***Meiden van 21 t/m 23 jaar*** DEEL II

Op TV-Makelaar werdt net een huis tekoop aangeboden voor €835.000 euro......
NETTOmaandlast: €2.200,-

Waaaah! Hoe kun je zoiets ooit betalen???? Sorry, maar ik vind het niet eerlijk dat je zoiets kunt bezitten....Moest ik even kwijt :p haha......

xxx
PS. Kijk natuurlijk ook graag na 't buikje van froukje hihihi.....

Hoi,

Hier was ik weer. Hihi.
Net ff gtst gekeken, oooeh, wat spannend, hahahaha.
En nu maar weer even kijken hier he.

Lesy, haha, inderdaad, waterman in de container, haha een dag over de datum.

Waterman, alles goed met je hihi.
En dat je zo lang kan wachten, oh, had al lang getest. Ik was steeds zeer ongeduldig.

Hannes,
Voorzichtig morgen he meid?

Zo, zo bedje in, hehe, en dan morgen spannende dag.

Liefs

Bloemetje een spannende dag?? Volgens mij heb ik iets gemist haha.......
Je gaat wel vroeg op bed zeg, heerlijk inderdaad. Ik ga zo ff PrisonBreak kijken met mn mannetje. Even een momentje samen want hij klust nu al de hele avond. Haha, écht klussen bedoel ik dan hé, zou niet best wezen ;-)

Haha, zou dat niet best wezen?
Hehe, als het met jou is is dat toch geen probleem.

Ja, je hebt wat gemist meis, wij hebben morgen de 20 weken echo, en hopelijk kunnen we zien dat alles goed is en wat het word, meisje of jongen, daarom, spannende dag. hihi.

en ja, vroeg op bed, gister lag ik er al om acht uur op en sliep om kwart voor negen.
Heb veel slaap nodig nu, maar slaap heel slecht laatste weken, dus ga er meestal vroeg op.

Liefs

Lekker he lesy, vanavond met je mannetje een momentje voor jullie. Mijn mannetje heeft in de gaten dat ik me zorgen maak voor vrijdag. Hij krijgt geen vrij, maar zei net tegen z'n moeder aan de telefoon, dit is belangrijker en ik regel gewoon dat ik vrij ben.. Aaahh...
Ik hou zo van hem.
Bloemetje heeft morgen de 20 weken echo... Dat is wel heeel spannend.
En bloem, ben maar niet bang, werk met dementerende en doe dus begeleidend werk morgen, beetje knuffelen en een op een begeleiding. Tillen en verzorgen doe ik echt niet. Beloofd!
Ik vind het knap waterman dat je zolang kunt wachten. Maar snap natuurlijk ook wel dat je het samen met je vriend wil doen, ik heb er eigenlijk nog niet aangedacht hoe ik zou willen testen. Mijn nieuwe NOD is volgens mij 9 dec, dan wordt het volgende week weer een hoop geklust hoop ik... Yes!

OWJAAAH!!

Ow ik wens je echt super veel plezier toe met die 20 weken echo!! Ben echt zoo benieuwd wat het wordt, ookal ga je ons dat niet vertellen ;-)
Ik ben er echt van overtuigd dat er een lief jongetje in je buik zit.....ZO SCHATTIG!!
Hannes mag ook al niets doen...pff lijkt me niet makkelijk. Veel succes dan maar inderdaad.  Jaaa mannen zijn echt schatjes, je kunt niet zonder ze.....Alleen zou ik het niet redden op deze wereld!

Nou ik zal mn man weer ff wat aandacht geven. We gaan straks even lekker klussen.....
Just for fun ;-) Wel zin in hihihi (sorry).......

Meiden tot morgen.....KISSES....

Hoi,

Hannes, goed hoor meis dat je het beloofd, hahahaha.
Wel fijn dat je morgen met de mensjes kan gaan knuffelen en ze een keer extra aandacht kan geven, ga jij ook erg van genieten denk ik als ik het zo lees.
Nou meid, veel plezier morgen.

En wat lief dat je vriend gewoon vrij regelt, die van mij zei vorige week ook kan eigenlijk geen vrij krijgen want is erg druk, maar heeft gewoon gezegd dat ie drie dagen met me naar ziekenhuis moest, en morgen dat we dan een echo hebben dat hij hele dag vrij hebben wil.
Erg lief.
En hij wil eigenlijk niet dat ik volgende week weer rustig aan ga werken, hij wil dat ik thuis blijf, maar ja, als het van fysio mag? ?Heb hem plechtig beloofd dat ik goed ga opletten en stop als het teveel word.

Haha, nu me oren uitgespoten zijn is elk geluidje zo hard, vriend hoort nu slecht en televisie staat naar mijn idee loeihard, haha, krijg er druk hoofd van, haha.

liefs

Hey lieve forummertjes...
Wil jullie even welterusten wensen, tot morgen!!
Liefs x

Terug
Bovenaan