Hoi,
Lesy,
Haha, je maag gaat protesteren? Niet gek om 12 u hehe als je nog niet hebt gegeten hihi.
Maar lekker hoor, keer uitslapen, heerlijk.
En ook nog hoop verbouwen, vreselijk vind ik dat ook. Hier komen ook nog beetje verbouwingen, maar dan door woningbouw. Renovatie, komt wss nieuwe keuken en badkamer, dubbel glas boven, isolatie(hebben hier geen dakisolatie ofzo).
Dus pfff, hoop eigenlijk dat ze dat begin van het jaar gaan doen, en dat het tegen april klaar is, wil niet met een pasgeboren baby in een huis zitten waar ze bezig zijn, al dat stof, nee bah, dan paar weken bij schoonouders, maar zo zie ik mn eerste maanden met mn baby ook niet graag.
Hier weer brief van belasting dienst, hebben deel niet betaald, nee ook geen acceptgiro bij mijn weten gehad, nu ging ik goed kijken, wel dus. :s nou, eind van de week als het loon er is maar eens overmaken. Bah, ook maar eens lijstje gemaakt, waarop ik alle uitgaven ga opschrijven, eens kijken wat we eigenlijk allemaal kopen. nou ja, uitgeven, rijtje boodschappen, rijtje voor mij en een voor vriend, wat voor hond, wat voor baby en wat voor standaard uitgaven en welke datum het eraf gaat. Ben benieuwd, misschien dat we dan zuiniger leven en wat overhouden, haha, want dat gaat steeds zo hard dat geld :s.
Herkennen jullie dat ook, zie af en toe door het bos de bomen niet meer hoor
Vandaag geen planning hier, misschien zo even naar sinterklaas gaan kijken, paar tellen, te lang kan ik ook niet lopen of staan. Maar lijkt wel ietsjes beter te gaan dan paar dagen geleden, maar denk nog niet goed genoeg om over een dikke week aan het werk te kunnen. zien we wel bij fysio dinsdag.
x