Hoi,
Lesy,
haha, bloemetje is zeker weer even wezen werken, ja dat klopt, twee uurtjes op het werk geweest, en daarna nog chocolademelk op met de collega's, blijf tijdens de pauze ook altijd ff hangen.
Haha, heb ook maar ff aan baas gevraagd of ik vanaf nu me eigen broeken aan mag houden, want die werkbroeken zitten echt niet lekker meer. ook al zijn het positiebroeken, haha.
Cato,
Drukke dag vandaag. Veel plezier meid. Wel leuk denk ik. Geniet ervan.
Anne,
ooh, lekker, schoarma van pizzaria. heerlijk. Heb ik ook wel weer zin in hoor,haha.
En ja, als het lang duurt ga ik weer naar dierenarts. Maar hij lijkt vandaag weer beter te zijn. Is weer opgewekter. En weer wat drukker dan gister. Rent ook weer meer naar zn waterbak om te drinken. En wil wel weer een koekje, dus denk dat het wel weer beter gaat.
Net ff gewerkt, fijn dat ik weer ff onder collega's was. Ze vonden me alleen wel stil. Maar dat heeft ook wel zn reden. Vind het jammer en moeilijk dat ik niet meer op mn vaste werkplek, tussen mn collega's sta, maar het werk er rond om doe. En ja, dat is wel moeilijk. Heb dat ook even aangegeven. En dat sommige mensen meer van me gaan vragen. En het me niet op me eigen tempo laten doen, ging ff zitte, omdat het ff niet lekker ging, zegt er een collega waar ik normaal niet met werk, waar was je, duurt toch niet zo lang die spullen opruimen. Grrr, nou, ben niet de knecht, ben er nu extra tot zolang het gaat.
Maar ja, trek mn mondje wel open hoor. Hehe, vandaag lekker rustig aan doen verder.
Zo ff schoonmoeder bellen of ze nog boodschapjes moet doen. Dan kan ze mee, en me ff helpen.
Liefs