Meiden van Maart!

Hoi Meiden!
Heb een aantal van jullie al via de hyves gesproken vandaag; leuk hoor!! Nu zie ik tenminste ook gezichten bij de berichtjes. En Nathalie, bedankt voor het compliment! Voelde me al zo rot dat ik volgend jaar 30 ga worden. Maarja, als je zegt dat ik er nog niet zo uit zie, is m'n dag weer goed .
Vanochtend had ik een positieve ovu-test!!! Ben echt blij, want nu weet ik dat m'n lichaam 'het doet'. Nu moeten wij nog even - gnagna. Als het goed is heb ik dan morgen of donderdag m'n eisprong. Hangt er   even van af wat de test morgen aangeeft. Denk dat m'n NOD nu wel een dag of 3 moet opschuiven, omdat m'n ovulatie ook 3 dagen later is dan 'normaal'. Wat denken jullie?
Nou, fijne avond nog. De komende 3 dagen zit ik op m'n werk, dus kan ik niet (zoveel) reageren. Maar ik lees alles hoor!
Liefs,
Kipling

hoi mamajm,

mijn banner heb ik gemaakt op babygaga.com. ben er zelf ook helemaal verliefd op. je kan hem instellen op roze of bruine baby en op regenboog zoals ik, blauw, grijs of streepjes achtergrond. en dan kan je ook nog instellen of de tekst erbij serieus moet zijn, dus info over duurt etc. of met een vette knipoog zoals bij die van mij, humor heet het dan....

veel om bij te lezen. vandaag weer aan het werk geweest, zucht, nu echt moe, ga onder de douche en bed in, zucht! morgen is mijn zwangere collega er weer...dus moet ik oppassen m'n mond niet voorbij te gaan praten. vrijdagavond zal wel moeilijk worden, dan ga ik met paar vriendinnen collega's uit eten waarvan een die zwangere....dus nog tips voor het niet nemen van carpaccio en rose??? erg welkom!!!

na 15 juni (dan gaan we het de fam vertellen) ga ik ook wel op zoek bij hyves!! wil nu nog zo anoniem mogelijk blijven......en na 15 juni ook nog omdat ik ook veel collega's op de hyves heb staan, dus cryptisch moeten we wel zijn!!! ;)

@ Parent2b: het wil niet lukken bij mij?? welke van die 3 code's moet ik copieren? en dan hier plakken zeg maar??? hij geef steeds soort fout aan????:(:( vind t net zo leuk??? help help...hihi
Hoort wel van je...xx

Hey dames,

hehe nu weet ik tegen wie ik praat hahahahah
Echt super om al die gezichtjes te zien.
Ik vertelde al tegen nathalie dat ik er op de foto's anders uitzie dan normaal vind ik. Op de vakantie foto's van 2006 lijkt het alsof ik geen wenkbrauwen meer heb doordat ik verbrand ben en op de foto's van de bruiloft loop ik er echt opgetut bij!?!?!?!?!
Ach jah, het zijn inderdaad maar momentopnames.
Oh jah, sorry dames voor het dialect bij mijn foto's ed. maar jah wij zijn nu eenmaal trots op onze eigen stad en taal......
Vind het wel echt super om van iedereen een idee te crieeren.

Dames we moeten nu wel niet teveel via hyves gaan kletsen, want dan komt er hier niks meer van. hahahaha

Lijkt me leuk als we straks allemaal bevallen zijn of sommige pas zwanger dat we dan een meiden van maart dagje houden. Spreken we gewoon lekker af op een centrale plaats en maken we een leuk dagje met de kids!!!!!!!!! Of loop ik nu wel heel erg op de feiten voor???????

Ik ga weer ff verder "surfen".....ben opzoek naar een overnachting in Venetie.....

Terug
Bovenaan