***Meiden van 21 t/m 23 jaar*** DEEL II

Hoi,

Meisje,
NOD : niet ongesteldheidsdag.
En die nare reactie, was van een vriend. Tegen mijn vriend, of hij dit wel wou. En of ik speciaal met de pil was gestopt. En dat als het toen(was 12 weken) fout zou gaan, dat het dan maar gewoon afval was. Nou voor mij niet, en was toen zo kwaad. Maar niet laten merken. Daarna ging ie ook nog eens vragen hoe de sex met een zwangere vrouw was aan mn vriend. Toen had ik het helemaal gehad. Aah.
Maar gelukkig reageerden de anderen heel lief. Al heb ik wel het idee dat vrienden soms achter onze rug praten. Maar wat kan mij dat schelen. Helemaal niets hoor.
Veel plezier bij de paarden.

Ja, en er was nog wat gezegd he, ga maar weer eens lezen, want ben het alweer kwijt.

tot zo

Lesy,
Lekker gegeten?

Cato,
Balen dat je vriend weer moet overwerken. Vervelend is dat. Wel leuk de extra centjes. Maar wel zeer vervelend.

Hier van de week kwaad geweest dat vriend steeds zo laat thuis is, maar dat ik nu graag heb dat ie op tijd thuis is. Zodat ik op hem kan steunen, gelukkig is ie nu altijd snel na einde werkttijd thuis.
:)

Liefs x

Jaaa bloemetje, heb heerlijk gegeten...Jullie ook?

Bah, mijn man schiet er ook weer vandoor, gaat weer met z'n autohobby bezig (onze audi-coupé). Ik hoop dat ie straks een keer wil starten want ben nu steeds mn mannetje kwijt 's avonds en zaterdags..Echt niet leuk, nou dan ga ik vanavond wel vroeg op bed. Na gtst haha :p Bloemetje ben je al helemaal bij met gtst? Wat vindt je ervan, leuk hé? Huh wat een rare reactie ja, pure gek-aanstekerij als je het mij vraagt. Waren ze misschien jaloers ofzo? Brrr zoiets is echt heel flauw zeg....Heb trouwens niet zoveel last van mn ongi tot nu toe haha, des te beter. Hoop dat ik er weer na 3 dagen af ben, net als vorige maand...Zou fijn zijn. Man reageerde heel verbaasd toen ik zei dat ik ongi was geworden. Wel lief dat hij zo meeleeft, ik doe het tenminste niet alleen ;-) Oww ik ben helemaal leeg...wat heeft iedereen ook al weer geschreven? Pfff....stom van mij zeg. Bloemetje, hoe ben je de dag doorgekomen meis?? Heel veel last gehad? Je zult wel zin hebben in die afspraak, lekker genieten gaan van de echo hé...krijg je een echo trouwens altijd mee naar huis als zijnde een foto? Wel leuk lijkt mij. Hannes hoe ist met jou meis?? En met je rug natuurlijk :p Het is niet echt een vruchtbaar forum hier haha, volgens mij breng ik iedereen ongeluk hihi. Sorry daarvoor :p Cato is aant overwerken!! Wat voor werkjes hebben de kinderen gemaakt? Vind je het leuk om dat na te kijken? Ik weet nog wel dat ik vroeger met mn nichtje ook jufje speelde, en ik maakte voor haar lesjes en keek ze dan na....vond het heeel leuk hihi ;-) Greet, meis ben je weer wat bijgekomen van de teleurstelling? Je bent vandag niet zo vaak geweest hier zie ik wel. We gaan nog wel een keertje beppen toch? Volgende week vrijdag heb ik sowieso weer vrij....Lijkt me leuk! Anne, hoe ist? JMV, ik zal wel even een banner voor je maken ja, geen probleem hoor! Klopt je uitgetelde datum nog steeds?? Owjeee, ik weet het nu echt niet meer haha. Zal nog even kijken.......

Liefs

Owja, femmy hebben we nog....Welkom meid! Ook lekker jong, 21 toch? Welkom bij onze club voor mooie jonge meiden ;-) Nee joh, grapje hihi.....zo lijken we haast op een bordeel hiero, nee hoor echt niet! Maar gezellig is het hier zeker....De meeste nieuwelingen kunnen niet tegen ons op en haken altijd weer snel af haha. Blijven jullie iets langer hangen? :p Ik vond je verhaal echt heel wonderbaarlijk. Zou het echt kunnen dat oude dementerende vrouwen kunnen voelen wat ons bezig houdt? Ik hoop echt voor je dat ze gelijk heeft hoor!

xxxx

He meiden,

Wat is dat nou? Staan we bijna onderaan de pagina!
Ben ik niet van jullie gewend hoor!
Ik denk trouwens dat hier de tijd van het inbeelden weer is begonnen. Ik ben me hier toch een partij misselijk en draaierig.Dacht net echt even boven de pot te moeten gaan hangen.
Verder voel ik niks hoor dus zal wel of een aankomend griepje zijn. Ach de 21e komt steeds dichterbij he!
Gaan jullie vandaag nog wat leuks doen meiden of moeten jullie ook allemaal werken/
(behalve bloemetje dan,want die moet lekker rustig aan doen!)
Nog een dagje en dan weer weekend meiden.

kus

Ow jee al die mannen die moeten overwerken, dan kan zo'n avond echt oersaai zijn. Meestal hang ik dan wat voor de tv of ga ik wat surfen op het internet. Alleen eten is ook niet echt mijn hobby..  gelukkig komt het zelden voor.

@Cato: zou het kunnen dat je zwanger bent? De zus van mijn vriendin had ook dat ze steeds moest spugen. Zij dacht ook echt dat ze een griepje had etc, maar was dus wel degelijk zwanger

Hier is verder weinig nieuws. Vriendlief was om 11 uur thuis dus zijn we meteen gaan slapen. Praten komt er dan niet van haha! Vanmiddag is het alweer weekend. Zal zo even de boel schoonmaken hier en wat paarden naar buiten. Het is niet heel mooi weer, maar het is droog. Straks komt de buurjongen zijn paard wassen en scheren, is altijd wel even leuk om wat bij te kletsen. En dan vanmiddag lesgeven. Morgen hebben we wedstrijd met twee paarden, ben benieuwd!

Ik kom tussendoor nog wel even langs

Hoi Meiden,

Wat is het hier rustig?
Waar is iedereen?

Meisje,
Droog bij jullie? Hier regent het al hele dag. Fijne dag gehad?
En was ie zo laat thuis, bah, vervelend vind ik dat steeds.

Ooh, meiden, wat laat me geheugen me in de steek. Ga weer terug lezen hoor. tot zo

Terug
Bovenaan