***Meiden van 21 t/m 23 jaar*** Deel 3!

@Hannes: ja teleurstellingen zijn altijd frustrerend! Ik zou het wel even jammer vinden als ik toch niet zwanger zou zijn, maar ik kan haast niet geloven dat het nu uberhaupt al kan! We zijn nauwelijks officieel begonnen.. ik verwacht dat we wel wat meer tijd nodig hebben. Voel jij je nu al weer wat beter?

@Cato: heel verstandig! Als je niet normaal je werk kunt doen, dan irriteert dat alleen maar meer. Ik hoop het zo voor je!!! Ga jij nog wat leuks doen vandaag? Ik moet even werken zometeen, vanmiddag boodschappen doen, twee paarden trainen en dan vanavond weer naar een vergadering...

@Bloemetje: oow jeetje! Vocht! Lijkt me inderdaad vervelend, maar hoort er allemaal bij. Als je je kindje dan zo voelt bewegen, dan maakt dat natuurlijk alles goed  Super gaaf lijkt mij dat! Net of je al kennis kunt maken, zonder elkaar daadwerkelijk te zien.

Ik voel me nog steeds vreemd. Net of zit er een druk op mijn buik. Kan wel normaal eten, maar soms voel ik me licht misselijk. Vanmorgen voelde ik heel even mijn borst, maar dat trok vlot weer weg. Ze doen ook geen pijn. Het voelt een beetje alsof ik een halve griep heb. Had vanmorgen ook last van hartkloppingen... en zo nu en dan voel ik me hoofd. Verder voel ik me wel prima, dat wil zeggen: ben vrij opgewekt

Heb gisteren bij Sensitest 3 testen besteld. Moeten straks toch gaan testen en die dingen blijven wel even goed. Waren ook nog in de aanbieding. In totaal 3 voor 12,50. En ze zijn ook nog extra gevoelig, waardoor ik al eerder dan mijn NOD kan testen.. weet niet of ik dat ga doen hoor. Zie wel even

Meisje,
Dank je voor je snelle reactie.
Tja, het is vervelend, maar als dat kleine droppie dan naar mama schopt, maakt het inderdaad allemaal weer goed.
Ga het water dan maar koken voor ik het drink, en dus thee drinken vandaag, haha, anders moet het eerst nog afkoelen, en is ook de tijd van het jaar voor thee.
nou ga ik echt maar eens douchen.
Kindje is al twee uur actief, en meestal als ik douche word het even weer wat rustiger in de buik, hihi, dus gaan we nu ff doen. Leuk om te voelen hoor, maar nu ff rustig wakker worden en kleintje laten indutten hihi.

Liefs

Goede morgen allemaal..

Iesy mijn datum van me eerste cyclus dag was 3 december  haha

Hannes.. ow leuk dat je ook stagiares begeleid, kon ik ook wel maar wou ik niet hahaha
ja ik moet nu verpleegtechinsche rekenen nog doen haha en verder weet ik niet heb ik alles gehad wat we deze maanden hebben gehad maarja komt zo weer wat anders bij.. heb dinsdag injecteren en katheteren bij man en vrouw gehad en subrapupische haha
ja alles veranderd zo snel elke keer weer van alles nieuws.

Bloemetje. nee kan me voorstellen als je er niet aan toe wilt geven maar het is wel lekker makkelijk zo ;)
mooi dat de fysio weer tevreden was .

Greet. ja was gister laat met eten was gelijk uit me werk naar me tante gegaan en toen ik thuis was ff hier lezen en antwoorden haha.. ja warme kruik doe ik ook wel eens tegen de pijn en warm douchen haha heb geen bad dus

haha kerstkaarten schrijven dat mag me vriend altijd doen, ik heb echt zoon K#t handschrift en hij heeft een heel mooi handschrift dus mag hij altijd schrijven hahaha

Bloemetje. ja ik zou het water wel koken als ik jou was je weet maar nooit haha

Liefs Mij   ga ff darten op spelpunt hahaha

Hoi,

Meiden,
Dank jullie voor de reacties.

Anne, haha, eerst hier lezen en dan eten? Verslaafd? Hihi.

Gister trouwens het water niet gekookt. Was bij schoonmoeder en die heeft het niet gedaan, maar ga het nu maar wel doen totdat ik hoor dat het weer goed is. Nou ja, zal waarschijnlijk wel goed zijn, maar alles word nu gecontroleerd, en dat kan enkele dagen duren.

Wat kan je dr dan van krijgen? Dat je er nu niet van mag drinken? Wat kan dr inzitten dan? Het water ziet er normaal uit.

x

Hey meiden!!

Ben ff anderhalf uur thuis om te eten!!! Jippie........
Ga eerst ff ego doen moet het kwijt ben zooo boos/teleurgesteld. Me zwangere vriendin kan over niets anders meer praten dan de kleine, hele week al smsjes van nu voel ik dit en nu mag ik dat niet, vanochtend n sms dat ze voor het eerst kleintje heeft gevoeld, super natuurlijk maar hallo er bestaat toch nog wel iets anders, ik heb ook gevoel hoor, ze vraagt niet hoe het met mij gaat enz okay hoeft echt niet altijd maar bij haar is het blik op oneindig en ik ben zwanger en de rest kan me gestolen worden. Ze doet ook een beetje overdreven, doet gelijk vanalles niet meer. Nou tis een gezond iets hoor. Sorry maar kan er niet tegen nu, begrijp dan dat het voor mij niet altijd leuk is   grrrrrrrrrrrrrrrr wat een muts............................

@cato pa dagen afstand genomen, goed zo!! Meid hoop echt dat het waar is!!!
@bloemetje vocht ant vasthouden, mmmm word je kogeltjerond!! Kook dat water maar voor de zekerheid hoor.
@anne heb je vrij vandaag? Een hete douche doet altijd wonderen!!
@volgens mij was er nog iemand op wie ik wilde reageren maar weet het niet meer.

Vanochtend zo een kramp dacht o jee daar komt het maar tot nog toe niets, net lekker na de wc geweest hihi sorry en sinds dien is het weg!!!

Liefs greet

Hoi,

Greet,
Misschien moet je dit ook tegen haar zeggen? Dat jij het er moeilijk mee hebt. Of weten ze niet dat je ermee bezig bent?
Jij moet je ook goed voelen, en niet alleen zij.
Dat is iets wat ik niet probeer te doen, begin er meestal niet zelf over, alleen als anderen vragen dan vertel ik wel. Maar ga niet de hele tijd dat er mensen zijn over zwangerschap praten, ja, het is wel verleidelijk. Maar niet iedereen hoort alle verhalen graag.
Ik heb speciaal een site. En als ze willen weten hoe het gaat. Kunnen ze ook daar even kijken.

Meid, hoop dat je dit met je vriendin kan uitpraten, want het is niet leuk op deze manier.

En nog niet ongi, ooh, spannend, ging jij vandaag testen?

Liefs

Hey bloemetje,

Jawel maar ze heeft een plaat voor d'r hoofd niet lullig bedoeld hoor maar ze ziet niets anders meer dan zwanger!! Het draaid alleen maar om der eigen ikkie. Ach ja niet iedereen is hetzelfde!! Ik vind het echt leuk om over zwanger enzo te horen maar dit gaat in het extreme snap je?
Ja wilde vandaag testen maar doe het niet haha vind het onzin nl heb al dagen ongi krampen dus weet gewoon dat het er aan komt en dan weer een test verspillen haha ben ik zunig............ Ben je lekker ant lummelen vandaag? Goed voor je beebje zorgen hé, hihi weet dat je dat al doet hoor en goed ook!! Hoe gaat het met eten nu????

Liefs Greet

Terug
Bovenaan