen bedacht die ik leuk vind. april duurt nog lang om te beginnen pffff. IK HAAT WACHTEN.

owhja bloemetje1985 wat erg voor je ex collega, het zal wel erg moeilijk voor der zijn nu. echt heel bizar na 16 weken dat gun je niemand. sterkte.
hoe is het eigenlijk met je jeuk?

ik ga nu lekker chinees eten hmmmmm

liefsss

Hoi,

Spannend voor je zus. Hoop dat bloedingen vanzelf overgaan, en ze eierstokken kan houden. Moet er niet aan denken dat ze verwijderd zouden worden.
Wens dr heel veel sterkte van je forumvriendinnen meid.
En voor jou ook, want is toch een moeilijke tijd, denk ik ook wel voor jou.

En hoe het met de jeuk is. Redelijk. Zalf helpt wel, maar is na uurtje of vijf weer uitgewerkt. Jeuk komt nu weer terug, dus denk niet dat het echt gaat helpen om over te gaan.

We zien het wel.

Liefs

@Nathalie: Owjee, misschien dat haar eierstokken verwijdert moeten worden?? Dat lijkt mij ontzettend moeilijk zeg, ik hoop ook dat er een andere oplossing is. Veel sterkte!

De "ik voel mij niet goed" periode komt er weer aan dus ik ga ff liggen, heb knallende hoofdpijn en word opeens erg misselijk van de geur van die gehaktballen, bleh......

Eet smakelijk allemaal alvast!!!
Misschien tot straks.....

@natalie moeilijk zeg voor je zus. Sterkte. Ja wachten is afschuwelijk. Mjamie chinees mmm krijg er spontaan zin an.
@lesy Kalm aan meisje. Lekker gaan liggen.
@bloemetje gauw naar je lasagne.......

Eetsmakelijk allemaal, en voor de zieke beterschap!!! Laterssssssss

Kus

He meiden,

Ben ik ff vlug. Heb net snel wat bijgelezen,maar ben tegelijkertijd aan het koken dus das niet handig!

@nathalie; Sterkte met je zus meid,we hopen allemaal op het beste.
@Lesy; Wordt maar snel beter, oja en niet ongi worden he!!!!!!
@Bloemetje; probeer je hond maar een paar dagen alleen gekookte rijst met wat gekookte kipfilet erdoorheen te geven. Ik heb twee honden en weet dus wel het een en ander van zieke diertjes. als het dan nog niet beter gaat moet je toch echt ff naar de dierenarts!
@Turtlle; Had jij het nou met het niezen en bultje op je buik? (ben echt vergeetachtig) als ik jou zo hoor denk ik namelijk meteen aan een liesbreuk. Als het zo is moet je wel naar de dokter gaan hoor meid!
@Greet; weet ik weer niet wat ik tegen jou wilde zeggen............. ahhhhhhhhhhhh
kom er vast straks wel weer op.
Straks reageer ik op mn gemak meiden,ga nu ff eten.

kus

Hoi

Cato,
Ja, geef hem nu wat anders, gaat nu weer iets beter. Hij is weer iets levendiger, maar ja, ook hele middag liggen slapen. Dus weet niet of het daardoor komt.
Hij is wel veel aanhankelijker. Maar hij heeft dit wel eens vaker, en is dan snel weer beter. Duurt meestal dag of twee. Dus we kijken ff aan.
En anders dierenarts inderdaad. Want wil niet dat hij zieker word.

Greet,
Lasagne was heerlijk. Jij ook lekker gegeten?

Lesy,
Hoop niet dat je ongi eraan zit te komen hoor. Hoop dat er deze maand toch wel iemand zwanger is hoor.

Aaaah, ik word weer gek van de jeuk.
Haha, zin in wat leuks? Zat net me buik in te smeren met me zalf. Voelde ik wat hard, toen ik ook tegen andere kant duwde. En af en toe ging dat weg, en duwde dr weer wat hards. Vriend laten voelen, hij voelde het ook. Denk dat dat kindje was dat met voetje of armpje of weet ik veel wat daar zat. Dat ik het beetje daarheen duwde. Hehe, grappig.

Liefs

@catootje hihi!! je houd me in spanning ben benieuwd wat je tegen me wil zeggen :) pas maar op dat het eten niet aanbrand!!! Eetze en lekker bankhangen vanavond, de kinderen uit je klas zullen wel drukker zijn nu me sint in aantocht?
@bloemetje fijn!! Ik heb ook lekker gegeten, maar nu al weer zin om te snaaien oeps....
beterschap met de hond.
@turlte vind het zo spannend!!!! duim duim hoop
@lesy beterschap!!!

Allemaal een fijne avond en lekker slapen vanacht

Greet

Terug
Bovenaan