Meiden van Maart!

hai girls,

wat een mooie banners allemaal! We hebben wel het mooiste onderwerp! haha! Idee voor een nieuw topic?
@ mamajm, ik begin een webwinkel met sieraden, horloges, fashion  en huishoudelijke apparaten. De website is nog niet klaar, maar zodra die af is stuur ik een linkje!
Misschien moet ik ook maar babyartikelen gaan verkopen! haha

Had vandaag ook weer iets. Mijn kat vind de zolder geweldig. Aangezien het zo warm is had ik het zolderraampje opengezet. Die is dus echt heel klein.  
Plotseling hoor ik allemaal gestommel, hangt  de kat uit het dakraam. Wilde die gewoon naar beneden over  het dak! ahhh... Had een kleine dejavu. Mijn vorige kat is nl uit het raam gevallen. Ik woonde 16 hg, dat heeft ie niet overleeft. Had geen zin in weer zo'n drama. Wat dat betreft zijn  mijn katten ook echt mijn kinderen. Dus eigenlijk heb ik er al 2, wil dus graag een 3e! haha

Fijne avond en leuk om jullie in het echt te zien op hyves!

liefs Es,

Ik kom nog ff langs om weltrusten te zeggen. Tis een lange, vermoeide en emotionele dag voor me geweest. Net kluskippies forum al ff volgekletst

Ik ben nu heel moe meiden, dus ik lees morgen al jullie leuke berichtjes, want jullie hebben gezellig zitten kletsen vandaag.

Hoe is het met iedereen?

Hele fijne droompjes vannacht & tot morgen!

Liefs Nathalie

Goodmorning girls!

Erg leuk idd om elkaars gezichten nu te weten, dankzij hyves (al ben ik nog wel eens in de war, wie was dit ook alweer op JG, en wie was dit? Hihi)
Ik ben alweer druk aan het werk, maar gelukkig een kort dagje voor de boeg, want:
WIJ GAAN VANMIDDAG OM 14.30 EEN HUISJE BEZICHTIGEN!!! Voor de 2e keer. Spannend, spannend! Ik ben erg benieuwd wat onze makelaar zegt, want ik vind het echt een geweldig huisje!
Ik houd jullie wel op de hoogte van de ontwikkelingen! Fijne dag allemaal en niet teveel kleppen want dan moet ik vanavond teveel bijlezen ;-)

Liefs El_Pro

ha meiden ik doe ook maar ff mee met de baby-gaga banner haha.,,
We zitten echt met flink geklooi met de verkoop van onze flat. De koper blijkt geen hypotheek te kunnen krijgen en nu moeten we allerlei   juridische stappen ondernemen, om dus een som geld los te krijgen. Tjeeeeeemig, wat was ik pissig gisteren.
Nou jah, ik ben gelukkig redelijk fit vandaag, en kan ons oude huisje vanmiddag even als rustplek gebruiken (twee tussenuren van werk, lekker slapen dus)
Nou ja... moest ik even kwijt hihi,

liefs boeffie

Goeiemorgen ladies!
Nou, vandaag de laatste ovu-test gedaan en die was licht positief. Klopt helemaal met hoe het beschreven staat in de gebruiksaanwijzing....
Kort samengevat (weet niet of het iemand interesseert, maar toch :)):
dag 11 - negatief
dag 12 - negatief
dag 13 - negatief
dag 14 - negatief
dag 15 - licht positief
dag 16 - positief --> dit betekent dat je binnen 24-36 uur je eisprong krijgt (in principe)
dag 17 - licht positief --> vandaag dus de eisprong!!!
Aangezien ik m'n eisprong dus 2 dagen 'later' is, ga ik m'n NOD ook maar even 2 dagen verzetten. Plak zo even het lijstje erin...."

Elpro: veel plezier vanmiddag met de bezichtiging! Spannend hoor.....
Nathalie: ik las bij de kluskippies dat je nu echt je auto kwijtraakt. Wat ontzettend balen zeg!
Ik ga nu hard aan het werk, want ik moet echt ZO veel doen....
Groetjes!
Kipling

Hi beautiful ladies,

eindelijk vrij!!!!!!!!!!!!!!! Heerlijk even een paar dagen om bij te tanken. Had ik echt ff nodig.

Nathalie, wat klote voor je wat ze je allemaal flikken nu. Sorry voor mijn taal gebruik, maar dit slaat echt op niks.
Hoop dat je het kunt aanvechten en dat je er iets mee bereikt. Wie weet kan de letselschade advocaat wat voor je betekenen.   Hier een dikke *knuf*

Wat hyves betreft. Ik zou het fijn vinden als jullie niet aan andere dames mijn hyves doorgeven, maar dat ze het aan mij vragen. Heb namelijk het vermoeden dat er een kennis/vriendin van mij hier ook mailt.

Verder weinig te melden. Zal er vanavond niet zijn, want heb een verjaardag.

Groetjes en een dikke kus mama22

hallo!!

elpro, wat leuk een huisje bezichten voor de tweede keer! hou ons op de hoogte!!

mamajm, ook erg leuk die banner van jou zeg!!!

mama22, ik vind het een goed idee hoor...op hyves contacten en afspreken als er baby's zijn op een centrale plaats....lijkt me wel raar iedereen in het echt te zien, hihihihi

hier nog steeds erg grote borsten!! van het weekend maar de stad in voor zwangerschapsbh! buik niks aan te zien, maar m'n borsten vallen echt op!!!

hier steeds erg moe, vanaf 19 uur moeite met wakker blijven, daarom vandaag vroeg gegeten dan kon ik hier nog even lekker kletsen!! 's avonds misselijk, maar gelukkig niet spugen.... en ik heb minder trek, eet echt veeel minder dan normaal....

o ja, nathalie, had op jou verzoek nog een test gedaan vandaag en die gaf al heel snel een roze lichte streep en 5 minuten later net zo duidelijk als de teststreep (moet 5 min. wachten bij deze test voor uitslag) dus echt super zwanger, hoera!!!

nog een vraag, wanneer de verloskundige etc, bellen? boeffie wanneer heb jij dit gedaan? en dan heb ik ook nog de vraag of ik niet eerst bij de huisarts langsmoet? heb namelijk dat ik 16 was een cycste wel laten halen van m'n eileider en ben nog lang onder controle van gyn geweest toen, vanaf 18 jaar niet meer...maar moet ik nu eerst naar huisarts om te vragen of ik naar gynacoloog moet of naar verloskundige praktijk bellen en het daar vragen?? weet het niet zo goed! weet wel dat als ik ga bevallen dat het in het ziekenhuis moet, omdat ik door die operatie hetzelfde litteken heb als iemand die een keizersnede heeft gekregen...iemand ervaring of tips? denk zelf eerst naar verloskunigepraktijk bellen....m'n vriend zegt eerst naar de huisarts want die heeft je medische achtergrond....hellep! wat zal ik?

Terug
Bovenaan