Meiden van Maart!

jeeh, wat is dit forum verslavend zeg!

maar goed, net klaar met de schuur schilderen (ik dacht nu kan het nog, straks misschien niet meer ivm gevaarlijke stoffen etc.)

ik heb een jaar geleden een huis gekocht (na scheiden van m'n man eerst bij m'n vader gewoont en daarna toch iets voor mezelf gekocht, rond die periode huidige vriend opgedaan, ik kon hem al een tijdje vaag....) en nu gaan we vrijdag kijken voor een grote huis....hihihi, met oog op plekje voor de kinderen....

zucht, zoveel nieuwe dingen en dan steeds dat stemmetje...zou ik zwanger zijn, ik wil het zoooo graag!!!

ik heb trouwens dat dagboek via fotoalbum.nl en dan gewoon zelf een layout maken, foto's plaatje en afbeeldingen en tekst erbij helemaal zoals je het zelf wilt...dat vind ik het leukste, hou niet zo van standaard, ahum...

nou, ga nu eten koken en vanavanond met vriendlief doorbrengen.....

gr. parent2b

Ik heb vandaag negatief getest :( En nog geen RD'tjes op komst volgens mij.. (en anders mogen ze zo onderhand wel komen ofzo.. afwachten is ook niets)

Damn ik vergeet steeds wat ik terug wil zeggen tegen jullie hahah.. ben de laatste dagen niet helemaal mezelf (schijnzwanger??)

document.write(friendlyDateTimeFromStr('
'));Ons NOD lijstje van de meiden van Maart

MamaJM, 22 jaar              2e ronde - 2e kindje          05-05-08
Miss Dovie,  26 jaar        1e ronde - 1e kindje          10-05-08
Parent2b, 27 jaar             1e ronde - 1e kindje        13-05-08
Cory, 26 jaar                          2e ronde - 1e kindje          16-05-08
Esther, 32 jaar                     3e ronde - 1e kindje          18-05-08
Kipling, 29 jaar                 2e ronde - 2e kindje           24-05-08

Zazoutje, 25 jaar               2e ronde - 1e kindje          26-05-08

Op het wachtbankje, meiden we  voor jullie!

Angel27, 27 jaar                                2e ronde - 2e kindje         29-04-08
Loempiamonster, 22 jaar     1e ronde - 1e kindje          29-04-08

Spannend!! ~Meiden die overtijd zijn~ Spannend!!!

Nathalie, 24 jaar                   2e ronde  - 1e kindje           17-04-08
Mamma22, 22 jaar          2e ronde - 1e kindje           26-04-08

De zwangere Maartstoppers  onder ons   * * * ** *

Glittersss * * * **

*

Boeffieboh, 24 jaar        1e ronde - 1e kindje   uitgeteld: 18 december 2008

--------

Zo nou staat ie hier ook :D

Goeiemorgen dames! Gaan jullie nog wat leuks doen vandaag met koniginnendag? Ik moet werken tot 13.00 :( Agossie arme ik hahahha!
Kleine katjes zijn altijd leuk, ik heb er hier 1tje en die is niet helemaal 100% in zijn hoofd, dus hij is na een jaar nogsteeds formaat kitten haha maar zelf issie helemaal gelukkig volgens mij dus ik ga hem ook niet laten "helpen" in dat opzicht. Zn ballen moeten er wel af denkik, want hij wil steeds op mn andere kat rijden hahah

Vandaag nog geen teken van de RD'tjes.. mn buik is zelfs alweer plat (hou normaal onwijs veel vocht vast tot na mn menstruatie) dus dat is nog steeds even afwachten. Ben benieuwd morgen of er wat uit de test al komt.

Groetjes!!

hoi meiden, is het bij jullie ook zo'n matig weer? mama22 ,ik ben erg benieuwd of je misschien toch pos. test over een paar dagen? Ik was pas een halve dag overtijd haha, is per vrouw anders natuurlijk. Gelukkig heb ik sinds gisteren ook i-net in ons nieuwe huis, dus kan ik ook weer mee kletsen. We hebben de muren behangen gisteren, leuk met retro behang, ik was alleen een dood vogeltje zo ziek geweest de nacht ervoor, maar hallelujaaa, vannacht niks en vanochtend ook niet misselijk, heb zachte bolletjes naast mijn bed liggen met wat te drinken als ik dan wakker wordt neem ik wat,. dan blijft mijn maag rustig...

Wat gaan jullie doen vandaag op queensday? Vriend en ik gaan even een beetje schuren en dan lekker in de stad wandelen, even ons nieuwe stadje verkennen. Het weer mag dan natuurlijk wel een beetje beter worden... we zullen zien!

toedeloeeee meiden, een hele fijne dag gewenst, groetjes boeffie...

liefs miranda ik wens jullie allemaal een fijne dag toe en hier is het weer ook niet echt super een waterzonnetje en een frisse wind!!! zou in het weekend weer mooi gaan worden gelukkig komt goed uit hebben we een 40 jarige bruiloft!!

Lieve landgenoten,

Wat een weertje vandaag he...dan weer zon dan weer regen.

Ik heb een vraagje...wie van jullie heeft ervaring met het kopen van zwangerschapstesten via internet???

Aangezien ik denk ik nog vaak genoeg zal gaan testen lijkt me dat goedkoper. En mijn vriend zegt...je weet het als je ergens teveel van koopt zul je zien dat je het helemaal niet nodig hebt

Welke test zijn dan het beste????

Ik heb nog steeds geen last van de rd-tjes, maar voel me verder ook niet anders. Ben wel sneller moe. Merkte dat gister met sporte. Ging niet echt goed.

Nou dames,

Doei!!!!!!!!!

babyboomshop.nl.....echt een aanrader, spotgoedkoop en ook voor ovulatietesten...heb ik geen ervaring mee maar wel met de zwangerschapstesten, maar 44 cent per stuk en worden in een witte envelop opgestuurd.

enige nadeel is dat je in een bekertje moet plassen, maar dat is dan alles. in de winkel betaal je extra veel alleen maar omdat er dan een woordje in het venster verschijnt of er plastic omheen zit. hier een controle streepje en heb je er 2 dan bingo!

succes met testen!!! spannend he!

ben net maar vroeg naar huis terug gegaan op k-dag, want jta, wil niet drinken omdat ik misschien zwanger ben, maar ook niet steeds een excuus verzinnen,,,daarom maar thuis achter een filmpje op de bank....moet wat!! hoe doen jullie dat???

hahaha ik heb hetzelfde.....ik heb gezegt dat ik een tijdje terug  zo ontzettend lazerus ben geworden dat het drinken me niet meer bevalt. hahahaa
En zoveel en zovaak mogelijk de bob spelen.

Zijn die testen wel goed?? Ik had ze ook gezien, maar heb er zo'n gevoel bij alsof ze niet betrouwbaar zijn.

Ik ga me omkleden, want gaan op stap vanavond....en ben de BOB!!!!!

Terug
Bovenaan