***Meiden van 21 t/m 23 jaar*** DEEL II

Iesy dan heb jij een lekker vooruit zicht ja lekker lang weekend vrij, het maakt me niet zo uit als ik dit weekend moet werken zijn korte diensten dan maakt het me niets uit maar over 2 weken dan moet ik zaterdag en zondag tot half 4 dat is wel zo lang dan bah niks aan enniks te doen dan pfff
Onze hond is 13 jaar wordt in april 14 jaar als die dat mag halen..
ramen wassen heb ik niks geen hekel aan vind ik wel leuk werk mag het wel graag doen haha, alleen niet als het kouder wordt zoals in de winter bah bah..
ik vindt op zich een hond leuker dan een kat maar als we geen hond meer hebben nemen we er ook geen 1 meer omdat we alle 2 heen werken gaan, en dan nemen we 2 katten wil me vriend graag ik niet maarja hond kan niet en wil wel wat hebben dus haha
heb jij ook huisdieren of niet?

Liefs mij

Anne, ja dat heb ik zeker, en daar ga ik ook extra van genieten want zovaak komt dat niet voor haha. Moeten nog een hoop klussen in huis, dus moet manlief maar wat gaan helpen dan, anders schiet het ook niet zoveel op. Ow vreselijk ja het hele weekend te moeten werken tot half vier! Nee, heb je dan niet veel te doen? Ja dan gaat de tijd ook niet eens snel..pfff...Ow wat een oude hond al zeg...Hoop dat tie dan de 14 jaar nog haalt, is wel bijzonder moet ik zeggen. Haha, nu heb jij n hond en straks mag je vriend 2 katten ;-) Nee ze zijn echt leuk, zul je zien!! Nee wij hebben nog helemaal geen huisdieren gahad samen. Thuis bij mn ouders hadden we een kat. Maar omdat we nog allebei fulltime werken is dat ook geen optie, ik vind het alleen maar zielig dan.
Ha, dus jij houdt van ramen lappen....Kom voortaan ook even bij mij langs haha :p
Ze zijn nu voorlopig weer klaar. 4x per jaar doe ik zoiets hoor...dan het hele huis en dan kunnen ze er weer een poosje tegen.

Ik zal booschappen doen.....Tot laterzz....xxx

NOD

Naam:                              
Leeftijd:
Datum:
Ronde:    
Kindje:            

Waterman
22
18 november
10
1

Cato      
23
21 november
2
1

Turtle
22
03 december
2
1

Doossie
22
??  december
18
1

Hannes
22
09  december
4
1 na mk

Greet
22
09 december
9
1

Lesy
21
11 december
3
1

Anne
22
?? december
3
1

Meisje
23
In 2009 beginnen.
1
1

Wachtbankje

Naam:
Leeftijd:
Reden:                                                          
Ronde:
Kindje:

Waterman
22
NOD 18-11-08
10
1

Cato
23
NOD 21-11-08
2
1

Turtle
22
NOD 03-12-08
2
1

Zwanger

Naam:
Leeftijd:
Ronde:
Kindje:                  
Uitgerekend:    

Bloemetje
23
na 4e ronde
1
17 april 2009

JMV
23
na 5e ronde
2
04  juli 2009

Geslacht

Naam:
Weten??
Mogen wij het weten??
MEISJE
JONGEN

Bloemetje        
JA
NEE
??
??

JMV
NEE
NEE
??
??

Echo's

Naam:
Datum:
Hoeveelste echo:
Hoever dan:
Tijdstip echo:

Bloemetje
19-11
3e - 20 weken echo
18wk+2dg
12.00 uur

JMV
17-11
1e echo!!!
7wk+2dg
15:30 uur

Bloemetje
23-12
Afspraak GYN

JMV
22-12
Echo 2.

Banner Bloemetje:

Banner JMV:

Banner Lesy:

Banner Anne:

Banner Greet:

Banner Cato:

Banner Turtle:

Iesy, ja moet je mannetje maar helpen dan zijn jullie zo klaar haha
ja in het weekend is het erg rustig bij ons op het werk smiddags vanaf 13uur niks te doen dus dan zit je te wachten tot 15.30 dus dan is het lang wachten haha.
ja is al erg oud maar kan je nu   ook wel merken, hij gaat wel achter uit.
ramen wassen doe ik bijna elke maand wel , en in de zomer soms nog wel vaker me over buuf zei afgelopen zomer al tegen mij alweer aan het ramen wassen je wast er nog een keer door heen haha, komt dan hebben we de zon er op staan en kan je gelijk zien dat ze vies zijn en dan begint het me te kriebelen haha.. maarja je woond zo ver weg dus dat zit er niet in dat ik de ramen bij je kom wassen hahaha, leeuwarden woon je? of niet weet het nie tmeer haha
zo alweer terug de boodschappen al weer binnen? haha

lief Mij

Anne,

Ja mijn man doet al het werk normaal gesproken en vind het dan wel een beetje zielig als ik maar nix doe (behalve het huishouden dan). Dus wil dit lange weekend daar ook een beetje aan besteden. Elke maand ramen lappen? Wow...ja is iegenlijk wel beter hihi, maarja ik vind het zulk rotwerk. Moet er echt een bui voor hebben anders gebeurt het niet haha. Heb de boodschappen weer binnen, enkel een paar dingen gehaald, koste wel even 25 euro! Naja, maandag weer salaris hoop ik ;-) Ja woon in leeuwarden inderdaad, rijtjeswoning. Hoe wonen jullie?

Liefs....

Iesy, ja ikvind dat altijd wel fijn met zn 2e in huis ant rommelen en zo haha
wij wonen ook in een rijtjes huis met 4 slaapkamers enz,
haha sorry is me toch te ver hoor naar leeuwarden haha, ik ken daar ok niemand ja toch wel iemand van de camping waar ik daar toen altijd vriendin mee was hahaha
ja boodschappen doen is geen pretje alles is zo duur pfff..

Groetjess

Ja, nou ik uhmmm......NIET! Ik hou niet van klussen hoor. Maar heb het zo'n beetje min of meer beloofd gisteravond dat ik iets zou gaan doen in huis. Dus dat wordt dan de kelderdeur verven. Dat voorbereiden is het rotste, maar zodra ik eenmaal ben begonnen met verven valt het wel weer mee. Lui ebn ik hé hihi......Ow jullie wonen ook in een rijtjeswoning! Wij hadden dus 4 slaapkamers, nu 3 omdat we van de 2 kleinste kamers 1 hebben gemaakt. Dus we slapen nu in een megakamer haha. Pfff water is uitgevallen, moet nu maar even water koken voor de afwas. Vervelend is dat hoor als de ketel weer eens uitvalt. Nee hoor haha, is wel wat te ver weg hé....Moet het dan de volgende keer toch maar zelf doen. :p hihi.........

liefs....

Ik houd ook niet van zulke mannelijke klussen haha, heb ik ook altijd als ik maar eenmaal bezig ben maakt het me niets meer uit maar voor het zo ver is pff
nee dat is hier niet nodig we hebben wel 4 redelijke grote kamers haha.
alleen een kleine douche
ja dat is vervelend dat je dan koud water hebt hebben wij hier geen last van gelukkig maar..
Leeuwarden heb ik een paar jaar op de camping gestaan ..

Terug
Bovenaan