Meiden van Maart!

Ons NOD lijstje van de meiden van Maart

Miss Dovie,  26 jaar        1e ronde - 1e kindje          10-05-08
Parent2b, 27 jaar             1e ronde - 1e kindje        13-05-08
Cory, 26 jaar                          2e ronde - 1e kindje          16-05-08
Esther, 32 jaar                     3e ronde - 1e kindje          18-05-08
Kipling, 29 jaar                 2e ronde - 2e kindje           24-05-08

Zazoutje, 25 jaar               2e ronde - 1e kindje          26-05-08

Op het wachtbankje, meiden we  voor jullie!

MamaJM, 22 jaar              2e ronde - 2e kindje          05-05-08

Spannend!! ~Meiden die overtijd zijn~ Spannend!!!

Nathalie, 24 jaar                   2e ronde  - 1e kindje                  17-04-08
Mamma22, 22 jaar          2e ronde - 1e kindje                       26-04-08
Angel27, 27 jaar                                2e ronde - 2e kindje         29-04-08
Loempiamonster, 22 jaar     1e ronde - 1e kindje          29-04-08

De zwangere Maartstoppers  onder ons   * * * ** *

Glittersss * * * **

*

Boeffieboh, 24 jaar        1e ronde - 1e kindje   uitgeteld: 18 december 2008

hoi hoi
ik kom even inbreken hier, ik ben een april stopper maar lees hier ook wel eens mee
ik heb een zoon die bijna 2 is, dus al een beetje ervaren op het gebied van zwangerschap hahahaha

ik lees dat jullie 1 zwangere   hebben boeffieboh, en ik lees ook dat je vaak misselijk bent, meid ik weet hoe je je voelt bij mijn zoon was ik ook hondsberoerd maar bij mij hebben tabletjes die ik van de ha kreeg heel goed geholpen, emasefene heten ze, ik denk mischien heb je er wat aan, ze halen echt de scherpe randen van de misselijkheid weg, ze zijn ook speciaal tegen zw schaps misselijkheid

meiden succes allemaal met zwanger worden! ik hoop dat het maar snel raak mag zijn bij jullie allemaal!!

Hallo Dames,

Ik ben begin maart gestopt met de pil en zit nu in de tweede ronde.
Ik ben bijna  30 jaar en heb een dochtertje van bijna 3 jaar.
5 mei zou ik de rode duiveltjes zien, Hoop natuurlijk van niet.

Met mijn eerste zwangerschap zat ik ook geregeld op dit Forum en op de volgende forum en nu met nummer twee zit er ook weer vaker op.
Ben benieuwd.
Als ik zwanger ben (positieve test) dan laat ik mijn dochter volgende week, op haar verjaardag,  een t-shirt dragen met de tekst 'Ik word een grote zus'.
Dat lijkt met echt leuk en vooral wanneer ze dit dan zien.

Ik duim voor jullie allemaal.

gr. Christel

Hee dat is een heel leuk idee!! hoop dat ze dat tshirt aanmoet!!

Groetjes!

Hoi hoi lieve meiden van maart.....hoe ist hier? gezellig zo te lezen...maar nog steeds veel negatieve testen..pff jammer hoor. sterkte ermee meiden! hou moed he!
Ik heb via wehkamp online een test besteld dat vroeg hier iemand toch. die zijn best prijzig op zich hoor en ook wel betrouwbaar denk ik.
En jullie hebben me al opt wachtbankje gezet zie ik..hihi is nog maar 1 mei hoor, nog geen 5 toch??! pfff ik denk niet echt dat ik zwanger ben al hebben we toch wel redelijk ons best gedaan...maar ben soms savonds wel beetje misselijk als ik in bed lig ofzo en heb het vaak koud en ben wat meer moe. kan ook gewoon teken van rd'tjes in aantocht zijn... we zien wel. ik   wacht gewoon rustig af. ben er voor mezelf niet zo mee bezig dan pas de 1e ronde. toen vond ik het spannender. ik zie het wel.... je kan er toch niets aan veranderen. wel zou ik het super heerlijk vinden om weer zwanger te zijn...maarja...afwachten
heej dames ik hou het ff kort hier, moet zo gaan werken dus ga nog ff relaxe en van man en zoonlief genieten...
allemaal heel fijne avond en dikke knuf van ikku

hoi mamma22,

dat is balen....en een week overtijd maar negatieve test en wel maagzuur....

misschien (nog) te weinig hormoon in je urine? hoop het zo voor je!!! de dokter kan een bloedtest doen, die kan al zo snel dat je dan in ieder geval weet waar je aan toe bent...hoop het voor je!!!

ik ga morgen kijken met m'n vriend naar een groter huis, tja, en dan maar hopen dat die kamertjes gevuld gaan worden daar!!

Hey meiden,

hier een bedroefde mama22. Ik wilde eigenlijk net de ha bellen om te vragen of hij een (bloed)test zou willen doen, maar dacht laat ik voor de zekerheid nog ff 1x naar de wc gaan om te kijken of ik de rd-tjes ga krijgen. En ja hoor.....het was weer roze...maar echt heel licht roze...dus ik denk dat ik de rd-tjes vanavond of morgen ga krijgen.
Had net ook een beetje pijn in mijn buikje dus toen dacht ik het wel al.

Had net in de stad allemaal spulletjes gekocht om het met moederdag aan onze ouders te vertellen en nog maar een zwangerschapstest.....maar helaas die moet ik bewaren tot de volgende keer.

Ik had een zwangere barbiepop gekocht die dezelfde naam heeft als ik  en een boekje van ook (voor opa's en oma's).

Ach jah, krijgt mijn opa toch nog gelijk dat het een carnavalskindje wordt.

Dus meiden die nog een test moeten gaan doen: wacht een week met testen (tenzij je echte kenmerken hebt) dat bespaart je heel wat geld.

Kus mama22

Hallo,

Ik ben een kluskippie, maar kom ff inbreken, lees hier ook regelmatig mee
en was even benieuwd of loempiamonster al weer heeft getest???

Liefs Joepie

Terug
Bovenaan