***Meiden van 21 t/m 23 jaar*** Deel 3!

He Greet.. nee ben niet vrij vandaag moest tot 10 uur werken lekker kort dagje haha en morgen tot 11 uur en daarna boodschappen doen en dan weekend :d
Hoop zo dat je test positief is ;)
vervelend dat je vriendin alleen nog over haar zwangerschapkan praten ik zou het er ook met haar over hebben..

Bloemetje haha ik verslaafd nee hoor :p ik eet nooit op vaste tijden haha

Hannes haha ja je moet er van houden ik wil het niet als ik nu 40 was ofzo misschien wel hahaha maar heb zelf ooit een stage begeleidster gehad die net zo oud was als ik en dat vond ik dus niet wat haha dus wil ik het zelf ook niet ;) dus jullie hebben ook al weer allemaal van die bijeenkomsten en curcussen op het werk haha soms wel makkelijk maar soms ook vervelend helemaal als het altijd op je vrije dag valt heb ikbijna altijd hahaha

zo me vriend komt zo weer om kwart voor 3 lekker op tijd er weer..moet nog bedenken wat we gaan eten heb wel zin aan macaroni ofzo haha.. ben er ook weer vandoor ff de was op hangen doei doei xx

Hoi,

Hannes,
Goed dat ik me geen zorgen moet maken, zal het niet doen, hihi.
En wel handig die scholing. Zeker als je er veel met te maken krijgt. Dan is het erg leuk en informatief.
Verder nog wat op de planning vandaag?

Cato,
haha, grappig, ja, ze hebben niet door dat jij er niet meer bijpast dan.
Hier merk ik ook dat hond zich steeds meer aan mij gaat hechten nu ik vaak thuis ben, als ik aan tafel zit met de laptop, komt ie altijd onder tafel bij mn voeten liggen. Zulk schatje.
Merk zelf ook dat ik me steeds meer aan hem ga hechten, gisteravond zat ik bij schoonouders, en miste hem opeens,hihi. Hij is ook altijd zo blij als ik thuis kom, of wakker ben.
Lief he, die beestjes.

Anne,
hehe, gelukkig niet verslaafd, hihi. Zou wat zijn he.
Nou, morgen ook kort dagje, en het weekend vrij?

Liefs

Hoi,

Net ff rondje met de hond gedaan, pfff, wat trok hij weer, moeten maar weer eens goed gaan oefenen daarop, want is allesbehalve leuk, onwijze pijn in mn bekken nu.
Grrrrr, straks zak koeken halen, en morgen fatsoenlijk oefenen.
Sorry voor het gezeur.

Greet, al test gedaan?

Hannes, hoe ging het op het werk?

Cato, hoe gaat het met jou?

Lesy, hoe ging het vandaag?

liefs

Boehoe  , niets is zoooo confronterend als een negatieve test zucht. En dat terwijl ik uit het niets vanmiddag kostmisselijk was kreeg hoop maar die is gelijk weg. Hoe kan het nu normaal ben ik zo stip, test deed wel beetje vaag duurde lang voor dat tie urine opnam. Ga ff een pot brallen en dan wachten op wat er komen gaat!!!

Kus Greet

Greet,
Nee meid, wat jammer, wat balen.
Maar hoelang ben je overtijd dan meid? En heb je veel gedronken voor je test deed? Veel geplast ervoor al?
Meid hoop dat je of snel ongi word dat je verder kan, of dat je toch nog een positieve test krijgt.
Meid, wat vervelend is dit.

Dikke knuffel voor je meid !!!!!

dank je bloemetje, als ik mag kiezen doe dan maar een positieve test hihi!! ja had expres me plas opgehouden, en ben twee dagen overtijd. We zullen wel zien weer bah het lukt me ff niet om positef te zijn! Sorry. Kus

Terug
Bovenaan