***Meiden van 21 t/m 23 jaar*** DEEL II

Cato,

Spannend meid, hopelijk is het geen aankomend griepje.
Ik duim voor je. Net als voor iedereen natuurlijk.

Vandaag in amc geweest, voor een echo van mn hart, duurde drie kwartier, ze konden sommige dingen niet goed opmeten, dus ja, dan duurt het tijd, en hij was zeer uitgebreid.

Verder gaat het vandaag redelijk. Beter dan gisteren.

Liefs.

wat een stilte....

@bloemetje een echo van je hart? waarom? wat heb je aan je hart???? Saai hey die regen, hier ook al!! Maar dan maken we het binnen maar gezellig toch!! Een kado voor je schoonouders is lastig om te zeggen, ligt er helemaal aan hoe ze zijn en waar hun intresse's liggen!!
@cato hopelijk ist geen griep!! Brr had ik vorige week maar we duimen voor je dat het wat anders is!!!
@meisje ben je ook al verslaafd haha. Hebben jullie een paarden bedrijf ofzo???
@lesy was niet zo erg teleurgesteld hoor!! Tis gewoon niet anders!! En we moeten bijbeppen ja, maar ben hier de afgelopen dagen weinig geweest omdat ik niet telkens aan zwanger zijn wil denken hihi!! Volgende week maken we weer een gaatje in de agenda haha.....
@hannes hoe is het met jouw meisie???

Hier ga okay, lekker vrij nu, moet boodschappen doen, stofzuigen en dweilen en was draaien als ik dat nu allemaal doe hoef ik morgen niets haha!! Eerst maar een broodje eten nu en puf verzamelen!!!

Liefs

Naam        
Leeftijd
Ronde  

NOD                  
Kindje
Bijzonderheden

Bezoek             vk of gyn

November

Waterman86              
22
10
18-11
1

Cato85        
23
2
21-11
1

1986Anne
22
2
25-11
1

December

Turtle
22
2
03-12
1

Doossie
22
18
??-12
1

Hannes
22
4
??-12
1 na mk

Greet
23
9
09-12
1

Iesy
21
3
11-12
1

Overtijd

Niemand overtijd!

Zwanger

Uitgerekend

Bloemetje85
23
4
-
1
17 april 2009

24-10
om 13.40u

JMV20
23
5
-
2
27 juni 2009

Banner Bloemetje:

Banner Lesy:

Banner Anne:

Banner Greet:

Banner Cato:

Banner Turtle:

Greet,

Heb echo van hart gehad omdat ik hartkloppingen heb. En hier ook behoorlijk last van heb met tijden.
Ik was eerst in ander ziekenhuis onder controle, maar had gevoel daar niet serieus te worden genomen, kwam er op neer dat ik me aanstelde. En dat ik er maar met moest leren leven zonder medicijnen.

In dit ziekenhuis word ik wel serieus genomen, en volgens cardioloog is het zeer goed te begrijpen dat ik zonder medicijnen me beroerd en slecht voel, en medicatie ook echt nodig heb.
Dus daarom in nieuwe ziekenhuis nieuwe controles. Maar wel prettig, want hier werd het zeer uitgebreid gedaan. En moet over drie weken naar ziekenhuis voor uitslag. Maandag moet ik weer voor zo een holter kastje. Om 24 uur me hartritme te bekijken.

En morgen lekker vrij, heerlijk als je vandaag alles kan doen.
Hier vroeg schoonmoeder of ik strijk had. brengen we vanavond dus ff. En vanavond moet vriend ff stofzuigen. Moet enkel ook wel gedweild worden. Bah en kan ik niet, ook vriend niet, vanavond maar leren.

Schoonouders vinden uit eten wel eens leuk, maar vinden het niet fijn als wij dat betalen. Ook het geld nu eigenlijk ff niet voor. Verder geen idee wat we kunnen doen.

Liefs

goede middag allemaal..

PFff net een berichtje klaar druk ik op logout  wou een smiley doen en ineens was dat weg en klikte ik op logout bah bah
dan maar ff een kort berichtje

Sorry dat ik gister niet weer ben gekomen was ineens slecht te pas misselijk en zere oren en keel bah nu nog een beetje.

Iesy Gelukkig dat er niets aan de hand was...............en jammer dat je ongi bent geworden op naar de volgende ronde... ik ga met je mee naar de volgende ronde weet alleen niet wanneer me nod is want moet deze eerst nog afwachten weet nu al dat ik niet zwanger ben want hebben niet op de goede dagen geklust omdat we alle 2 niet lekker waren en erg moe... Helaas..

Zo mijn weekend is nu ook eindelijk begonnen haha..
Jullie ook allemaal vrij dit weekend of moeten jullie werken?
En nog wat leuks in de planning voor het weekend?

Zo ben er vandoor hebnet boodschappen gehaald moet ik snel ff opruimen haha

Liefs Mij allemaal een fijn weekend!

Hoi,

Anne,
Grrr, typ je bericht, opeens helemaal weg. Aah.
Vervelend is dat he meid.
En ziekjes aan het worden? Hopelijk niet.
En je weet al dat je niet zwanger bent, wel jammer, dus ook naar volgende ronde.
Wens jullie allemaal veel succes. Hopelijk word het vruchtbare maand, laat het maar lekker koud worden, hihi, kunnen jullie allemaal lekker dicht tegen elkaar aankruipen.

Liefs

@Greet: we zijn op een professionele manier met onze hobby bezig, laat ik het zo maar noemen haha!

@Bloemetje: ow jeetje! Je kunt je inderdaad heel beroerd voelen als je hart niet helemaal het juiste ritme aanhoudt. Heb er op school wel les in gehad, wat het voor bijvoorbeeld honden kan betekenen en hoe je het kan herkennen. Lijkt me erg vervelend. Is dat sinds je zwanger bent of al wel langer? Nu maar hopen dat ze een passende oplossing kunnen vinden.
Dweilen is niet zo moeilijk toch? Ik doe het ook altijd zelf, maar denk dat vriendlief het ook makkelijk zou kunnen  Hij was idd laat thuis gisteren, maar ik kwam ook laat thuis van een vriendin. Even gezellig een paar kopjes thee gedronken

@Anne: oef dat is inderdaad frustrerend haha! Een heel bericht getypt en dan op de verkeerde knop drukken. Ga je nog wat leuks doen dit weekend? Jammer dat je zeker weet dat je niet zwanger bent. Weet je het heeeeel zeker?

Ik heb volgens mij wat op mijn voorhoofd staan... kwam de buurvrouw tegen en vertelde dat ik op zoek was naar een parttime baan. Ze zei meteen: "Oow ja dat is inderdaad wel makkelijk, straks ook met een kleine."  Ik had nog niets gezegd! Zij hebben net een kleine van een paar maandjes oud. Ze vroeg al wel regelmatig  of het ons niets leek, een kindje. Ja natuurlijk wel! Maar waren er niet serieus mee bezig. Nu dus veel serieuzer en het is net of mensen dat aanvoelen ofzo haha! Ik zei al meteen: "Ben je helderziend ofzo?"  Zie haar meer als een goede vriendin dan als buurvrouw overigens. En toch merk ik dan dat ik vrij open ben... Hebben het er even over gehad en zij als expert heeft natuurlijk tips enzo. Altijd fijn! Ze zei ook dat we het natuurlijk gewoon kunnen proberen. Er zijn ook mensen die het overkomt en dan komt het 9 van de 10 keer ook helemaal goed. Een ideaal moment is er nooit en het blijft een hectisch gebeuren. Een kindje zet je wereld nou eenmaal op z'n kop. Of je nou wel of geen vast contract hebt, dat maakt dan niet uit  En met wat organisatietalent kunnen we ons uitgavepatroon wel wat omgooien, zodat we sowieso meer zekerheid hebben.

Nou heel verhaal, ik zal zo even wat boodschappen doen. *zucht* ik zit er wel al vol van haha!

Meisje,

Ik heb het komende februari twee jar. Zeer vervelend is het, zeker als ik medicijn later in neem. Zoals vandaag, zo innemen omdat ik hem gister later heb ingenomen.
Het is echt vervelend af en toe. Ben er ook heel moe van, maar ja, niets aan te doen.

En de buurvrouw voelde het ook al aan, haha, wel grappig is dat. Hoop dat ze dus allemaal gelijk hebben meid.

Meiden, wat is het hier rustig vandaag?

x

Terug
Bovenaan