A
Anoniem
Guest
Iesy dan heb jij een lekker vooruit zicht ja lekker lang weekend vrij, het maakt me niet zo uit als ik dit weekend moet werken zijn korte diensten dan maakt het me niets uit maar over 2 weken dan moet ik zaterdag en zondag tot half 4 dat is wel zo lang dan bah niks aan enniks te doen dan pfff
Onze hond is 13 jaar wordt in april 14 jaar als die dat mag halen..
ramen wassen heb ik niks geen hekel aan vind ik wel leuk werk mag het wel graag doen haha, alleen niet als het kouder wordt zoals in de winter bah bah..
ik vindt op zich een hond leuker dan een kat maar als we geen hond meer hebben nemen we er ook geen 1 meer omdat we alle 2 heen werken gaan, en dan nemen we 2 katten wil me vriend graag ik niet maarja hond kan niet en wil wel wat hebben dus haha
heb jij ook huisdieren of niet?
Liefs mij
Onze hond is 13 jaar wordt in april 14 jaar als die dat mag halen..
ramen wassen heb ik niks geen hekel aan vind ik wel leuk werk mag het wel graag doen haha, alleen niet als het kouder wordt zoals in de winter bah bah..
ik vindt op zich een hond leuker dan een kat maar als we geen hond meer hebben nemen we er ook geen 1 meer omdat we alle 2 heen werken gaan, en dan nemen we 2 katten wil me vriend graag ik niet maarja hond kan niet en wil wel wat hebben dus haha
heb jij ook huisdieren of niet?
Liefs mij