***Meiden van 21 t/m 23 jaar*** DEEL II

Hey meisjes was ik ook weer!!

@lesy haha ik lach me slap om jou, wat kan jou t toch schelen die dokter ziet meer dan alleen jouw onderkantje hoor!! Hihi.   Ik laat het liever aan een dokter zien dan aan me moeder denk!!Maar gelukkig dat het niet wat was!! Had je vandaag vrij? En ongi geworden, shit zeg, jullie hadden nog wel zo je best gedaan met elke dag klussen bah toch weer ff slikken hey! Hoe pas ik me banner aan??????
@hannes een baaldag, wat fijn zeg dat je vriend zo vroeg thuis was!! Ze zijn wel lief!! en me man sms dat die de aardappels niet vergeet haha dat werkt niet had ik gister gedaan kwart voor 12 want 12 uur komt tie naar huis maar hij vergeet dat gewoon, dat is met alles moet het gewoon in zn hand drukken want als ik het bv op zn bord leg laat tie het liggen!! Maar viel mee hoor kan niet boos op hem worden daarvoor is tie te lief!! Meis ik hoop voor je dat de pijn x weggaat is dat van je rug of de cyste??
@bloemetje lekker lasagne maken!! Fijn gevoel geeft dat, dat je het zelf kan hé, iets minder afhankelijk en je voelt je minder schuldig op de een of andere manier!!
@femmy, welkom!! Weet niet meer precies wat je geschreven hebt!!
@meisje ook welkom!!
@andere ik weet het niet weer! Sorry!!

Zo mocht van mezelf vandaag niet achter de computer!! hihi!! Vanochtend lekker gewerkt, vanmiddag wat in de tuin gerommeld en met me schoonma kerstpakketen uit wezen zoeken oh wat een keuze leuk leuk leuk maar moeilijk!! Maar nu hebben we een klapper haha ach ja personeel werkt hard dus mag wel x verwend worden toch!! Nu ga ik eten koken, gebakken aardappeltjes, rollade en erwtjes mjamie....
O ja en ben vanaf vandaag weer echt streng begonnen met lijnen hihi ben benieuwd hoelang ik het volhou, moet gewoon punt klaar. En het leid ook af van zwanger worden!! De ongi is weer weg... Joehoe was zo blij eindelijk weer normaal geweest, kon de wereld wel zoenen. Nou lieve forum vriendinnetjes dit was mijn story weer!!! , Tot gauw, Liefs Greet

Hey lesy,

Wat fijn dat er niet is! Dat is weer een zorg minder!

Dames allemaal druk aan het koken?
Ik wel!!
We eten worst, ik dacht het is toch klusweek dus heb ik lekker zin in worst!!!
Samen met van die celavita aardappels die in de magnetron kunnen heerlijk zijn die beetje verslaagd aan met hariconverts voor de nodige vitamientjes.

Oei het eten roept me weer tot later.....

@Lesy: Ja dat is echt onze passie! Eigen paarden is fantastisch. Heb ook wel voor anderen gereden, maar soms levert dat een hoop frustratie op. Niet best.. maar goed, het paardrijden blijft leuk. Ben ook heel fanatiek  haha!

Zie allemaal berichten van heerlijke maaltijden. Zelf eet ik vanavond alleen, want vriendlief zit voor zijn werk in het zuiden des lands. Maar goed, ga vanavond naar een vergadering met leuke mensen en daarna gezellig thee drinken bij een vriendin.

Hoi,

Lesy.
Ooh, wat fijn dat alles goed is, heb hele middag aan jou zitten denken.
Ben zo blij dat er niets mis is. Maar wel balen van je ongi. Maar langs een kant ook opgelucht? Was je aan het twijfelen?

Meisje,
Leuk joh, drie paarden, hehe, heb er zelf niets mee, maar vind het wel hele mooie dieren.
En wat jij schrijft dat had ik ook heel erg hoor.
Vooral reactie van familie. Ik dacht, ow nee, ze gaan het helemaal niet leuk vinden, onverstandig van ons. Dit en dat. Dus ook erg getwijfeld.
Maar ik ben zo blij dat we er wel voor zijn gegaan en dat ik nu zwanger ben.
En zal ik eens wat vertellen. Alleen maar goede reacties gehad. Zelfs van vrienden, die hier nog helemaal niet met bezig zijn. We hebben maar een nare reactie gehad.
Er zijn zelfs vrienden die op een verjaardag er nu voor zorgen dat er buiten word gerookt als ik er ben. hoewel hij zelf altijd in huis rookt. Dus niet te bang zijn voor reacties meid. Jullie keuze.

Greet,
Hehe, leuke dag gehad dus. En een klapper, ooh wat fijn voor jullie werknemers. hihi.
Ze hebben geluk zo te lezen. Fijn dat jullie ze zo belonen :)
En ja, fijn dat ik lasagne zelf heb kunnen maken. Wel in etappes. Maar ja, het is klaar. Nu hopen dat het lekker is. Al merk ik wel dat ik toch wel weer teveel heb gedaan hoor vandaag. Bah, pijn.
Eet smakelijk meid.

Turtle,
eet smakelijk, en klusze.

xx

Haha, nou dan kan ik niet achterblijven toch?? Wij eten Kip tandoori met japanse rijst. Hmm het geurt al door de hele kamer heen! Vanavond ga ik heerlijk relaxen op de bank met een zak chips....de vreetbuien komen er weer zoals gewoonlijk aan, en ik ben er op voorbereid haha :p Gelukkig maar, anders vlieg ik bij de keukenkastjes op om iets te vreten te vinden ;-) Pfff weer 28 dagen wachten...wat lijkt dat nog ver weg zeg....

Meiden in het december-nod lijstje, weten jullie al iets over de nieuwe nod?
Bij sommige van jullie staan nog niet een datum ingevuld!

Alvast eet smakelijk......xxx

@Greet: Ja lach maar haha, gemeen hoor! Wat moet er verandert aan je banner dan? Wat was de datum van je eerst cyclusdag? Greet, we moeten nodig weer eens kletsen, heb je al heel lang niet meer 'gezien' haha. xxx

@Lesy: hmmm lekker hoor!!

@Bloemetje: ja he? Wat was die nare reactie dan als ik vragen mag..?  Het lijkt mij ook wel weer heel  gaaf om te kunnen vertellen dat je zwanger bent! Een goede vriendin heb ik verteld dat we er volgend voorjaar voor willen gaan. Zij reageerde positief. Ze moet er zelf  nog niet aan denken, maar dat komt volgens ook omdat haar vriend steeds niet wil.. Dat lijkt me trouwens erg vervelend. Heb het ook al tussen neus en lippen door aan mijn moeder verteld. Die reageerde ook positiever dan ik had verwacht.. Ze zou de vlag uit hangen als ik zwanger ben haha! Nou ja, dat vind ik dan wel heel prima

Ik zal zo nog even douchen en dan op pad. Die paarden zijn erg leuk, maar ze stinken ook een beetje

He meisje,

NOD is niet ongesteldheids dag. Dus de dag waarop je eigenlijk  ongi moet worden, maar het natuurlijk hoopt niet te worden.

@ alle meiden; Hier net na een dag werken,weer zielig alleen gegeten. Vriendlief is weer eens overwerken. Ach het zijn allemaal extra centjes,maar toch ook wel saai zo alleen. Maar goed dat mn twee knuffelberen hier in huis nog rondlopen!
Ga zo eerst maar eens wat werk nakijken want die kindertjes willen natuurlijk hun werk wel terug morgen.

kus

Terug
Bovenaan