***Meiden van 21 t/m 23 jaar*** DEEL II

Hey meiden,

Weer een werk dag om jippie!!
Ben echt dood op maar vanavond moet ik sporten. Morgen een drukke dag eerst werken dan vergadering en dan taart halen want vriendin is jarig en dan uit eten. Pfff ik kan denk ik makkelijk zo 12 uur slapen!!

Ik denk dat ik ook even een uurtje bij ga slapen echt slecht maar oh zo fijn!!!

Hebben jullie nog leuke plannen voor het weekend?
Ik heb een suprise party altijd leuk want ik moet diegene de zaterdag middag van huis weg houden!!!

-x-

bloemetje
dank je wel meid voor het goed zetten
en ja kan nu echt zeggen dat de kwaaltjes begonnen zijn
wat zo'n klein rijstekorreltje wel niet kan aanrichten met je hele lichaam he
 maar ik vind het nog steeds niet zo erg ik ben eigelijk wel blij
dan weet ik tenminste wat en dat het zijn werk doet van binnen.
en ben ook alleen maar blij dat ik het nog een keer mag meemaken het is toch een wondertje dat je niet ff krijgt.dus ben echt heel blij eigelijk.
ontlasting gaat nu ook al iets beter gelukkig heb soms nog wel een beetje pijn en beetje bloed maar het is wel minder zeg maar het is natuurlijk gewoon vervelend want het krijgt geen kans om te genezen als je iedere dag moet zeg maar.maar goed gaat goed komen.

lesy
geeft niet hoor meid kan gebeuren het was zoiezo al heel lief en vind ik nog steeds heel lief dat je alles bijhoud
en ja een foutje is menselijk toch mag best het is al weer helemaal opgelost
en het is idd wel ff lekker dat me meissie ff bij oma is
maar denk dat zij het ook leuk vind want was echt al een tijd geleden en zo vaak slaapt ze er niet denk vanaf het moment dat ze geboren is nu 15 keer er geslapen heeft dus dat is echt weinig.zal wel een feestje zijn voor haar nu word ze weer lekker verwend dat doen de meeste oma's altijd.hihi
en 4 nu 3 slaapkamer lekker zeg is dat met zolder meegerekend?
wij hebben ook 4 slaapkamers maar met zolder meegerekend 5 waarvan 1 kamer best klein is maar wel lekker om te strijken en een computer kamer van te maken.
maar wij willen met de tijd dus de kleinste kamer bij de badkamer betrekken dus word de badkamer groter en we krijgen er een raam bij want dat zit er nu niet in zit pecies tussen 2 slaapkamers is best een nadeel en wil echt dat het goed kan ventileren dus zodoende.maar dat duurd nog ff hoor voordat we dat gaan doen.

@Anne: Owja heerlijk 4 grote kamers......Dat mis ik hier wel hoor haha. Wij hebben gewoon een klein knus huisje zeg maar haha. Ik zal nu even verven gaan, anders komt het er weer niet van, dat weet ik zo wel ;-) Daarna nog even beneden stofzuigen en dan kan ik ook alweer haast met het eten bezig. Hmmm, niet zoveel zin in bleh....Elke dag is weer hetzelfde uiteindelijk.

Hey Turtle.....Jij hebt ook n druk leven haha, vanavond alweer sporten...Voorruit dan maar, ga maar even een uutje liggen :p Ik ga dit weekend niet zoveel doen, ja klussen haha. Ik sport helemaal niet. Had een jaarabbonement bij de sportschool maar ben maar 2x geweest. Dat fitnessen is niet voor mij. Ik moest ook alleen en dan ga je niet ;-) Heb het nu ook te druk om iets anders te gaan doen. Laat zo eerst maar even haha. Ow lachen, waarom moet je iemand zaterdag bij huis weg houden dan? Hihi, nou doe je best hé......

Liefs lesy.

turtle, dan heb je wel weer genoeg in de planning voor het weekend..
ik ook werken en verder weet ik nog niet haha.

Iesy haha aj het is zo weer etens tijd gaat snel..
ja is wel lekker 4 kamers maarja had de douche ook wel wat groter willen hebben maarja kan nie talles hebben he haha..
Denk dat je de camping wel kent waar we op hebben gestaan De kleine wielen..
ik ga der ook weer vandoor me vriend komt zo weer met 5 min dus dan wil die achter de pc dan ga ik maar ff aardappel schillen en de handdoeken enzo in de droger doen haha

Tot vanavond eetze alvast allemaal liefs mij

Hey JMV!! Leuk dat jij er ook weer even bent!!!

En dat met die ontlasting is lastig...Heb je ook een lactulosedrankje in huis?? Is volkomen veilig bij een zwangerschap en maakt de ontlasting lekker zacht, dus kun je makkelijker na de wc....

Deurbel gaat net......
Staat er een klein jochie van jaar of zes die vraagt of ik wat geld overheb voor arme mensen.......
Whahaha, dat steekt ie natuurlijk lekker in zijn  eigen zak....Heb natuurlijk nee gezegd, vind het wel een beetje brutaal. Volgendde keer beter.....Vond het wel even grappig.

Uhm wij hebben ook best grote zolder, die is 1.75 hoog in de punt, dus daar kunnen we eventueel een vierde slaapkamer van maken. Dat is een idee ;-)
Fijn zeg dat jullie ook veel ruimte in huis hebben, is wel lekker....

Meiden tot straks, zal nu ECHT even verven haha. XXX

Hoi meiden,

Hier was ik weer. Ga eventjes niet op iedereen reageren, want daar is mn humeur nu niet echt naar. Ben beetje chaggo, verdrietig, ik weet het allemaal niet. Allemaal beetje verschillende gevoelens.

Vanmiddag dus de echo. Had vannacht al slecht geslapen en was verschrikkelijk zenuwachtig, ergens had ik het gevoel dat de echo niet zou worden wat ik had gehoopt, me had voorgesteld, en dat bleek ook zo te zijn.

Ze konden heel erg weinig zien, mn buikwand was te dik(ben ook zwaar van mezelf, maar daar lag het volgens haar niet aan, speelt wel mee, maar is niet enige factor) Maar toch. Ze kon dus maar heel weinig zien, kon wel zien dat ruggegraat goed wat, hoofdje goede afmeting had, en hartje voor zover ze kon zien er goed uit zag. Nieren,navelstreng,bovenlip,voetjes,... kon ze allemaal niet zien, dus ook niet wat het word.
Moet volgende week naar ziekenhuis waar ze ander apperatuur hebben, om te kijken of ze meer kan zien.

Ook vertelde ze me dat placenta voor baarmoedermond ligt. dus niet op de plaats waar hij hoort. Hoeft geen probleem te betekenen, maar dat kan het wel zijn. Met 30 weken extra echo om te kijken of hij dan nog zo ligt. Anders word het keizersnede, tja, ze kunnen dus nog niet zeggen wat het word, ene keer gaat ie wel goed liggen, andere keer blijft ie daar liggen. Dus daar loop ik me nu ook wat druk om te maken.
Wel konden we hartje goed zien kloppen en heeft ie ff gezwaaid, maar enkel omdat die vrouw zei dat ie zwaaide kon ik het zien, het was echt heel heel onduidelijk.

Wel weer ander nieuws, dat leuker is. We gaan 2februari trouwen. Hebben de dag vastgelegd, gewoon op maandagochtend enkel voor de wet. 6januari gaan we in ondertrouw, spannend hoor. Heb er al zin in.

Liefs Bloemetje

Ahh bloemetje, meis......Dit is niet zo leuk nee, als het niet gaat zoals het moet. Dat kan je een hele inzinking geven. Wat jammer dat het zo tegengevallen is, kan me voorstellen dat je het even niet meet weet. Wie wil nou niet dat alles goed gaat? Ik neem aan dat je samen met je vriend naar de echo bent geweest? Is hij je tot goede steun geweest? Vast en zeker! Zeker jammer dat je buikwand erg dik is, dn kunnen ze inderdaad niet alles even goed zien. Maar gelukkig wel de belangrijkste vitale delen van je kindje! Ik hoop dat je volgende week in het ziekenhuis meer geluk hebt meissie, dat ze apparatuur hebben waardoor alles goed te zien is. En ook nog de placenta voor de baarmoedermond? Tja daar heb ik niet zoveel weet van maar uit je verhaal maak ik op dat dat geen goed teken is?? Als het dan niet veranderd kan het kindje dus niet via de gewone weg geboren worden? Pfff dat is heel wat jah, bah. En eenmaal een keizersnee gehad kun je volgens mij ook niet meer nornaal bevallen. Ik hoop echt zo dat het bij jou niet nodig is! Een bavalling hoort er gewoon bij en moet heel speciaal zijn. En je weet nog steeds niet wat het wordt. Allemaal teleurstellingen meis, ik hoor het al....Kom, dan  krijg je even een dikke knuffel van mij. Misschien weet je het volgende week wel!! Je moet toch positief blijven meis ookal is dat soms heeel moeilijk. De situatie is nu eenmaal zo en je kunt alleen maar uikijken naar wat het goede in het slechte kan zijn. En je gaat 2 februari trouwen, meis wat een goed nieuws.....Mag ik je als eerste feliciteren?? Ben heel blij voor je. Kijk, daar moet je nou an denken, aan de toekomst! En straks hebben jullie een heeel mooi kindje!!

Ik hoop dat je wat aan mij hebt gehad haha, ben niet zo'n held hierin ;-)
Veel liefs van lesy...

Hej Bloemetje,

wat is dat kut zeg, dat je buikwand te dik is en dat ja alles niet hebt kunnen zien, echt heel erg sneu.. hoop voor je dat je het volgende week wel goed kan zien met beter apratuur, en toch nog goed nieuws op deze rot dag dan maar zo gezegt, dat is het ook zo weer 2 februari leuk leuk..

Nou Iesy al begonnen ? hahaha

Ik ben er weer vandoor ben atwt ant kijken doei doei

Terug
Bovenaan