Meiden van Maart!

Hoi allemaal!
@ esther: Ben met hetzelfde idee vandaag met de testen begonnen. Ik heb er 7 en vandaag dus de 1e gedaan (cyclusdag 11) en die was negatief. Maar dat jij al op dag 10 een 'smiley' had, da's toch vrij vroeg? Nouja, met een cyclus van 24 dagen valt het natuurlijk wel weer mee. Ben benieuwd of ik de komende dagen een keer positief ga testen!
@ boffieboh: Wow, wat een mooi buikkie al! Denk dat je het juist zo mooi ziet al omdat je zo slank ben. Ik ben wat gezetter, dus bij mij viel het in het begin niet zo op. Ik ging met 13 weken m'n eerste zwangerschapsbroeken dragen....
@ de rest: Fijne avond allemaal nog en ik zal morgen weer even melden wat de test van dag 2 me vertelt!
Doeoeoei!
groetjes,
Kipling

@kipling. Mijn cyclus is vrij kort (24dgn) dus dan klopt het wel dat ik rond dag 10 ongeveer het LH hormoon krijg en dan op dag 11 of 12 ovuleer. Dan moet ik rond 14 dagen erna ongi worden, of niet natuurlijk! Maar mijn cyclus wisselt wel eens. De ene keer 23, dan weer 25. Meestal ovuleer je en ben je 14 dagen erna ongi.
Nou ben benieuwd naar je test van morgen. Welk merk gebruik jij?
Was jouw cyclus regelmatig of niet?
@parent2b, spannend voor je met dat huis. Hopelijk gaat het door! Misschien zijn ze wel terug gekomen op het bod? Weet niet hoe lang het al te koop staat?
@mamajm, een positieve test lijkt me een mooi cadeau voor je en misschien ook wel voor je moeder? Ik hoop het voor je!

Hoe is het met de rest? Zijn er nog meer die zich misschien zwanger voelen of andere kwaaltjes hebben?

Tot snel

Es

Ik reageer ff delen, want mijn koppie is beetje een warboel. Mama22 dan moet je gewoon in de zon in Luxemburg gaan zitten, je insmeren met nivea bodymilk, dan verbrand je vanzelf en kun je rokje aan. Dat was mijn remedie. Ik vervelde eerst niet, maar nu begint het, grrr. Dus maar ff goed insmeren hopelijk kan ik het beperken.

30 mei klinkt idd nog ver weg meis, maar de dagen gaan wel snel. Als ik bedenk dat het nu alweer donderdag is.

Liefs Nathalie

Esther het is idd heerlijk weer en we genieten ervan. Vanmiddag ben ik ff in slaap gevallen. Lijkt de laatste dagen wel oud vrouwtje, hihi. Dat kan wat worden als de toekomstige zwangerschapsvermoeidheid er ook nog eens bij komt, haha.

Vanmiddag zag ik wel lekker vlees voor op de bbq, maar wij hebben lekkere stampot boerenkool gegeten met stukje vlees. Ook lekker, maar tis idd wel bbq weer. Volgens mij gaan heel veel mensen bbq-en en kunnen de winkels de parketten amper aanslepen.

Lijkt me wel lekker als je niet zo'n lange cyclus hebt. En zeker als je regelmatige cyclus hebt. Ik had de 1e ronde cyclus van 22 dagen en 2e ronde eentje van 36 dagen. Maar wat me opviel is dat de rd-tjes nu niet zo lang waren als anders. Normaal ben ik het een flink aantal dagen. Dus wie weet. We wachten rustig af. Moet nog tot 30 mei wachten.

Liefs Nathalie

Ohhh spannend Parent2be, misschien hoeven jullie helemaal geen hoger bod uitbrengen dus. Tis goed teken dat hij belde natuurlijk. Ik duim voor jullie meis.

Mijn vriend had net een leuke actie. Onze kat wil echt als een baby-tje liggen. Maar die lag op de bank te slapen en rekte zich uit. Zit hij op zijn buik te blazen en geluiden maken. Dus ik zei al, dat moet je bij een baby doen, hihih. Pakt ie Nemo vast en gaat ie heel erg mee knuffelen en wiegen, echt lief. Dan zwijmel je wel ff weg, hoe zou dat zijn als hij onze kleine in spe op de arm heeft. Ohh kriebeld in mijn buik, hihih.

Liefs Nathalie

@ esther: Wel lekker dat je niet zo'n lange cyclus hebt! Ik heb altijd de pil geslikt, dus heb eigenlijk geen idee of ik een regelmatige cyclus heb. Toen ik de 1e keer stopte, was ik - zonder dat ik ook maar iets had bijgehouden - in ronde 2 zwanger. Nu zit ik ook pas in ronde 2, dus ik heb echt geen idee van m'n cyclus. Daarom leek het me leuk om met die ovulatietesten aan de gang te gaan! Ik heb ze besteld bij www.testjezelfnu.nl. Heb een 'zwanger worden pakket' besteld; zitten er ook meteen 2 zwangerschapstesten bij
Doei!
groetjes,
Kipling

Morgenochtend ga ik ff naar opa & oma. Daar wou ik vanmiddag heen, maar toen wouden ze naar de zus van oma, dus goed teken dat ze er toch ff uit gaan. Ik hoorde vanmiddag van mama dat ze daar van de week waren geweest, lopend. En dat is helemaal niet zo ver. Was oma binnenkomen, helmaal buiten adem, moest eerst zitten enzo.   Ga morgen maar ff kijken hoe het gaat en anders stuur ik haar wel weer naar de dokter. Maar ik denk dat die het alleen doet met medicijnen.

Ik hou jullie wel op de hoogte van alles. Gebeurd wel veel op dit moment in mijn leventje. Maar ach ik vergeet niet zo nu en dan te genieten hoor, hihih

Liefs Nathalie

Ohhh grappig zo'n pakket ja Kipling. Het heeft denk ik zijn voordelen en nadelen dat ovatietesten. Je bent er dan wel heel duidelijk mee bezig. En het lijkt idd net zwangerschapstest lijkt me, elke dag afwachten of het positief of negatief is. Maar hopelijk vind je je ei. En soms moet je ook niet te zwaar aan dingen tillen, maar gewoon lekker genieten.

Liefs Nathalie

Terug
Bovenaan