Meiden van Maart!

Hoi allemaal!
Hier ben ik ook weer eventjes. Wat een lekker weer is het he? Maandag en gisteren heerlijk van genoten en veel met de kleine buiten geweest. Vandaag (en de rest van de week) helaas werken, da's minder. Dit weekend gaan we waarschijnlijk onze vouwwagen en net aangeschafte gastencabine uittesten! Lekker dagje luieren; heb ik echt heel veel zin in.

Ik weet eigenlijk niet meer of ik hier al had verteld dat ik op internet een set ovulatietesten heb gekocht! En daar ga ik morgen mee beginnen. Ik doe het vooral omdat ik gewoon erg nieuwsgierig ben of en zoja, wanneer ik m'n ovulatie heb. Ben benieuwd wat daar uit komt! Ik zal jullie op de hoogte houden. Verder is het hier dus nog lang niet spannend.... Ben erg aan het duimen voor de meiden op het wachtbankje!!

groetjes,
Kipling

Hey Parent2b, je moet vooral genieten hoor. Te vaak sex is idd niet goed. Maar als je leest dat meiden na 1x klussen in hun vruchtbare periode al zwanger zijn, dan is er nog hoop hoor meis. Kijk maar na Boeffie, die is het levende bewijs. Ten eerste ronde 1 en ten tweede maar 1x klussen, nou super zaad toch, hihih.

Idd heel knap van Loempiaatje om te stoppen met roken. Ik heb nooit gerookt. En drinken doe ik ook al niet. Teministe heel zelden, maar nu helemaal niet meer. Ook lust ik geen filet amercian, dus dat scheeld ook, hihih. Maar kopje koffie is wel lekker. Maar dat drink ik nu niet zo heel veel meer. Maar mijn vriend zei gisteren ook: ''Nou ik denk echt niet dat mijn moeder minder koffie heeft gedronken en ik ben toch ook gezond'' hihih

Ik zit nu lekker ff op de bank tv te kijken. Mijn mannetje is met mijn paps en broertje in de tuin bezig geweest, die is nu helemaal brak. Trekt hij een een witte 3/4 broek aan, hoe slim kun je zijn als je in de tuin gaat. Witte sportschoenen ook nog eens. Mannen, pff af en toe zou je ze achter het behang plakken, hihih. Nee tis wel schatje hoor. Helemaal afgepeigerd nu. Gisteren gedeeltelijk geklust. Dus ach hij mag vandaag ff uitrusten. Mijn ei is ook nog niet. En ik wil gewoon lekker rustig aan doen en genieten. Denk dat dat het beste werkt. Want die stress in mijn lichaam doet ook niet voor goeds. Dus maar ff ontstressen en elkker genieten!

Liefs Nathalie

Hi Kipling, het is idd heerlijk weer meis. Gaan jullie dan weekendje weg of gewoon bij jullie thuis opzetten. Knuss hoor!

Moet je met die ovatietesten niet meteen beginnen of pas als je ongi over is? Ik heb er geen idee van hoor. Volgens mij zijn hier heel veel topics over ovatietesten, misschien kun je daar eens lezen voor tips ofzo.

Liefs Nathalie

Ik heb natuurlijk al uitgebreid de bijsluiter bestudeerd  . Bij een cyclus van 28/29 dagen (waar ik dus maar eventjes van uit ga), begin je op dag 11 van je cyclus te testen. En dan 7 dagen achter elkaar elke dag op hetzelfde tijdstip testen. Zodra je een 'positieve' uitslag op dat strookje krijgt, kun je binnen 24-36 uur je eisprong verwachten. Klinkt allemaal erg logisch, maar ben vooral benieuwd of die testen het "doen" bij mij  .
We gaan gewoon een dagje naar een zogenaamde 'dagcamping'. Daar alles even opzetten en bekijken. Alvast voor de vakantie zeg maar (die pas eind juli is hoor).
Nou, fijne avond nog! Ik ga zo Peking Express kijken - jippieieieie.
groetjes,
Kipling

hoi meiden hier uw eigen zwangere boeffie hier! Ik ben sinds gisteren weer aan het werk, en echt mega moe, voel me wel een beetje een zeurende zwangere, haha.... nou jah, vandaag was t iets minder erg, op school lekker kalm aan gedaan. Ik zat in de bus op weg naar huis, bloed en bloedheet, niet cool.... en toen heb ik in t nieuwe huis ook op de grond gelegen haha, want t luchtbed was er niet... nou ja ik heb voor mij en mini muppet maar een zacht kleed/bed gemaakt haha, je moet wat als je zo moe bent... Ik ben net wakker, en vriendje heeft de tuinset in elkaar geknusteld, zit nu naast me te eten./.. ik ga mijn macaroni zo maar eens veroberen... toedelllls

liefs boeffie

Heej Boeffieboh!
Fijn dat het zo goed gaat; die vermoeidheid herken ik wel hoor! Dat had ik ook zo enorm in het begin. En ook aan het eind trouwens. Ik heb toen op m'n werk kunnen regelen dat ik nog maar van 10.00-16.00 hoefde te werken; kon ik lekker uitslapen . Hihi, maarja, zo ver ben je nog niet.... Ben benieuwd wanneer je een buikje gaat krijgen! Houd ons op de hoogte he?
groetjes,
Kipling

ha Kipling, nou dat buikje is er al hoor haha, ik zit sinds gisteren imn mijn linnen zwangerschapsbroek. En ik vind best dat er wat te zien is, wel leuk haha... net maar twee broeken extra besteld... doeiii

Ik zit lekker met Lappie op de bank. Ik kijk ook Peking Express! Toevallig zeg. Al paar weken niet gezien dus ff kijken wie er nog in zitten, hihih. Oh nog maar een paar zeg spannend.

Kan me voorstellen dat het werken ff niet mee valt Boeffie. Allereerst na de vakantie, dan valt het altijd ff tegen. Dan ook nog eens het heerlijke zonnetje + dat jullie een beetje in twee huizen leven en veel klussen. En dan ook nog een zwanger zijn pfff! hihihih
Hoe is het met mini-muppert vind ie het huis mooi? hihih En hoe is het met je mannetje? Houd die het allemaal nog een beetje uit? Tja soms moet je ff bijtanken hè meis. Door die vermoeidheid moet je ff heen, schijnt vooral de eerste maanden te zijn.

Kipling veel kijkplezier en succes met die testen. Bij kluskippies had Essel had gedaan, maar helaas zonder succes. Hou je ons op de hoogte?

Liefs Nathalie

Terug
Bovenaan