***Meiden van 21 t/m 23 jaar*** Deel 3!

Hey Lieverds..
Bloemetje, je kunt legionella bacterie binnen kijgen als het water te lang heeft stilgestaan, door het te koken gaan de bacterien eruit.
Greet, heb je al een test gehaald..?
Cato, mm meis, vervelend dat je je zo beroerd voelt. Ziek maar goed uit.
Meisje, druk dagje, al vast de test in huis, ik heb dat express niet gedaan, kan dan het geduld niet bewaren.
Anne, ja is wel erg leuk om stagiares te begeleiden, maar in de wijk lijkt me dat ook iets lastiger. Sommige zie je echt groeien en sommige dus niet. Ik leer er zelf wel een hoop van, bijv geduld bewaren.. Haha!

Nou meiden ik heb boven al opgeruimd en gestoft, nu alleen nog even zuigen.
Beneden ga ik niet meer redden. Of misschien wel, maar heb ik geen zin in.

Liefs xx

Greet, wel jammer dat je vriendin geen oren meer heeft naar iets anders dan haar zwangerschap. Ik zou het gewoon eens tegen haar zeggen, maar bij de ene vriendin gaat dat beter als de andere. Mijn beste vriendin weet alles van me. En toen voor een tijdje terug we op kraamvisite gingen bij het kindje van een andere vriendin van ons zei ze op de terugweg tegen me, ik wil ook zo'n beeb, jij toch ook, ik kon haar wel wat doen. Deze vriendin was namelijk gelijk met mijn eerste zwangerschap. De volgende dag heb ik haar gebeld en wel even gezegd dat ik hier echt niet blij mee was. 1000x sorry kreeg ik, ze besefte het meteen toen ze het gezegd had, maar het floepte er zomaar uit.
Bij een andere vriendin, die op het moment ziek is, praat alleen nog maar over haar ziekte en hoe alle jongens haar er zo goed uit vinden zien als ze in een discotheek is. Nou ik hoor het aan en dat was het dan ook, zij wil dus ook echt niet luisteren. Zojammer, want dan komt er wel een bepaalde afstand.
Ik hoop dat je vriendin hier wel wat aan wil doen, is toch erg jammer. Succes meis, en ga nu maar wel testen, ik ben zo benieuwd!!!!!!!!!!!! haahah, grapje.
Liefs xx

Lesy vandaag ook nog niet ongie, morgen testen.....spannend!

tjonge hannes wat een aktie!! Altijd weer een lekker gevoel hé als je weer wat aan kant hebt!! En het hele huis hoeft ook niet in ene keer toch ander heb je morgen niets te doen haha!!!!!   Nee nog geen test gehaald!
Zo ben d'r weer van tussen ga gauw eitje bakken voor manlief die komt thuis eten en dan ga ik weer ant werk tot 4 uur! Spreek jullie vanmiddag wel weer.

dank je hannes voor je verhaaltje dacht al dat het aan mij lag!!
Ja hannes en bloemetje jullie halen me over de streep denk dat ik hem toch maar ga halen gadsie wat ben ik wispelturig brrrr want dalijk denk ik weer van niet..... Durf niet zo goed  

Hoi,

Greet,
ongikrampen kan erbij horen.
Spannend hoor. Kaarsjes blijven branden, duimen blijven overuren draaien.

Lesy,
hoe gaat het met jou?

Hannes,
Druk dagje vandaag. Denk je ook aan jezelf meid?
En dank je voor je antwoord. Kook het nu gewoon. Duurt alleen wat langer. En zo merk je opeens wat een luxe je hebt als het water gewoon uit de kraan komt lopen, zonder dat je wat moet doen.

Werkse vandaag.

Liefs

Hey..
Nou boven is helemaal klaar, heerlijk weer alles fris. Beneden alles opgeruimd.
De rest doe ik morgen wel. Moet nu nog even de hond uitlaten en dan naar m'n werk.
Er komt iemand informatie geven over slikproblemen en aangezien we er op de afdeling erg veel mee te maken hebben, lijkt het me wel handig.

Greet, ik hoop echt zo voor je dat je positief test.. Ik wacht op antwoord..
Je bent gewoon nieuwsgierig, heeft niks met overhale te maken  grapje, zou het
ook niet meer kunnen houden.

En bloem, maak je niet druk, ik doe alleen wat ik aankan. Maar voel me echt fit vandaag.
Dan moeten we daar natuurlijk even gebruik van maken.
Vanavond cursus borstvoeding he.. Ben benieuwd hoe dat gaat. Moet je alles over vertellen he..

Fijne middag en tot straks meiden.
Dikke kusssss
liefsxx

Zozo meiden,

Flink gebbbaled weer!
Ow Greet ik ben ook zo benieuwd voor je!!!! Laten weten als je getest hebt he!!!
En hoe zou het met onze Lesy zijn?
@hannes; Fijn dat je vandaag een goede dag hebt meid en al flink gewerkt vanochtend dan thuis!
Hier lekker aan het nixen, wel twee honden die steeds tegen me aan willen kruipen,wat zijn het toch een schatjes he. Ze hebben alleen niet in de gaten dat als zij languit gaan liggen ik er niet meer bij kan,hihi!

@bloemetje; Wat leuk zo'n borstvoeding bijeenkomst. ben benieuwd wat ze je daar allemaal vertellen.

Ga zo nog maar wat afleveringen van babyboom kijken op uitzending gemist,das leuk joh!

kus

Terug
Bovenaan