***Meiden van 21 t/m 23 jaar*** Deel 3!

@ Meisje --> Ik denk dat je iets door de war haalt  Ik krijg namelijk mijn contractsvoorstel in januari. En ik ben al gestopt met de pil. Alleen gebruiken we nog condoom. Willen eerst mijn eerste menstruatie afwachten als goed is zal mijn eerste OD 18 dec. zijn. Dit gerekend met een cyclus van 28 dagen! Dus even afwachten.
En over het contract. Als je contract dan loopt tot januari zijn ze niet verplicht deze te verlengen. Wel heb je aanspraak op een uitkering via het uwv. De wazo uitkering. Je kan even op uwv kijken daar staat aardig wat info hierover. De uitkering word berekend op basis van jou loon. Ik geloof dat ze 12 maanden terug kijken. Hier komt een gemiddelde "dagloon" uit. Deze ontvang je dan. Ik weet het fijne er nog niet van. Ik werk pas kort in deze sector.

Ik heb helemaal zin in 5 december. Ben zo benieuwd wat ze van het tshirt zullen vinden. Hun zijn er namelijk helemaal niet zo mee bezig! Krijg hem morgen binnen! Ben erg benieuwd! Vond het wel lekker origineel!

Nog maar weer even aan het werk!

Groetjes Just me

Hoi,

Just me,
Ja, inderdaad denk dat je daar gelijk in hebt.

En spannend he, die shirts. Wij hebben zaterdag pakjesavond hier. Nou ja, bij schoonmoeder thuis, moet nog een gedicht maken, maar laat me nu eens heel slecht zijn in dichten. Aaah, word er gek van.

Trouwens,degene die nog niet op hyves zitten, willen jullie de echofoto ook zien?

En zit eens te kijken voor cursussen.
Wil een borstvoedingscursus, nou ja, voorlichtingsavond. Zit ik te kijken, eerste cursus weer 1 april 2009, grr, ik ben uitgerekend 17 april 2009. Wie weet ben ik an al bevallen, kan altijd, of loop ik hoogzwanger rond. Vind dat erg vervelend, want lijkt me niet zo een strak plan om dan nog daar heen te gaan toch?
En zwanger fit cursus, met sporten, tja, geen idee of dat nu wel goed voor me is. met mn bekken, en zwangerschapsyoga, ook erg leuk, maar die is op maandagavond, en vanaf januari hebben we dan hondenschool op maandagavond. Schiet dus niet echt op allemaal.
Heb ook mail gestuurd voor zwangerschapszwemmen, nog niets terug gehad. Ga zo eens even bellen, lijkt me wel erg leuk om te doen.

Liefs

@Justme: dan heb ik idd wat door mekaar gehaald. Het is zo lastig dat je tijdens het typen van een bericht, geen berichten terug kunt lezen  Maar goed, het is al opgelost.

Ik zal eens informeren naar die regeling, dat doe ik alleen nu nog niet... komt wel aan de orde als ik eenmaal zwanger ben. Blijf iig solliciteren en dan zien we wel, meer kan ik niet doen

@Bloemetje ow ja, de hele dag alleen is ook echt vervelend. Wij wonen in de middle of nowhere. Toen ik nog geen auto had zat ik in de zomervakantie ook wel hele dagen alleen. Vreselijk!! Maar aan alles komt een eind

Ik had trouwens vanacht gedroomd dat we al een kindje hadden. Het was volgens mij een jongentje haha!

Hoi,
Haha, samen gereageerd.
Gedroomd dat je al kindje had, een jongentje, hihi.

Ik droom sinds ik zwanger ben alleen nog maar dat dorp ontploft, dat ik door de politie achterna word gezeten, dat ik word overvallen, en van al die gekke dingen.
Zou willen dat ik eens keer over wat leuks kon dromen.Haha.
Slaap trouwens ook erg slecht. weet echt niet hoe dat komt, maar sinds week of twee a drie, pfff, echt niet leuk. Maar hou er maar rekening mee dat het niet meer betert, haha, valt het alleen maar mee. en als ik dan eens keer niet droom, dan word ik zowiezo toch nog wakker omdat ik moet plassen, haha, dat word zeer vervelend hoor, sta soms echt op knappen, hahahaha.

Liefs

@ meisje ja het is soms ook zo veel hahaha. Ik doe meestal maar 2 schermen open. Dan kan ik lezen en reageren!

@ bloemetje Ik zit niet op hyves. Heb wel een hyves!   Wat voor hyves bedoel je precies. Ben erg nieuwsgierig naar de echofoto's Heb gister die van me zus gezien. Kindje lag precies goed. Je kon heel duidelijk de armen en benen als zien. En het gezichtje was ook super duidelijk! Echt mooi! ( ik wil ook zo graag ) nog even afwachten...

greetz Just me

Just me,
Zit net te kijken, wil ze graag wel neerzetten, maar dan staat me naam nogal duidelijk hier, en dat wil ik eigenlijk niet. Sorry.

Zal eens proberen of ik dat stuk er af kan krijgen zonder dat ik moet scannen.

Liefs

Hier het profiel van het hoofdje van ons kindje, hehe, ziet er zo mooi uit, en al zo werkelijk, het lijkt echt op een baby.

Profiel van het lichaam van ons kindje, het lag met hoofdje naar beneden, en ruggetje naar boven. beentjes had het opgetrokken. Maar dat zie je hier niet op.

Liefs

Terug
Bovenaan