***Meiden van 21 t/m 23 jaar*** DEEL II

meiden allemaal welterusten en kom morgen wel ff weer kijken.

kussie

lesy dank je wel meid heel lief dat je alles zo goed bij houd
echt super maar mijn echo en vk afspraak was op 22-12
net als bloemetje naar de gyn gaat zag ik

verder heb ik de hele dag lichte pijn in mijn buik
maar denk zelf dat het van de echo komt ze heeft best hart zitten duwen
of misschien is het omdat me buik weer groeid maar heb het echt al de hele dag
en zakt niet weg.heb ook een flinke blauwe plek op mijn arm van het bloed prikken
en wat ben ik misselijk vandaag mijn dochter is ook maar ff vanavond bij oma slapen kan in de ochtend echt niet uit bed komen om 8 uur al dan word ik zo misselijk om dan gelijk ook van alles te doen haar luier en kleding aan haartjes doen eten geven drinken geven en dan kom ik pas ff aan mezelf toe om ff te gaan plassen dus zit dan al die tijd al mijn plas op te houden en de hele tijd kots misselijk zit het liefst ff bij de wc maar dat gaat niet want moet er voor mijn dochter zijn.Mijn vriend kan ook niet want hij komt net uit de nacht en wil dan juist gaan slapen zit ik dan de hele dag kotsmisselijk te zijn en een kind te verzorgen.echt dames als moeder mag je echt niet ziek zijn daar heb je geen tijd voor maarheb er weer geprobeert een leuke dag van te maken ondanks de klachten.ik heb lekker kruidnootjes met haar zitten maken.ze vond het geweldig lekker balletjes maken.en dan opeten lekker smullen voor haar dus hihi.en nu ruikt me huis nog naar speculaas hihi.

Goede morgen allemaal

Zo ben uit me bed gevallen haha, normaal kom ik nu zoon beetje me bed uit en ben nu al klaar en zit achter de pc wat ik normaal bijna niet doe zo vroeg haha, de hond zat te zeuren al om half 6 dat hij naar buiten moest    maarja scheeld moet toch werken vandaag gelukkig weer een kort daggie maar tot 11 uur dus lekker..

Bloemetje, veel suc6 vandaag met de echo hoop voor je dat je komt te weten wat het wordt haha

Hannes, rustig aan doen vandaag op je werk..

jmv, dus je begint nu een beetje last te krijgen van de kwaaltjes , beterschap er mee..

Fijne dag allemaal en werkze voor degene die moeten werken en tot een uur of 11 maar weer!!

Liefs Mij

Goedemorgen Dames,

@Anne; Jij was er inderdaad al vroeg bij zeg!
@waterman; Jij kan dat echt goed volhouden zo hoor meid, ik wordt nu 2 dagen voor mn NOD al hartstikke gek. Al heb ik nu wel het gevoel ongi te gaan worden, maar ik wacht maar af tot vrijdag.
@bloemetje; succes vandaag!!!!

Vorige maand had ik op de woensdag voor mn NOD al wat bloedverlies,dus vandaag is het wel spannend!

Nou meiden fijne dag vandaag!

kus

NOD

Naam:                              
Leeftijd:
Datum:
Ronde:    
Kindje:            

Waterman
22
18 november
10
1

Cato      
23
21 november
2
1

Turtle
22
03 december
2
1

Doossie
22
??  december
18
1

Hannes
22
??  december
4
1 na mk

Greet
22
09 december
9
1

Lesy
21
11 december
3
1

Anne
22
?? december
3
1

Meisje
23
?? december
1
1

Wachtbankje

Naam:
Leeftijd:
Reden:                                                          
Ronde:
Kindje:

Waterman
22
NOD 18-11-08
10
1

Cato
23
NOD 21-11-08
2
1

Zwanger

Naam:
Leeftijd:
Ronde:
Kindje:                  
Uitgerekend:    

Bloemetje
23
na 4e ronde
1
17 april 2009

JMV
23
na 5e ronde
2
04  juli 2009

Geslacht

Naam:
Weten??
Mogen wij het weten??
MEISJE
JONGEN

Bloemetje        
JA
NEE
??
??

JMV
NEE
NEE
??
??

Echo's

Naam:
Datum:
Hoeveelste echo:
Hoever dan:
Tijdstip echo:

Bloemetje
19-11
3e - 20 weken echo
18wk+2dg
12.00 uur

JMV
17-11
1e echo!!!
7wk+2dg
15:30 uur

Bloemetje
23-12
Afspraak GYN

JMV
22-12
Echo 2.

Banner Bloemetje:

Banner JMV:

Banner Lesy:

Banner Anne:

Banner Greet:

Banner Cato:

Banner Turtle:

Hoi,

Jvm,
onze datums waren omgedraaid, ik moet 23-11 naar gyn en bij mij stond 22, haha.
En dus goed misselijk aan het worden, ja, kwaaltjes komen eraan meid. Je meisje lekker naar oma. Heerlijk hoor.

Anne,
Wat was jij er vroeg bij meis. Haha, ja, hond die buiten wou, die van ons is gelukkig nu nog rustig. Vriend ook vrij vandaag, dus he, liggen nog op bed. Vriend nog te slapen.

Cato, dank je, hoop dat alles goed zit hoor.

En wat heb ik slecht geslapen, sliep rond 12u, en was 5uur weer wakker. Vriend is niet lekker en lag te woelen hele nacht door, onwijs liggen dromen over mn werk waar ik heen ging, waar opeens iemand viel die ik niet kon helpen, en daar me vroegere schooldirecteur uit belgie aankwam. Aaaaaaaaaaah. Haha, tegenwoordig alle nachten van de gekke dromen. Ook hele tijd liggen piekeren of alles goed zit. Brr, niet echt goede nacht dus. Hehe.

Zo maar bed uit en ff douchen, proberen kort rondje met de hond te doen, en ff te strijken voor we weg gaan, het is erg weinig strijk, dus dat scheelt. hihi.

liefs

Goedemorgen lieve meisjes ;-)

Hhaha, oww had ik bloemetje en JMV omgewisseld van afspraak...Pff net iets voor mij ja. Bloemetje bedankt dat je het weer ff hebt goedgezet. Spannend hoor, 12:00 uur moest je er zijn he? Oewwww....heb je al zenuwen meis?? Ik zou helemaal gek worden van het idee dat ik zou weten wat het werd. Erg benieuwd hihi.....

JMV al klachten...bah....En inderdaad, dan kan een dochter soms wel even teveel zijn als je je zo misselijk e.d. voelt. Als ze even weg is naar oma heb je even lekker tijd voor jezelf, heerlijk genieten.....

Anne....Straks lekker vrij! Ga je nog wat leuks doen vandaag?

Cato, echt spannend meis, dus als je ongi wordt zou je vandaag al misschien bloedverlies hebben? Hmm hopen van niet natuurlijk...... ;-) Ik duim voor je.........

Waterman, en en?? Merk je al iets??

Hannes hoe ist met je rug meid? Kun je jezelf nog een beetje redden?

Greet moet werken :-( Greet ben je vrijdag weer online??

Ahh wat voelt dat toch heerlijk zo'n dagje vrij.......Maar genoeg te doen vandaag. Ik hoop dat ik vanmorgen al het huishouden kan doen, dan ga ik half één even boodschappen doen en kan ik vanmiddag een paar verfklusjes doen :p Moet ook gebeuren hé.

Liefs mij.

zo was ik weer..

Iesy nee ik ga niets bijzonders doen vandaag zo ff met de was bezig en verder niet veel haha..dus je hebt lekker een daggie vrij heerlijk,, ik vrijdag, morgen moet ik tot 15.30 werken en vrijdag vrij zaterdag en zondag korte dienst tot 11 uur dus wil ook nog haha

waterman spannend hoor, knap dat je zo lang kan wachten haha..

Bloemetje, ja die hond van ons is de laatste tijd erg aan het   zeuren wil elke keer naar buiten enzo, laatst ook al een keer in het weekend om 4 uur pfff zeur beest, zal wel ouderdom zijn hahahah
Vervelend is dat he dat je slecht slaapt heb ik sinds een paar jaar en zou niet weten waar het door komt lig de meeste nachten ook een paar uur wakker is zo vervelend bah..

zo ga de wasmachine aan zetten en ff wat eten

Liefs Mij

Hey Anne.
Dus je moet het weekend ook werken? Bah niet leuk vooruitzicht nee...Ik bof juist deze week, heb vrijdag zaterdag en zondag vrij.....Kijk er zo na uit, hoef dus alleen morgen nog te werken. Maar lange weken zijn erg vervelend, dat is even doorpezen :-(
Haha, mijn was heeft net ook gepiept, dus kan het zo gaan ophangen. Ben nu bezig met de ramen te zemen. Vinden jullie dat ook niet stom werk? Je wordt er zo nat van haha. Hoop nu niet dat het begint te regenen.....Moet alleen nog het buitenraam voor, zit kakkie op :-(
Hoe oud is jullie hond eigenlijk? Ben blij dat ik geen hond heb....is nix voor mij haha. Doe mij maar katten, die zorgen wel voor zichzelf :p

Nou ik zal even opschieten, moet half 1 in de Poiesz zijn want ik ontmoet daar een collega. Wel grappig haha....

xxxx

Terug
Bovenaan