***Meiden van 21 t/m 23 jaar*** DEEL II

Halowa!!!!!

Wat een dag pufff!!
Vanmorgen gewerkt vanmiddag in de tuin en nu net ook weer terug van werken dit in combinatie met klusweek = ikke erg moe!!!
We hebben nog steeds geen tv erg saai dus en programma gemist heb ik nu ook bijna alles al van gezien.
Dat betekend nog meer films downloaden en die maar kijken!

Mijn menneke is training geven dus ben alleen thuis wat het nog saaier maakt.
Maar gelukkig is dit forum er dus echt vervelen kan niet.

Even uitpuffen ben echt net 2min thuis maar sprint als eerste naar de laptop voor dit forum.......

@Turtle: Haaai meis....Dus een drukke week deze week?? Ook nog in combi met het klussen, tja das niet nix nee. Lekker vroeg op bed dus, of uitslapen morgen :p Ow hebben jullie even geen tv? Lekker saai dan 's avonds haha. Nu helemaal, als je man er niet is....Toch?? Niemand is online haha, zit steeds al even te spieken tussen de reklames door haha. Jaa wat jij hebt herken ik ook wel als zodanig haha, sprint als ik uit mn werk kom direct achter de laptop om het forum te checken ;-) Mn man zegt dan dat ik écht verslaafd ben hihi. Nja...ach....Ja puf jij nu maar even uit dan....Heb je nu lekker weekend meis???

XXX lesy....

hey lesy ( harde kern )

Nee heb geen weekend
Morgen er weer om 07.00 uit om weer aan die schuur te werken en dan moet ik savonds weer werken.
Zondags had ik eigenlijk een wedstrijd die is afgezeg dus ga ik lekker met me vriend zwemmen en savonds moet ik weer werken dus een heel druk weekend!!

Wat ben je aan het kijken is er iets leuks op...?

-x-

Goede avond allemaal..

Bloemetje haha ja lekker koud elkaar warm houden in bed is wel een goe idee haha
ja me vriend was al ziekjes een beetje en ja die heeft me dus ook aan gestoken ...

Meisje: ga niet veel doen dit weekend ga morgen of een zondag ff naar me schoonouders maar verder niks in de planning.. dus lekker weinig doen haha

Greet: ja er zijn momenteel veel mensen ziek, ik ben dit jaar al een paar keer verkouden geweest bah heb het normaal niet zo vaak , maarja niets aan te doen..
ja die boodschappen dat is wat ik schrik me ok elke week rot als ik bij de kassa ben..

Iesy: Ja ik heb heel vaak last van me oren elk jaar wel een paar keer daar begint me verkoudheid ook meestal mee raar iets bah..haha nee gelukkig nietbij de dokter hahahaha.. geeft niet dat je me alvast bij december hebt gezet nu nog ff wachten op me ongi deze maand, nee lijkt me sterk dat het raak is deze maand haha..

Euh ben weer weg ben domino day ant kijken moet toch wat doen he hahaha

Liefs Mij

@Turtle: Waaaaa!!! Mijn weekend is me echt heel veel waard...brrr moet er niet aan denken om 's avonds in het weekend te moeten werken. Zou daar erg chaggie van worden hehehe. Maja, je moet toch de kost zien te verdienen hé, alles is al zo duur. Inderdaad, bij de kassa's schrik je je soms echt een hoedje....Ikke kijk ook Domino-Day, net als anne....

@Anne: Leuk hé Domino-Day hihi (behalve dan dat mens met dat stomme belspel).  Ik woon er een kwartiertje fietsen vanaf, wel heel gek hoor. Ow dat is wel heel vervelend dat je elk jaar last hebt van je oren?? Hmmm...hoe kan dat? Whhaa, nou ja je weet het toch nooit? Misschien is het leust raak deze ronde omdat je het niet verwacht? Laten we het maar hopen, we horen het deze maand wel weer. Ben jij ook alleen vanavond?

Hmmmm morgen lekker uitslapen :p (Sorry Turtle)
Liefs........

Goeiemorgen meisjes!!

@lesy lekker weekend!!
@cato leuk zoveel feesten, en zonder drinken is het net zo gezellig hoor!!! Je hebt groot gelijk dat je niet drinkt! duim hoop
@bloemetje de hond griep, zielig!! en een rustig weekend! ging de dweilles goed?!
@turle moe!! En er om 7 uur uit! Hopelijk is de schuur gauw klaar, kun je weer uitslapen!
@anne niet zieker worden hoor!! Kalmpjes aan doen vandaag...
@hannes, ik mis je! Hoe gaat het meiske????
@jvm laat je weer is een berichtje achter hoe het met je gaat? Ga dalijk ff kijken bij de andere forums of ik je kan vinden!
@waterman bijna je  nod!!

Me man is keidruk met werk, altijd de maand november beetje lastig uit te leggen hoe en wat, maar is weinig thuis en als tie thuis is is tie moe logisch snap dat ook wel maar vandaag is tie weer de hele dag weg heb hem amper gezien de hele week laat staan dat we geknufd hebben grrrrrrrr. Anders is tie zaterdag rond drieen thuis en nu moet ik maar afwachten, bah ga me dus giga vervelen vandaag. Bllllllllllllllllllllllllll. Zo dat lucht op hihi!! Oh zit me net te bedenken dat als het droog blijft ik wel in de tuin kan rommelen en ga wel een bakkie doen bij me schoonma die zit ook veel alleen nu!
Tip: Trouw nooit met een tuinder hihi geintje...................
Jullie nog plannen lieve meisjes???

Veel liefs Greet

Hey lesy, en andere slaperts

Terwijl jij nog lekker in je bedje ligt ben ik alweer een uurtje op.
Moet zo weer naar buiten om aan die schuur te werken.
Maar ja nu even bikkelen, we willen die schuur gewoon af hebben voordat er een kleine komt.
Ik zeg al de hele tijd van : oh daar kan dan mooi zijn 3-wieler in en zijn turtle ( zandbak ) nee zegt mijn vriend de turtle moet gewoon op de stenen komen te staan.
Haha grappig.....

Nou ik ga aan de slag.....

Kom stiekem nog wel een keer tussendoor kijken...

Hoi,

Greet en Trutle,
Vroege vogels vandaag. Haha.
Hier ook al wakker, hond jankte dat ie naar buiten wou, nou prima, komt vriend beneden en gaat douchen, hmm dacht ik, jij op zaterdag, om half negen onder de douche? Wat gebeurd er met jou, ja zegt ie, als jij zo ook snel gaat douchen, kunnen we om negen uur boodschappen gaan doen, he, hihi, hij wil meestal zo laat mogelijk :s. Snap er niks van vandaag hahahaha.

Hoe gaat het met onze meisjes?

Hier vandaag denk ik weer iets minder, sta weer met pijn op, wat gister niet zo erg was. Heb ook weer erg beroerd geslapen. Kan sinds week heel slecht slapen, heel onrustig, steeds dromen. Erg vreemd.

Liefs

Terug
Bovenaan