Meiden van Maart!

Ohhhhhhhhhh super een buikje bij Boeffie, leukleuk! Hoelang ben je nu zwanger?

Liefs Nathalie

hoi boeffie,

vanaf wanneer begon je buikje? en heb je het iedereen al verteld en anders wanneer ben je het gaan vertellen? en op welke manier?

wel leuk al een beginnend buikje, lijkt me echt geweldig, nog echter dan een test natuurlijk!!!

Goedemorgen meiden, ook hier kom ik even melden....

Haha, dat ik nog steeds niet ongesteld ben!!!!
En beetje raar zwaar gevoel in mn onderbuik heb, soms de neiging tot overgeven lijkt t wel...pfff had ik bij vorige zwangerschap ook. veel overgeven de eerste 3/4 maanden dus wie weet..
Maar ik ga echt pas na het weekend testen, want geloof er nog niet echt in...maar wie weet. ik hoop het natuurlijk wel ...maar je weet nooit.
Morgen is onze trouwdag!! leuk, gaan we naar de dierentuin met zn 3tjes....
Jullie hou ik op de hoogte hoor!!! Heb nooit mn pc al zo vroeg aan, meestal pas smiddags...
hihi maar speciaal voor jullie om ff te laten weten hoe het is aangezet!
Nou fijne dag allemaal en totlaters vandaag!
Knuf mij

Goedemorgennn, en hoe voelen we ons allemaal vandaag?
Lief van je MamaJM dat je ons zo op de hoogte houd. Morgen jullie trouwdag, dan zou het toch ook wel heel speciaal zijn om te testen, hihih. Nee meis als jij met moederdag of eerder in het weekend pas wilt testen is dat je goed recht. We zijn alleen wel heel nieuwsgierig en leven met je mee. Want als ik dit zo hoor dat je misselijk bent en dat de vorige zwangerschap ook had, dan denk ik, yippieee! hihih

Parent2be voor jou word het ook alweer spannend. Nog maar paar daagjes tot je nod.
Ik ging net ff mijn bannertje weer maken. Gaat best snel deze periode. Nog maar 22 dagen, al klinkt dat wel lang hoor. Maar als ik me bedenk dat het nu alweer donderdag is en de dagen zo snel gaan. Vind mijn bannertje ook wel snel gaan. Net werd ik gewekt door mijn mannetje. Heerlijk dat ie thuis werkt en ff kwam klussen. Heerlijk dit weer, hihih. Ohh wat doet het zonnetje toch veel met die mannenhormonen geloof ik. Nou van mij mag dit wel zo blijven, hihih.

Wens jullie allemaal hele fijne dag. Ik ga strakkies therapie zwemmen en dan met mijn mams naar de tandarts als chauffeuse. En dan nog ff de stad in, want mevrouw heeft een heel mooie verjaardagscadeau gezien en dat is nu in de aanbieding. Een pandora armband met twee stoppers. Jaja dure smaak. Daar gaat mijn idee om haar een schoonheidsbehandeling cadeau te doen. Misschien doe ik dat dan wel met moederdag. Ook al is dat ook wel duur, maar ze verdient het wel. Ga er ff overnadenken en kijken wat de financien toe laten, hihih.

Hier schijnt het zonnetje weer lekker, eens kijken wat ik nu weer aan moet. Ben namelijk vorig jaar best wat kilo's afgevallen, dus veel dingen waren te groot. Maar heb toen wel sneaky dingen bewaard. En gezegd: die kunnen ooit van pas komen als ik op bepaalde plekken groei,hihih. Maar niet gedacht dat ik die misschien eerder nodig heb dan wij allemaal dachten, hihih. Ik wil nu eigenlijk niet teveel nieuwe kleding kopen. Heb daar ook het geld niet voor trouwens. Maar ik koop dalijk liever nieuwe broeken. Nu wil ik eerst nog wat proberen af te vallen. Want volgens mij zitten er wel kilootjes bij. Wou me gisteren wegen, is de baterij van de weegschaal leeg, grrr. En hopelijk in de toekomst extra kilo's maar dan door iets anders, hihih.

Meiden ik heb al heel stuk getypt. Ik ben speciaal eerder opgestaan om jullie nog ff gedag te kunnen zeggen en fijne dag te wensen. En natuurlijk ff te lezen hoe het met jullie allemaal gaat.

Liefs Nathalie

meiden, speciaal voor jullie, een 1e foto van mijn 8,5 week zwangere buik, en nee, ik blaas em niet op hihihi... genen van moeder die had ook een toeter vertelde ze me...

hoe moet dat straks hahaha

liefs boeffie

hai meiden,

Ik dacht laat ik ook weer eens reageren.....  Oepsssss... Tijd gaat ook zo snel.. bla bla.
Boeffie wat gaaf zeg die foto! Dat je dat al zo snel, zo goed kan zien.  
Groeit alles meteen heel erg? Ik  bedoel, je borsten, buik, enz? Heb zelf niet zo'n grote cup, dus  zal blij zijn als er wat bij kwam, haha!! ook weer een voordeel van zwanger zijn. Eindelijk grotere borsten... Werd vroeger altijd de plank genoemd of klimpaal. Ben vrij lang namelijk en dan verspreid alles zich, dus ook je borsten.  

Ik was blij dat ik niet de enige was die nog rookte. Ben ook sinds zaterdag gestopt. Voelde me vorige keer toen ik zou ovuleren echt heel erg schuldig. En was toen ook wel opgelucht dat ik toch ongi werd.
Het valt me mee dat ik er niet zo veel moeite mee heb nu om niet te roken. Je hebt natuurlijk  wel een stok achter de deur. Ik drink zo nu en dan wel een wijntje. Anders valt het echt heel erg op dat ik zwanger probeer te raken namelijk. En ben nogal bourgondisch ingesteld. Ik houd erg van een wijntje en lekker eten.
Eergisteren kwam mijn schoonmoeder  eten en  die heeft echt een 6e zintuig voor  dingen die ik niet wil vertellen. Dus het 1e wat ze ziet natuurlijk is dat ik niet meer rook. Had met manlief afgesproken om er een verhaal van te maken, dat ik last had van mijn  longen en dat ik niet wilde doodgaan zoals mijn opa. (had astma en longemfyseem) is ook erfelijk.... Maar ik sloeg helemaal dicht, ben niet zo'n goede leugenaar. Ben non-verbaal erg sterk, dus je kan dingen echt van mijn gezicht af lezen. Scheelt wel erg veel in tijd hoef nl nooit zo heel veel te  zeggen.  haha!
Gelukkig schoot manlief te hulp. Ze geloofde  het wel, want ik vroeg meteen maar om een  wijntje! Zo alle  roddels meteen de kop ingedrukt.

Je kan beter niet gaan schilderen als het zo warm is hoor! Dan droogt de verf meteen en is het veel lastiger om het mooi te krijgen. Maar ja, het komt ook nooit uit. Dan regent het en vriest het, kan je ook niet schilderen. En dan is het heel warm, kan je ook niet schilderen.... grrrr.... haha!

Over 1 week wordt onze tuin gedaan. Eindelijk! We hadden eerst een woestijntuin toen we ons huis kochten. Dat vond ik niet zo mooi, er was nl nergens een terras en alle planten die erin stonden vond ik niet mooi en waren ook echt op. Stonden er al 40 jaar of zo. Alles was nogal gedateerd, net zoals de inrichting in het huis. Dus krijg eindelijk mijn terras! 3 stuks nog wel! (We hebben nogal een grote tuin, rondom het huis.)

De tijd gaat echt snel, zo zijn we ongi en zo zitten we al bijna op het wachtbankje. Ik hoop echt dat mei wat vruchtbaarder is voor ons meiden!! Het is veel te  saai zo voor Boeffie.      

Sorry  voor het ego verhaal! Maar moest het even kwijt.

liefs Esther

wauw boeffie wat een mooi buikje zeg!!!
kan je het wel nog verbergen? of hebben jullie het iedereen al verteld?

lekker zwemmen nathalie, zal met dit weer geen straf zijn lijkt me zo....en vind het zo leuk dat je alle verhalen zo goed bijhoudt, echt gezellig!!!

en ik ben 1kg kwijt!!! woehaa!! fietsen toch ergens goed voor en het gezonde eten!!! maar goed, ik ga nu even uitrusten in het zonnetje in de tuin, de meivakantie vliegt voorbij zo zeg!!!

Terug
Bovenaan