Goede morgen allemaal..
Bloemetje.. geen water uit de kraan dat is vervelend zonder water kan je niks ....gelukkig dat het water er wel weer is ...lief dat je schoonpa je daar mee wou helpen haha
Meisje... dus vrijdag gaat het gebeuren spannend
Greet, ja gister en vandaag vrij, gister de kerstboom op gezet was er net zo flauw van, was me lampjes kwijt ja hoor ikkuh weer haha dus nieuwe gehaald bij de blokker toen was het 10 voor half 12 begonnen met de lampjes in de boom doen, haalde ik de stekker er uit wou hem in de andere doen deden de lampjes het niet meer nou was er zo zat van was er net 2 uur mee bezig pfff dus lampjes moesten er weer uit en weer andere halen was dus gisteravond om kwart voor 5 pas klaar met de boom nou zolang ben ik nog nooit bezig geweest pff was het hem echt zat,, en vandaag ja moet nog ff chocolade kransjes er in doen en alle troep van de ballen bakken enzo weer naar boven brengen verder doe ik weinig vandaag haha
dus je hebt lekker gewinkeld dat is mooi!!
Iesy beterschap!!!
Bloemetje. mooi dat je zalf hebt gekregen heerlijk als het ook nog helpt

wat naar ja van je ex collega bah... oh zielig je hondje ziek, als het lang duurt zou ik toch maar naar de dierenarts gaan straks droogt hij uit met da overgeven en diaree...
turtle spannend zeg hoor voor je dat het raak is
Greet . lief dat ja ons mist hoor hahaha het sneeuwde hier gister heel ff noggeen 5 min. haha toen ginghet al over in de regen...
ik kook me zuurkool altijd anders lijkt het e echt niet lekker..
wij doen ook niet aan sinterklaas..
wij hebben gister shoarma van de pizzaria gehad hahah was lang geleden dat ik dat gehad had dan is het wel een keer weer lekker..
zo ga ff me chocolade kransjes ind e boom hangen haha tot later
xxx