***Meiden van 21 t/m 23 jaar*** DEEL II

@bloemetje ik schrik wel een beetje van je verhaal, tjonge het lijkt wel of jij alles krijgt!! Is het nu je zwanger bent erger? Fijn zeg dat je in dit ziekenhuis wel serieus word genomen, veel beter voor je eigen gevoel dat   je uitgebreid gecontroleerd word! Balen is dat hey dat je je vriend zoveel moet laten doen! Maar begin er echt niet aan want stofzuigen en dweilen zijn lichamelijk de zwaarste klussen vooral als je het niet in de goede houding doet! Merk dat heel erg aan mijn collega's in de huishouding die last krijgen van de rug etc door verkeerde houding.
@anne jij ook al de griep! goed uitzieken hoor! Jammer zeg jij ook al niet zwanger, maar je weet het maar nooit hey! Beterschap!! En je bericht weg tja dan kan je knetteren helaas herkenbaar....
@meisje ja dat kan!! En dweilen is wel hardstikke zwaar vooral zoals bloemetje last van der bekken heeft mag ze dat absoluut niet doen!!

Boodschappen: Jeetje dacht wat heb ik weinig had ook niet veel nodig alleen wat vers dingen dus dacht joepie blijf ik keer ver onder de euries maar shit hey wat een bedrag voor zo een klein beetje!! Echt volgens mij doe ik wat verkeerd, moet toch maar is meer opletten denk ik!! Heb een pil voor de stofzuiger gekocht gaat het lekker van geuren ben benieuwd zo dalijk ff proberen!!
Nou meiden we zijn dan wel jong maar niet echt vruchtbaar blijkbaar, ik ga nu me hoop op cato zetten
Liefs

Bloemetje wat ben je ant doen????

Hoi,

Greet,
Nu ik zwanger ben kan het zijn dat hard harder moet werken. Dus kunnen klachten iets heftiger zijn nu, wat laatste week wel zo is.
En denk dat meisje bedoeld dat het voor vriend niet zo moeilijk moet zijn. Hehe.
Vriend is nogal onzeker, denkt dat ie het niet kan, en weigert dat dan ook snel. Maar ik ga het hem maar eens leren denk ik. hihi.

En wat ik aan het doen ben, weer op jacht naar geboortekaartjes, en aan het genieten van de hond die al twee en half uur bij mn voeten ligt. Alleen jammer om de reden dat ie niet lekker is.

Liefs

En al wat leuks gevonden, hebben jij en je vriend qua kaartjes wel dezelfde ideeen? En heb je al veel plannen voor de babykamer?
Wat heeft de hond??

liefs

Hoi,

Babykamer hebben we al behangpapier, vandaag heeft vriend dat snel opgehaald.
Meubeltjes zijn er ook al, dus dat is behangen en meubeltjes in elkaar zetten.
Geboortekaartjes liggen keuzes niet echt samen, haha.
Heb nu wel ene paar leuke kaartjes gevonden.

Wat hond heeft, beetje grieperig ofzo denk ik. Af en toe overgeven en veel slapen. En opeens is hij heel aanhankelijk. Wil altijd bij mij zijn, en word onrustig als ik ff weg ben.

liefs

He dames,

Het tempo is er wel een beetje uit hier he!
@bloemetje; Wat zielig voor je hondje zeg! Misschien kan je trouwens geld gaan verdienen aan dweilcursussen voor mannen! Die van mij kan het ook niet hoor! hihi

@Greet; Ik wordt er wel verlegen van als je al je hoop op mij gaat zetten. Ik heb er zelf niet echt het gevoel bij dat het raak is hoor! Wel balen, we hebben van het weekend drie feesten en kan nu dus nergens iets drinken. (tja ik weet wel dat je de eerste vier weken nog geen bloedband hebt mocht ik zwanger zijn, maar het lijkt me toch niet goed.) Niet dat ik zo'n drankorgel ben hoor want na drie drankjes ben ik al helemaal voldaan!

@lesy; He meid, hoeist met jou? Ga je nog een leuk weekend tegemoet?

kus voor alle babbeldames

Hoi,

Cato,
Balen dat ook jij het gevoel hebt niet zwanger te zijn.
Ik had ook gevoel ongi te worden hoor, wist het zelfs zeker.
En inderdaad drinken is niet goed, deed ik twee weken na eisprong nooit.
Hehe, maar was ook geen drankorgel hoor. haha vond het wel grappig hoe je het schreef.

Hier rustig weekend, hehe kan ook niets anders.

Liefs

Naam        
Leeftijd
Ronde  

NOD                  
Kindje          
Bijzonderheden

Bezoek             vk of gyn

November

Waterman86              
22
10
18-11
1

Cato85        
23
2
21-11
1

December

Turtle
22
2
03-12
1

Doossie
22
18
??-12
1

Hannes
22
4
??-12
1 na mk

Greet
23
9
09-12
1

Iesy
21
3
11-12
1

Anne
22
3
??-12
1

Overtijd

Niemand overtijd!

Zwanger***

Uitgerekend:***

Bloemetje85
23
4
-
1
17 april 2009

JMV20
23
5
-
2
27 juni 2009

Banner Bloemetje:

Banner JMV23:

Banner Lesy:

Banner Anne:

Banner Greet:

Banner Cato:

Banner Turtle:

Goedenavond lieve meiden!!!

Tjeee waar moet ik beginnen....Het was hier niet super druk vandaag, dat is mooi want dan kan ik even rustig op iedereen antwoorden. Ik zie net dat bijna iedereen alweer bij december staat, alle hoop is nu inderdaad op waterman en cato gevestigd haha. Hmm erg jammer meiden...

@Cato: Jij was alweer half acht achter de pc haha, moet wel lachen hoor, onze vroege vogels ;-) Hmm ja dat begon ook bij mij een week van tevoren, je gaat je weer dingen inbeelden want onbewust voel je toch weer spanning. Daar doe je niets aan, je wilt het ook zo graag hé. Ik hoop het van harte voor je meis!! Ja ik moest vandaag werken helaas, maar nu lekker weekend vieren toch?

@Bloemetje: Owjee wordt je al wat vergeetachtig?? Vreemd id dat hé, dat je daar last van krijgt. Lijkt me heel apart...En voor een echo van je hart, dat is niet even nix. Maar gelukkig houden ze alles wel in de peiling, gelukkig maar, is je kindje veilig in ieder geval!

@Greet: Haha, heb je nog puf gevonden om van alles in huis te doen? Het is niet nix  nee, vooral als je even geen energie hebt. Ja is helemaal goed, volgende week prikken we een gaatje in onze agenda. Leuk leuk leuk!!  

@Anne: Balen dat je zo last hebt van je oren etc.!! Gaat het alweer wat beter nu? Heb je vaker last van je oren! Nee ben ook heel blij dat er niets was haha. Maar ook nog die dag ongi geworden haha, gelukkig niet bij de dokter ;-)   Nee denk je niet dat het raak is? heb je al bij december neergezet sorry haha. Misschien kan het nog wel steeds meis, dan horen we het wel en kom je gewoon bij het zwangerenlijstje hoor!

@Meisje: Hihi grappig verhaal ja, net of weet iedereen dat je er mee bezig bent haha. Heel raar, bij mij prcies zo terwijl ik het nog aan niemand heb verteld. Hmmm nou ja, hopen dat het dan maar snel raak is ja. En tuurlijk is een kindje ook niet zomaar wat, als je het eenmaal hebt kun je er niet meer vanaf haha. Soms twijfel ik nog wel eens hoor, weet niet hoe dat kan. Stom he? maar aan de andere aknt heb ik er wel ontzettend veel zin in, even weer een nieuwe uitdaging!!

@Hannes: Waar ben je!!! Hoe ist met je?

En waar is de rest?? JMV? Turtle? Waterman?

Kijken jullie domino-day?? Is in Leeuwarden haha, vlak bij mij :p Zal nu ff gaan kijken haha, maar eerst gtst natuurlijk......
Meiden alvast een goed weekend toegewenst. Tot snel!!!! Liefs lesy.

Terug
Bovenaan