Meiden van Maart!

*zwijmel zwijmel zwijmel*

Wat een mooi buikje........heb meteen manlief erbij geroepen om te laten zien hoe snel je al wat kunt zien.

Vannacht ben ik letterlijk slapend rijk geworden. Heb van 1 tot 5 uur vannacht kunnen slapen!!!!!!

Nog maar 2 nachten en dan weekend!!!!!!!! Nou jah weekend; zaterdag ochtend kom ik thuis en zondag vrij en dan maandag weer werken van half 8 tot half 4. pfffff dat zal vermoeiend worden, maar  maandag wel 160% !!!!!!!!!!!!!!!!

Hier verder eigenlijk niets nieuws, wel grappig dat iedereen zo aan de klus was vandaag....ook ik kwam thuis en had echt ff behoefte aan mijn mannetje....gelukkig heeft hij vrij  vandaag en is hij nog lekker ff bij mij blijven liggen.  

Ik ga maar ff een korte broek aan doen en dan  in het  tuintje werken, hopelijk worden mijn benen wat bruiner, want zo ziet het ook niet uit in een korte broek.  

Dames tot laterssssss

Mama22

Hihi Boefieboh. wat een leuke foto!!! gaaf hoor dat je het nu al gaat zien. dat was bij mij pas vanaf 3 maanden op zn vroegst. echt ik was altijd denne slank hihi en toen heb ik dus met 3 maanden een foto gemaakt, nou dan was dat nog minder dan wat jij nu met 8weekjes al hebt!! gaaf hoor!
Toen ik 20 weken was zijn we getrouwd en toen zag je het zelfs nog amper in mn jurk...hihi.. vond ik ook niet echt erg hoor, want zo'n dikke buik in je trouwjurk is zo overheersend.
Vanaf 22 weken ging het opeens echt heel snel! echt zo van floep daar ben ik. kreeg ik me toch n toeter.. en net als wat jij zegt Boefieboh, van je moeder haha...mijn ma was ook altijd ontzettend dik, nou ik ook....pfff was 25kg aangekomen!! hihi is er ook zwat allemaal weer af hoor!(eigenlijk alles wel hoor, behalve iets uitgerekte vetrolletjes hihi) maarja daar heb dan toen ook een stevige zoon van 8,5pond voor in die buik gezeten he!.
kan je je eigen kleren nog aan? of doe je al knoopje los enzo?? hihi leuk hoor.. over paar weekjes echt positiekleding aan gaan doen he.....!! leuk leuk!!! Blijf maar foto's laten zien, vind ik altijd zo mooi van zo'n dikke buik!! super meid, geniet ervan!
Nou en Nathalie...wel goed idee om met moederdag te testen..wie weet is dat het bewijs.. voor de 2de keer moeder....hihi.. maar dat is nog wel beetje in het weekend. maar kan wel... ik ga het zondag denk ik doen als ik nog geen rd'tjes heb.. hihi wel symbolisch.. op moederdag testen   en dan hopelijk positief!!! maar we wachten af.
Ja en dan zeggen ze hier dat ze het knap vinden dat ik nog niet test...ach als je nu wel of niet test..ik blijf er zo rustiger onder denk ik. geniet gewoon van mn zoontje, de zon, mn werk, mn huisie enz..en probeer er niet teveel aan te denken...behalve als ik dan weer hier kom kijken en lezen en al die nieuwschierigen hoor....hihi dan zou ik bijna gaan testen....maar ik doe het niet!!!
Ik hou jullie echt op de hoogte en hoop alleen nog maar positieve berichten te plaatsen..... duim duim duim..
oh oh sorry voor dit echo verhaal over mezelf hoor. ik lees jullie verhalen ook echt wel en leef mee, maar vind het te warm om uren te zitten typen....kan nogal uitgebreid zijn soms... en dan verkleur ik nooit lekker in de zon....
Trouwens kent iemand soort zwangerschapsvlekken???? van de zon?
Ik heb nu sinds van de week dus steeds rode vlekken op mn bovenarmen, en jeuken.... heb normaal nooit last van de zon en zit er ook maar hooguit kwartiertje in, maar dit is echt vaag????? zou het een verschijnsel zijn????
Liefs mij... ik ga nog ff naar buiten, mn wasje opvouwen!! xx

Ohhhhh wat een lief buikje *zwijmel zwijmel* Ziet er echt lief uit Boeffie. Ben benieuwd hoe het over paar weken is. Zou leuk zijn als je hier af en toe een foto plaatst.

Esther gezellig dat je ook weer ff langs kwam. Super goed van je dat je gestopt bent met roken. Wel lachen dat je dichtklapte, maar gelukkig sprong je vriend bij en hebben ze nog niks door.

Mama22 verdient slapend geld voor de babykamer, hihih. Lekker meis. Wel druk met werken zeg. Ff vrij en dan alweer. Maar 160% is ook lekker natuurlijk. Fijn h1e dat klussen. Geniet er echt van en dan lig ik nog ff, en dan denk ik ineens oh misschien wel over tijdje een kleine in mijn buik, hihih. Verder ben ik er eigenlijk deze ronde nog niet zoveel mee bezig. Vind de dagen eigenlijk wel snel gaan. Ik moet echt mijn mams ff dimmen hoor. Die heeft het al helemaal over kinderkleding, en ze zag laatst een campingbedje en box op de markt vertelde ze vanmiddag. Hahha dus ik steeds meer een beetje zeggen dat het nog wel een tijdje kan duren hoor. Ze zegd ja dan moet ik maar goed mijn best doen om me goed te blijven voelen, want ik wil dat nog wel graag meemaken. Dus ik heb tegen haar gezegd dat als ze het waagd er tussenuit te knijpen dat ik haar dan ff bij de oortjes pak! Was wel ff gezellig samen in de stad broodje gegeten. En ze krijgt van ons een pandora armband op haar verjaardag met twee stoppers. Het kan af en toe zo'n treuzelaar en kletsmajoor zijn, pff zeg. Ben nu best wel bek af moet ik bekennen. Maar ik had mijn stoel ook niet mee, dus tja veel gelopen, dan krijg je dat hè.

Ohhh jee zeg ik tegen MamaJM dat moederdag speciale dag is, moeten we nog tot zondag wachten ook, hihih. Maar je trouwdag is ook heel speciaal hoor. Hoelang zijn jullie getrouwd? Jullie treffen het morgen echt lekker in de dierentuin. Heb ik ook wel zin in om het weekend naar toe te gaan. Dat was de eerste date van mij en mijn vriend, dus heeft wel speciale herhinnering.

Ik ga nu ff rustig aan doen en nog ff verder lezen. Spreek jullie later.

Liefs Nathalie

Ons NOD lijstje van de meiden van Maart

Parent2b, 27 jaar             1e ronde - 1e kindje        13-05-08
Cory, 26 jaar                          2e ronde - 1e kindje          16-05-08
Esther, 32 jaar                     3e ronde - 1e kindje          17-05-08
Kipling, 29 jaar                    2e ronde - 2e kindje          26-05-08
Zazoutje, 25 jaar                2e ronde - 1e kindje          26-05-08
Mamma22, 22 jaar          3e ronde - 1e kindje         30-05-08
Nathalie, 24 jaar                3e ronde  - 1e kindje         30-05-08
Loempia, 22 jaar           2e ronde - 1e kindje         03-06-08
El_Pro, 22 jaar                     2e ronde - 1e kindje          07-06-08

Op het wachtbankje, meiden we  voor jullie!

Miss Dovie,  26 jaar        1e ronde - 1e kindje          10-05-08

Spannend!! ~Meiden die overtijd zijn~ Spannend!!!

Angel27, 27 jaar                  2e ronde - 2e kindje         29-04-08
MamaJM, 22 jaar              2e ronde - 2e kindje          05-05-08
Christel, 29 jaar                 1e ronde - 2e kindje          05-05-08

De zwangere Maartstoppers  onder ons   * * * ** * Glittersss * * * ** *

Boeffieboh, 24 jaar        1e ronde - 1e kindje   uitgeteld: 18 december 2008

Hey dames,

Vind jij de dagen snel gaan nat??? Nou ik vind ze eeuwen duren....ofjah de dagen niet maar 30-05 lijkt zo ver weg.
Ik ben er ook nog niet echt zo mee bezig en ben ook niet van plan om op de data's te gaan letten. Maar denk dat als ik rond mijn ovu zit dat je er dan onbewust toch meer mee bezig bent.

Net lekker in de zon gelegen....ben volgens mij al wat gekleurd, maar waarom duurt dat bij die benen altijd zo lang!!!!!!!!!!!!
Als ik nu een rokje aan wil doen heb ik van die witte benen.....

ga maar eens koken..........doei

Goedemiddag dames,

Daar waren we weer. Even lekker liggen bakken in de tuin, nog even gelunched met mijn moedertje. Had bijna mijn mond voorbij gepraat. We hadden het over doktersbezoek en toen wilde ik bijna zeggen: de laatste keer dat ik bij de dokter was heeft hij het spiraaltje verwijderd... zo dat kon ik nog ternauwernood vermijden.

@mamajm, het lijkt er wel verdacht veel op dat je zwanger bent volgens mij. Overtijd, neiging tot overgeven.... ehhhh... need I say more? ik hoop echt dat je zondag positief test! Volgens mij is dat het mooiste moederdagcadeau ooit!

@Nathalie, Even lekker uitrusten van je dagje uit. Vanavond lekker in je tuin zitten en relaxen met je mannetje.

@mama22, dat heb ik ook altijd met mijn benen. 2 van die witte melkflessen onder een rokje is ook niet zo geweldig. Ik smeer ze nu in met Dove, die zelfbruiningscreme. Helpt geweldig! Na 3 dagen zie je echt resultaat!

Gaat iemand nog bbq-en vandaag of deze week?

Eet ze voor straks!

Liefs, Esther

@ kipling, ik las dat jij ook die ovulatietesten gaat proberen. Ik heb deze cyclus die test ook geprobeerd. Ik kreeg een positief resultaat, wilde namelijk wel eens weten of ik wel ovuleerde. Aangezien het niet zo hoeft te zijn dat je elke maand ovuleert.
Maar vond het ook wel frusterend soms, dan is   het net zo'n zwangerschapstest. W8 tot het positief is.
Er gaan alleen wel heel wat testjes doorheen, aangezien je een aantal dagen vantevoren begint en je natuurlijk niet weet wanneer je eitje gaat "springen".
Nou ben benieuwd naar je resultaat. Ik had een smiley op dag 10, gerekend met een cyclus van 24 dgn.

Es

Heeej Esther, idd had ik nog niet aan gedacht. maar als ik positief zou testen zondag zou echt t mooiste kado zijn wat ik maar kon wensen....hihi heb verder ook geen wensen dus.
Ik ga heerlijk wraps eten en vanavond moet ik werken en morgen dierentuin, dus zal wel morgen middag zijn voor dat ik hier weer verschijn, en jullie snel op de hoogte breng of de rd'tjes er dan wel of niet zijn..ik hoop van niet, bleh niks aan in de dierentuin en veel te warm...hihi ze MOETEN gewoon wegblijven..maarja dat is afw88...
Ik ben er niet heel te veel mee bezig. heb natuurlijk lekker afleiding van mn zoontje enz enz.. vermaak me prima. vorige ronde was ik er wel meer mee bezig. dit lijkt nu heel anders....
En Nathalie we zijn 2jaar getrouwd morgen....had je kunnen weten hihi als je goed mn verhalen terug leest. omdat ik 20 weken zwanger was toen we trouwden. hihi heb ik ergens verteld. maar geeft niet hoor. weet ook niet precies waar ik dat neergezet heb. en zoonlief is nu ruim 19maanden...dus.....
Heej en mama22 was mn uitleg duidelijk over dat ovu en zo? vroeg je toch??
Heej meiden allemaal fijne avond ik ben er morgen weer!
Liefs, eetsmakelijk en totkijk. knuf ikku

makelaar op de voice mail dat hij ons nog even terugbelt.....hmmmm??? toch een kans dat het huis doorgaat? zoooo spannend!!!

m'n vriend wilde wachten met een nieuw bod tot de makelaar terug zou bellen, die zou namelijk nog uitzoeken wat voor bestemming de gemeente had waar het huis stond,,,,,dus stel dat we het kopen dat er niet alsnog een bedrijf in de achtertuin wordt gebouwd zeg maar.............ik acht de kans zeer klein aangezien het huis midden in de tulpen staat en die boer voorlopig nog niet van plan is ok te stoppen, maar ach

ik hoop het echt!!! heb ik weer wat anders om van te dromen en naar uit te kijken en me druk om te maken.....heb denk ik mijn banner niet goed gemaakt? volgens mijn eigen berekeningen moet ik volgens mij of zaterdag of zondag ongi worden....maar goed, laat maar staan zo, want dan is mijn dag van testen op maandag.....hoop, duim dat de rd-tjes uitblijven dan natuurlijk!!!!

Terug
Bovenaan