***Meiden van 21 t/m 23 jaar*** Deel 3!

Wat zijn jullie lief voor mij
Dat een mens zich zo bagger kan voelen zeg.....Vette migraine hiero en diarree.....Wist even niet uit welk gat het het eerste moest komen, blehhh....Hoop dat die ongikrampen dus van de diarree waren. Pff even de misselijkheid wegpuffen...Gelukkig heb ik mn eten wel op.....Blijf nu morgen helemaal thuis, ze kunnen me wat!

lesy.

Greet,
hehe, gelukkig heb je ook lekker gegeten, hihi, ik eet morgen het restje op denk ik.
hihi.
En alweer zin om te snoepen, ik heb net beetje chips op.

Lesy,
Bah,bah, bah, niet zieker worden hoor.
Doe lekker rustig aan en morgen niet werken!!!
Lekker uitslapen en rustig aan doen.
Beterschap.

Liefs

Goeiemorgen meiden,

Wat een rust weer.
Vandaag een drukke dag voor de boeg hier. Eerst een hele dag sinterklaasfeest op mn werk en dan gaan we lekker bij mijn ouders eten en daar sinterklaas vieren.
Ben wel erg benieuw,naar wat ik krijg hoor!
Heb voor mn vriend ook echt een supercadeau waar hij echt geen weet van heeft! Hij wil al heel lang graag een xbox 360,die zal wel opkijken vanavond!!!
@Lesy; ja meis,fikse buikgriep zo te horen! Haha ik geef je niet het advies uit te slapen,want dat zul je toch wel doen!

Zijn er verder nog meiden die Sint vieren?
Spreek jullie waarschijnlijk morgen pas weer meiden,dus ik wens jullie alvast een heerlijk avondje!!!

kus

Hey Cato!

Haha, ook lekker optimistische hé...lesy slaapt toch wel uit :p Nou ben wel even een uur eerder dan gister hoor!!
En druk druk druk, leuk man, wij vieren sinterklaas nooit op het werk. Maar de helft van ons personeel heeft ook nog geen kinderen, of ze zijn al wat ouder. Dus dan is dan wel minder leuk. Ik ga vanavond als het goed is met mn man naar mn schoonouders. "Mem" wou graag een spel doen met ons allemaal, dus ben heel benieuwd haha. Wauw xbox360! En dan voor sinterklaas ;-) Duur cadootje hoor catootje :p Maar hij zal er vast heeel blij mee zijn. Wij doen een cadeutje met kerst, die moet ik nog kopen hihi. Maar das altijd wel leuk om te doen.

Het is hiet nu rustig ja, bloemetje is zeker wezen werken :p Haha.....
Nou ja, kan ik mooi even Simsen, is zoo erug verslavend!!

Liefs lesy....

Goede morgen allemaal..

Bloemetje.. geen water uit de kraan dat is vervelend zonder water kan je niks ....gelukkig dat het water er wel weer is ...lief dat je schoonpa je daar mee wou helpen haha

Meisje... dus vrijdag gaat het gebeuren spannend :D

Greet, ja gister en vandaag vrij, gister de kerstboom op gezet was er net zo flauw van, was me lampjes kwijt ja hoor ikkuh weer haha dus nieuwe gehaald bij de blokker toen was het 10 voor half 12 begonnen met de lampjes in de boom doen, haalde ik de stekker er uit wou hem in de andere doen deden de lampjes het niet meer nou was er zo zat van was er net 2 uur mee bezig pfff dus lampjes moesten er weer uit en weer andere halen was dus gisteravond om kwart voor 5 pas klaar met de boom nou zolang ben ik nog nooit bezig geweest pff was het hem echt zat,, en vandaag ja moet nog ff chocolade kransjes er in doen en alle troep van de ballen bakken enzo weer naar boven brengen verder doe ik weinig vandaag haha
dus je hebt lekker gewinkeld dat is mooi!!

Iesy beterschap!!!

Bloemetje. mooi dat je zalf hebt gekregen heerlijk als het ook nog helpt ;)
wat naar ja van je ex collega bah... oh zielig je hondje ziek, als het lang duurt zou ik toch maar naar de dierenarts gaan straks droogt hij uit met da overgeven en diaree...

turtle spannend zeg hoor voor je dat het raak is :D

Greet . lief dat ja ons mist hoor hahaha het sneeuwde hier gister heel ff noggeen 5 min. haha toen ginghet al over in de regen...

ik kook me zuurkool altijd anders lijkt het e echt niet lekker..

wij doen ook niet aan sinterklaas..

wij hebben gister shoarma van de pizzaria gehad hahah was lang geleden dat ik dat gehad had dan is het wel een keer weer lekker..
zo ga ff me chocolade kransjes ind e boom hangen haha tot later

xxx

Hoi,

Lesy,
haha, bloemetje is zeker weer even wezen werken, ja dat klopt, twee uurtjes op het werk geweest, en daarna nog chocolademelk op met de collega's, blijf tijdens de pauze ook altijd ff hangen.
Haha, heb ook maar ff aan baas gevraagd of ik vanaf nu me eigen broeken aan mag houden, want die werkbroeken zitten echt niet lekker meer. ook al zijn het positiebroeken, haha.

Cato,
Drukke dag vandaag. Veel plezier meid. Wel leuk denk ik. Geniet ervan.

Anne,
ooh, lekker, schoarma van pizzaria. heerlijk. Heb ik ook wel weer zin in hoor,haha.
En ja, als het lang duurt ga ik weer naar dierenarts. Maar hij lijkt vandaag weer beter te zijn. Is weer opgewekter. En weer wat drukker dan gister. Rent ook weer meer naar zn waterbak om te drinken. En wil wel weer een koekje, dus denk dat het wel weer beter gaat.

Net ff gewerkt, fijn dat ik weer ff onder collega's was. Ze vonden me alleen wel stil. Maar dat heeft ook wel zn reden. Vind het jammer en moeilijk dat ik niet meer op mn vaste werkplek, tussen mn collega's sta, maar het werk er rond om doe. En ja, dat is wel moeilijk. Heb dat ook even aangegeven. En dat sommige mensen meer van me gaan vragen. En het me niet op me eigen tempo laten doen, ging   ff zitte, omdat het ff niet lekker ging, zegt er een collega waar ik normaal niet met werk, waar was je, duurt toch niet zo lang die spullen opruimen. Grrr, nou, ben niet de knecht, ben er nu extra tot zolang het gaat.
Maar ja, trek mn mondje wel open hoor. Hehe, vandaag lekker rustig aan doen verder.
Zo ff schoonmoeder bellen of ze nog boodschapjes moet doen. Dan kan ze mee, en me ff helpen.

Liefs

Hoi,

Meisje,
Vandaag je spiraaltje eruit. Spannend hoor.
Trouwens, slik je al foliumzuur? Als jullie nu meteen gaan beginnen, en ook als je over maand begint, zou ik wel nu beginnen met foliumzuur.

Hehe, was ff me tip.

Zo, ff restje lasagne op van gister. Vanavond hutsepot.

Liefs

Hoi Dames,

Hier even een kort bericht van mij. Voel me (alweer) niet 100%. Heb last van klachten die van het voorjaar een evenwichtsprobleem aankondigden. Dus hou ik verplicht rust.

Vanmorgen inderdaad naar de huisarts geweest; wat was ik zenuwachtig! Had het snikheet  Any way, dat spiraaltje was er zomaar uit. Vond alleen die eendenbek niet zo fijn, die rekte de boel aardig op. Brr, ik kon ook niet goed ontspannen. Komt echt doordat het zetten toen zo pijnlijk was denk ik... Zei ook steeds dat ik het zo eng vond, maar ze stelde me super gerust! Vond dat ik het heel goed deed etc. Dus dat gaf me weer een goed gevoel. Nou, dat ding heb ik zien bungelen en toen dacht ik echt: "YESS!" Daarna voelde ik me echt toppie, helemaal vrolijk vanwege het feit dat we nu echt kunnen beginnen. Eindelijk verlost van al die kunstmatige zaken in mijn lijf. Heerlijk!

@Bloemetje: ik slik al foliumzuur. De dokter vertelde dat mijn cyclus nu weer op gang moet komen. Dat correnspondeert niet met de informatie op www.mirena.nl maar we zien wel hoe het komt. Ik moet wel extra foliumzuur slikken, want bij ons in de familie komt een open ruggetje voor... Daar ging ze nog even achteraan en dan zou ze me bellen. 'k Moet misschien 10 keer zoveel foliumzuur hebben dan iemand zonder een verhoogd risico. Dat is dan wel even spannend. Dit weekend zal het dus met condoom moeten en dan wordt het even afwachten wanneer ik nou precies ongesteld ga worden.

Nou jullie zijn van mijn kant weer op de hoogte. Ik lees later weer bij.

@lesy: ik las dat je ziek bent. Veel beterschap!!

Terug
Bovenaan