***Meiden van 21 t/m 23 jaar*** DEEL II

Hey bloemetje,

Wat vervelend dat je niet goed kan slapen. Ben je dan ook over de dag moe?
Ik dacht het is al 'bijna' middag er zullen vast meerdere wakker zijn maar nee.

Alleen greet en bloemetje actief!

Ik moet naar de praxis spullen halen.......

Hoi,

Nog niemand wakker hier, hehe alleen wij greet, turtle en ik.

Turtle,
Ik slaap sinds week inderdaad zo slecht, word vermoeider wakker dan dat ik in bed ga. vervelend is dat.

Hond doet het gelukkig beter, hij drinkt weer zelf, gister moesten we er naast gaan zitten en hand in waterbak houden zodat ie kwam drinken.
Hij kijkt ook weer iets vrolijker. En doet weer meer voor zn eten.
Hopelijk blijft het goede kant opgaan nu.

Liefs

Hey greet, turtle en bloemetje haha.....
Ow ik schaam me wild, ben pas net uit bed hihi (half twaalf)......!!! ;-0
Maar manlief is weer bezig met z'n auto bij z'n ouders en ik had deze keer geen zin om mee te gaan. Verveel me daar zo een hele ochtend...Dus ik dacht hmmm nu is mijn kans. En heb nog de hele middag om nog dingen te doen. Hoop dat hij er 2/3 uur weer is.

Greet ook alleen.....Ja saai als je je man deze week bijna niet gezien hebt. Dan maar gezellig even naar schoonmama, je hebt gelijk. Ikke even niet, heb nog veel te doen in huis. O.a. boodschappen waar ik nooooit zin aan heb. Je komt gewoon lekker vaak met ons kletsen vandaag. Bloemetje ga jij nog iets doen vandaag of niet?? Behalve boodschappen haha. Wat raar dattie deze keer zo vroeg mogelijk naar de winkel wou...Hmm had het nog iets te betekenen of niet? En al een hele week slecht geslapen? Ow ow wat doe je daar aan....zonder pillen haha.....nee heb werkelijk geen idee. Gelukkig is de hond weer wat beter, dat is fijn. Weer een probleempje minder. En turtle is bezig met de schuur!! Bah, niet leuk of wel? Ik hou eigenlijk niet zo van klussen...Wij moeten boeven nog 1 slaapkamer verbouwen en de overloop moet nog een gedeelte van. Wil dat eigenlijk ook klaar hebben als er een kindje komt. Pfff dan nog een hele aanbouw maken, we hebben geen fatsoenlijke badkamer. Dus dat wordt ook een heel project. Zie er echt al tegen op hoor. Maar goed, ik hoop dat jullie in ieder geval een heel eind komen vandaag!! We horen het nog wel......

Zal even wat eten, mn maag begint te protesteren......
Liefs lesy.

Hoi,

Lesy,
Haha, je maag gaat protesteren? Niet gek om 12 u hehe als je nog niet hebt gegeten hihi.
Maar lekker hoor, keer uitslapen, heerlijk.
En ook nog hoop verbouwen, vreselijk vind ik dat ook. Hier komen ook nog beetje verbouwingen, maar dan door woningbouw. Renovatie, komt wss nieuwe keuken en badkamer, dubbel glas boven, isolatie(hebben hier geen dakisolatie ofzo).
Dus pfff, hoop eigenlijk dat ze dat begin van het jaar gaan doen, en dat het tegen april klaar is, wil niet met een pasgeboren baby in een huis zitten waar ze bezig zijn, al dat stof, nee bah, dan paar weken bij schoonouders, maar zo zie ik mn eerste maanden met mn baby ook niet graag.

Hier weer brief van belasting dienst, hebben deel niet betaald, nee ook geen acceptgiro bij mijn weten gehad, nu ging ik goed kijken, wel dus. :s nou, eind van de week als het loon er is maar eens overmaken. Bah, ook maar eens lijstje gemaakt, waarop ik alle uitgaven ga opschrijven, eens kijken wat we eigenlijk allemaal kopen. nou ja, uitgeven, rijtje boodschappen, rijtje voor mij en een voor vriend, wat voor hond, wat voor baby en wat voor standaard uitgaven en welke datum het eraf gaat. Ben benieuwd, misschien dat we dan zuiniger leven en wat overhouden, haha, want dat gaat steeds zo hard dat geld :s.
Herkennen jullie dat ook, zie af en toe door het bos de bomen niet meer hoor

Vandaag geen planning hier, misschien zo even naar sinterklaas gaan kijken, paar tellen, te lang kan ik ook niet lopen of staan. Maar lijkt wel ietsjes beter te gaan dan paar dagen geleden, maar denk nog niet goed genoeg om over een dikke week aan het werk te kunnen. zien we wel bij fysio dinsdag.

x

NOD    :

Naam:                              
Leeftijd:
Datum:
Ronde:    
Kindje:            

Waterman
22
18 november
10
1

Cato      
23
21 november
2
1

Turtle
22
03 december
2
1

Doossie
22
??  december
18
1

Hannes
22
??  december
4
1 na mk

Greet
22
09 december
9
1

Lesy
21
11 december
3
1

Anne
22
?? december
3
1

Wachtbankje

Naam:
Leeftijd:
Reden:                                                          
Ronde:
Kindje:

Niemand.

Zwanger

Naam:
Leeftijd:
Ronde:
Kindje:                  
Uitgerekend:    

Bloemetje
23
na 4e ronde
1
17 april 2009

JMV
23
na 5e ronde
1
27 juni 2009

Geslacht baby!!
Weten??
Mogen wij het weten??
Het wordt n:

Bloemetje
ja
??
??

JMV
nee
nee
??

Echo's

Naam:
Datum:          
Hoeveelste:
Hoever dan:

Bloemetje
??

JMV
??

Zooo ons nieuwe lijstje....Mooi zo of willen jullie hem anders???
(Haha, ja heb even niets te doen.....)

@Greet: ik wil toch even een misverstand uit de weg helpen: ik bedoelde dat het voor Bloemetjes vriend vast niet zo moeilijk is om te dweilen. Nu begrijp ik ook wel dat Bloemetje dat niet kan doen ivm haar hart  

@Bloemetje: oow jeetje al 2 jaar. En het gaat dan niet meer over of zijn jullie nog op zoek naar het passende medicijn?

Hier is verder weinig nieuws van mijn kant. Zal zo even boodschappen doen

NOD    

:

Naam:                              
Leeftijd:
Datum:
Ronde:    
Kindje:            

Waterman
22
18 november
10
1

Cato      
23
21 november
2
1

Turtle
22
03 december
2
1

Doossie
22
??  december
18
1

Hannes
22
??  december
4
1 na mk

Greet
22
09 december
9
1

Lesy
21
11 december
3
1

Anne
22
?? december
3
1

Wachtbankje

Naam:
Leeftijd:
Reden:                                                          
Ronde:
Kindje:

Niemand.

Zwanger

Naam:
Leeftijd:
Ronde:
Kindje:                  
Uitgerekend:    

Bloemetje
23
na 4e ronde
1
17 april 2009

JMV
23
na 5e ronde
1
27 juni 2009

Geslacht baby!!
Weten??
Mogen wij het weten??
Het wordt n:

Bloemetje
ja
nee

??

JMV
nee
nee
??

Echo's

Naam:
Datum:          
Hoeveelste:
Hoever dan:

Bloemetje
19-11

3e - 20weken echo

18wk+2dg

JMV
17-11?

1e

Banner Bloemetje:

Banner JMV23:

Banner Lesy:

Banner Anne:

Banner Greet:

Banner Cato:

Banner Turtle:

Oops, zag nog wat over het hoofd!

@Lesy: ja vreemd is dat he? En ik denk ook het ene moment: "Jaaa!" en het andere moment: "Weet je het wel zeker?" Dat is best vervelend zo nu en dan. Toch neemt de "Jaa!" op dit moment de overhand.

Gisteren hebben mijn vriend en ik het erover gehad. Hij geeft aan er helemaal klaar voor te zijn en hij wacht dus eigenlijk op mij, lief he?  Ik denk dat ik in januari een afspraak met het ziekenhuis om mijn Mirena te laten verwijderen en dan laten we het gewoon op z'n beloop.
Hebben ook al een kamer voor de baby op het oog: naast die van ons, op de begane grond. Best handig, zo'n oude boerderij  We komen nauwelijks op de 1e verdieping, en die trap is me toch ook steil! Zonder leuning natuurlijk...  Geen idee hoe de vorige bewoners dat deden. Maar goed, in de toekomstige babykamer is nu de studeerkamer. Heb al een kamertje boven gereserveerd voor studeerkamer. Daar moeten we alleen nog even behangen. Heb meteen al een afspraak met mijn schoonmoeder gemaakt om dat samen te doen. Weet alleen nog niet wat voor reden ik ga noemen hahaa! Hadden ons gisteren al bijna versproken...

Heb nu al zin om te gaan verven etc! Begin volgende week met de deur van die nieuwe studeerkamer. Het plafond en de kozijnen zijn al gedaan.  En ik ga vast wat speuren op internet voor spulletjes in zo'n kamer hihi  Morgen gaan we met de "begroting" aan de slag.

Nou nu ga ik echt boodschappen doen! En ik maar zeggen dat er geen nieuws is

Terug
Bovenaan