***Meiden van 21 t/m 23 jaar*** Deel 3!

@Cato: ik herken het! Ik voel me sinds vandaag slapjes, had krampen in mijn onderbuik en steken links richting mijn zij. Toen ik vanmiddag thuis kwam voelde ik ook ineens steken in mijn linker borst.... Vanmorgen was mijn schoonmoeder dus hier en toen voelde ik me licht misselijk. Heel apart!

En nu voel ik me dan weer best fit. Vreemd. We wachten rustig af! Jij hebt je NOD op de 18e en ik op de 19e

@Lesy: je moet jezelf niet te druk maken hoor. Probeer te genieten van deze tijd!

@Bloemetje: easy going he! Fijn dat de hond nu doorslaapt, biedt jullie ook meer kansen om te slapen haha!

Nou dames ik krijg helemaal de kriebels als ik me zo voel als vandaag, kan er zelfs van genieten whaha! Ben heeeeel benieuwd... kan het bijna niet geloven, dus ik hou mezelf dan ook maar wijs voor dat het nooit al zover kan zijn.

Nu moet ik nog even voor de rijvereniging aan de slag...

Liefs!

@Meisje: Hahah, nee joh, ik maak me niet druk hoor!! Ik zie wel.....Bij jou beginnen de klachten ook al! Vreselijk hé? En jij moet ook nog een dikke week wachten. Ik ben echt blij dat het morgen gebeurt is, ben het nu wel beetje zat al dat lijden om nix. Als het net als vorige maand 3 dagen ongi is stelt mn lichaam zich wel erg aan met z'n 2 weken int voren te laten voelen dat er iets staat te gebeuren hahaha.....Ik weet het nu wel.

Maar goed, al met al: ONZE KERSTBOOM STAAT!!!!!!!!!!!! Nu de kaarten nog haha.....
Denk dat ik dat dit weekend ga doen. Mooi op tijd nog :p

Meiden, veel succes morgen met wat jullie gaan doen! Greet, positief testen hé meis! En Hannes ook ;-) Als ik uit mn werk kon wil ik geen negatief nieuws lezen, is dat begrepen?? (Whaha, ik bedoel het natuurlijk goed). En anders, veel sterkte!!

Liefs lesy.

Hey Meiden..
Ik kom net thuis van het sporten, ben gelijk doorgegaan vanuit mijn werk.
Had het toch wel even nodig om me uit te kuren.. Aardig gelukt.

Ik lees bij iedereen wel een beetje dezelfde klachten.
Cato, wat denk je zelf? Is er een goede kans? Heb je verder nog ergens last van?
Die klachten lijken mij mar naar een ding te wijzen...
Lesy, jij vrijdag testen.. ooh meis, ik hoop het zo voor je. Behalve je humeur nog klachten?
Greet, morgen testen.. Spannend. Ik duim voor je..
Bloemetje, zo rond 11 ur is voor mij redelijk op tijd, dus vooruit ik keur het goed.. Haha!
Hoe was het met je visite, en je schoonouders? Nog een leuk kadootje kunnen vinden?
Bon, leuk dat je ook lid bent van onze hyves.
Meisje, het zou mooi voor je zijn als het nu al raak is. Ik hoop het voor je, want zo'n teleurstelling is echt kl#te.

Als ik na het weekend nog niet ongie ben, ga ik maandag weer testen, maar ik ga er maar niet vanuit. Ik ga nog even tv kijken en lekker naar bedje.
Morgen moet ik weer een bijscholing hebben vanaf 11 uur. Voor die tijd wil ik eigenlijk m'n huisje weer gepoetst hebben, hoop maar dat het lukt...

Liefs xx

Goeiemorgen meiden,

Nou vandaag toch maar afgemeld hoor!
Ben nog steeds zo misselijk,raar gevoel in mn buik en dat humeur he,haha!
Nee maar serieus, ik merkte het gister in de klas ik kon echt bijna niks van de kinderen hebben omdat ik mezelf zo voelde. En ik wil niet dat ik het op hen afreageer dat ik mezelf vreemd voel. Dus nu maar twee daagjes vrij genomen.
Jullie vandaag nog plannen?

kus

Hoi,

Cato,
Goed dat je even tijd voor jezelf neemt vandaag. Gelukkig kan dat goed opgelost worden voor de klas? En ja, als je je zo naar voelt, is voor de kinderen ook niet leuk.
Hopelijk voel je je volgende week weer beter.
Wanneer heb je je nod? Begin van de week? Vind het zo spannend voor jou.

Vandaag geen plannen, vriend heb de auto mee. Dus, hele dag thuis blijven denk ik.
Ben ook weer erg moe, best beroerd geslapen. Hond maar 1 keer wakker geweest, was om 1u, maar had hele avond al alleen in bench gezeten, dus ja, weer een hele nacht is lang, zeker als je dan net voor je weer ging slapen heel veel water drinkt, haha. om zes uur was ie er ook eventjes, maar dat is meestal tijd dat ik opsta, dus ja, ergens wel logisch dat ie dan wakker is.
Krijg nu ook last van slapende handen, en krampen in mn benen s nachts. haha. vervelend is dat hoor. prr.
Me handen gaan gewoon tintelen, tot brandend gevoel aan toe, en dan lig ik er nog niet eens op.
Kreeg trouwens gisteren laarzen ook bijna niet meer dicht, haha, normaal geen probleem, maar ben dr nu vijf minuten met bezig geweest. Zat ook echt niet prettig. Dus dat gaan we ook maar niet te vaak meer doen.

Hoop dat met de rest van de meiden alles goed gaat.

Liefs

Hoi Bloemetje,

Is het vocht dan waar je last van hebt?
Hopelijk blijft dat niet tot het einde van je zwangerschap want dat lijkt me niet prettig.
Gelukkig gaat het met buddy ook al beter. heb je het nog geprobeerd met een deken over de bench?
Ik heb donderdag pas mn NOD dus in mijn belevenis duurt het echt nog een eeuwigheid!

kus

Hoi,

Cato,
nog een weekje, ik hoop het zo voor je meid. Spannend.

Met buddy gaat het weer beter. Vannacht wel 2 keer wakker geweest. Maar vriend stond met kleinste kik al beneden bij hem, heb het zelf niet eens gehoord. Maar gister had ie al de hele avond alleen gezeten, en toen we thuiskwamen veel gedronken, dus ja, dan moet je wel plassen he, doe je zelf ook. En rond zes uur was die er ook, maar is vaak een uur dat ie gewend was dat ik eruit ga voor me werk.

Die laarzen, ja komt door vocht, voel het ook in mn handen, soms net alsof mn huid op springen staat. Maar ja, niets aan te doen he.

Ik had net wat moois meiden, had me hand op me buik, was aan het duwen. En ik kreeg gewoon reactie, voelde kleintje in mn hand schoppen, hihi, wat leuk.
ook had ik net laptop tegen mn buik aan, haha, kleintje wou hem zo wegschoppen. Meiden, hoop dat jullie dit ook snel ervaren! Het is iedereen zo gegund.

Liefs

Hoi,

Meiden, ff vraagje.
Gisteren hebben we tijdje geen water gehad hier, en nu raad watemaatschapij aan water te koken voor te gebruiken voor thee, koffie, en die dingen.
Maar gister niet gedaan.
Denken jullie dat ik dat beter wel kan doen nu ik zwanger ben totdat er word gezegd dat het water echt zeker weten schoon is? Kunnen ze nu niet garanderen.

Liefs

Terug
Bovenaan