Meiden van Maart!

van je auto nathalie!!!!

hopelijk snel zwanger dan kan je daar veel positieve energie uithalen! of heel moe worden net zoals ik

Hey meiden, ik ben weer bijgelezen hoor, pff wat een werkje, maar erg leuk en lieve berichtjes. Uhm ff denken hoor wat iedereen heeft gezegd.

Mama22 we geven je hyves niet  zomaar weg hoor, vind ook maar dat ze dat zelf moeten vragen. En we gaan gewoon discreet met elkaars hyves om totdat dat hele wereld het mag weten, hihih. En dalijk lekker babyfoto's enzo plaatsen, leukleuk. En idd leuk idee om met elkaar af te spreken op centraal punt.

MamaJM je gaat ons toch niet in de steek laten hè. Je komt dan toch hier ook nog welv ertellen hoe het met je gaat, sniksnik anders gaan we je heel erg missen hoor. Ik zal zo die site eens ff gaan bekijken.

Parent2be jij had vraag over wie je eerst beter kun bellen? Ik zou eerst huisarts bellen. En die zegt waarschijnlijk toch dat je ook VK moet bellen, je beld ze gewoon allebei, klaar! Heb je speciaal voor mij nog test gedaan, hihih. Zwanger is zwanger hoor meis, geniet er lekker van!

Esther en El-pro gezellig dat jullie ook mijn hyves vriendinnetjes zijn geworden, hihih. Ik ga zo maar eens alles rondneuzen, echt leuk om nu foto's te kunnen kijken enzo.

Onze kat ligt alweer op mijn buik, ik weet niet wat ie heeft hoor. Vandaag viel me op dat ik veel afscheiding heb, dus de vruchtbare dagen zijn in aantocht of miscshien nu al wel. Vanavond hopelijk klussen. Ik ga dit ff posten, want moet de lader van mijn laptop ff pakken anders ben ik zo mijn tekst kwijt, hihih

Liefs Nathalie

Kipling ik vind het heel interessant hoor die ovulatietesten enzo. Ik heb een zwangerworden pakket gekocht via internet met 3 zwangerschapstest en 7 ovulatietest. Dus als het deze ronde niet mag lukken ga ik denk ik volgende maand dat eens proberen. Kweet het nog niet zeker hoor, omdat ik er dan misschien teveel mee bezig ben, maar dan kan ik wel achter komen wanneer en of ik een eisprong heb.

Ik zit lekker op bank tv te kijken. Misschien komt vanavond mijn baas mijn contractje brengen. Ben zoooo benieuwd hè. Ik ben niet eerder rustig als mijn handtekening ergens onder staat. Dat zal dan 1 zorg minder zijn. Gisteravond die vrouw van het uwv een hele uitgebreide mail gestuurd, maar ze heeft me vandaag niet gebeld of terug gemaild met antwoorden. Hopelijk morgen!

Vrijdag ga ik in elk geval lekker genieten van een concert van Venice. Kennen jullie hun? Ik had er nog nooit van gehoord totdat ik vorig jaar met een oud schoolvriendin werd meegevraagd naar hun concert. Met de boodschap pas op want dit is verslavend en ze kreeg gelijk. Echt super mooie muziek. En tijdens Family Tree traantje weggepinkt, moeten jullie maar eens luisteren op You tube ofzo. Beetje ontspannen en de boel de boel laten.

Ik hou jullie op de hoogte en kom strakkies zeker nog gezellig ff kletsen.

Liefs Nathalie

Heeej lieve meiden ben ik ook weer..misschien denken jullie wel: je moest toch werken..ja idd, moest ook, maar is wat tussen gekomen.
Ben met zoonlief naar de HAP(huisartsenpost) geweest... de arme knul..vanmiddag heel lief echt zo'n schat. ik heerlijk lasagne aan het maken in de oven gezet en toen lekker buiten een tijdschrift lezen...nou zoonlief drentelde lekker rond... opeens zat hij aan paar stenen, liggen hier nog... zei ik al: kijk uit dat doet auw...en opeens ging het dus mis, steen op zn voetje. en bloeden..nou hij huilen... pfff ik gauw met hem naar binnen, overal bloed aan mn kleren enzo.. op t aanrecht gezet onder de kraan afgespoeld maar deedt natuurlijk heel zeer dus hij huilen en voetje wegtrekken. ik er een proberen een pleister op te doen, maarja zo (eigen-)wijs als hij is pleister moest en zou er weer af. was bah en maar huilen...... arme knul zo zielig. wist echt niet goed wat ik met hem moest want overal waar hij liep kwam een bloeddruppel...nou daar heb je in huis natuurlijk geen zin in(heb gelukkig wel houten vloer hoor, die ik zo ff ga dweilen) maar ik dus maar weer met hem naar buiten, voetje daar nog n keer onder kraantje want bleef bloeden..... toen wou hij van mn schoot, lopen maarja deedt natuurlijk zeer..dus ik maar zn schoentjes/sandaaltjes gepakt en aangedaan, maarja zat ook niet lekker... belde manlief nog dat hij later kwam maar hoorde zoontje zo huilen dat hij zei Ik schiet op..... ik dus vast gaan eten, eerst wilde hij niet maar gelukkig leek hij na een poosje zijn pijntjes te vergeten.
Ik was toch niet helemaal zeker van dat wondje. was toch onder zn grote teen zeg maar een best diepe snee en soort blaasje en best nog wel vies. dus ik HAP maar gebeld en uitgelegd hoe of wat.. en vonden ze beter dat ik maar even langskwam...dus ik op naar de HAP. manlief kwam net thuis dus ik zei...doei ik ga ff ter controle.....hihi.. Arts ff gekeken en het viel gelukkig mee. het wondje was alweer aan het dichtgaan zei hij. hij heeft t ff goed schoongemaakt en beetje betadine erop met n pleister, ik gauw sokje erover gedaan en schoentjes aan want zoontje vond het natuurlijk allemaal helemaal niet leuk... klaar.....en toen weer fijn naar huis...Nou dat was het middagje dus wel...pfff hoe snel je wat kan hebben he...
Oja maar ik moest dus gaan werken...hihi in de thuiszorg heb je altijd een reserve dienst en ik dus bereikbaarheidsdienst gebeld en uitgelegd dat ik eerst naar de HAP moest dus ws niet op tijd terug was om te werken... was prima. nu ben ik dus reserve....is als er iets gebeurt dat er evt. iemand kan invallen of assisteren zeg maar... dus ben ik lekker thuis.. vind ik op zich niet zo erg. was toch best moe nog van vanochtend shoppen...
Nou poeh zeg wat een verhaal.... maar Nathalie dan is misschien meteen duidelijk dat ik heus wel hier bij jullie blijf hoor, netzo lang tot jullie allemaal ook zwanger zijn! dat wil ik nog meemaken hoor!! vind het hier veel te gezellig en heb beetje een band met de meeste van jullie inmiddels en dat heb ik nog niet echt op het zwanger ZIJN forum...dus blijf jullie nog ff steunen hoor meiden!!!!
Hej Elpro, spannend joh, hoe was jullie huisie?? gaan jullie het ws kopen ofzo?? leuk!!! succes ermee!
En Parent2b... idd erg leuke mooie site! vind het bannertje ook erg mooi!
Fijne avond allemaal en ws nog wel ff totzo... ga ff dweilen hier en kom ik weer ff kijken..... liefs mij

Ohja en Parent2b...vergat ik nog ff...   ik zou als ik jou was ook eerst je HA bellen die weet van je achtergrond en die verteld wel waar je het verstandigste aan doet om naartoe te gaan! je zult vast wel gewoon naar de VK kunnen gaan en misschien een keer ter controle naar een gyn ofzo om te kijken of alles van binnen zeg maar goed gaat...maar bel gewoon je HA, dan heb je zekerheid he meis. en die kan je alwel bellen hoor. ik heb ook gister met de VK gebeld en 1ste afspraak staat voor 9juni. is intake gesprek en daar maak je dan een afspraak voor de 1ste echo!!! daar kijken we zo naar uit.....
succes meis...

Ahhhhhhhhh wat zielig voor dat kleine mannetje. Wel grappig die reactie dat een pleizer bah is. Zal wel heel erg pijn doen. Gelukkig hoefde het niet gehecht te worden. Geef hem maar extra knuffel van ons okay? hihih

Wel fijn dat je niet hoefd te werken, kunnen we hier ff kletsen, hihih. Nou ja oproep dienst dan. Heb je al iets van moeders voor moeders gehoord.

Ik vind je bannertje trouwens erg mooi, die van Parent2be ook. Ohhh ja ik zou nog op die site kijken die je gegeven had.

Liefs Nathalie

Nod lijsje Meiden van Maart!!!!

Esther, 32 jaar                     3e ronde - 1e kindje          17-05-08
Kipling, 29 jaar                    2e ronde - 2e kindje          26-05-08

Zazoutje, 25 jaar                2e ronde - 1e kindje          26-05-08
Mamma22, 22 jaar          3e ronde - 1e kindje         30-05-08
Nathalie, 24 jaar                3e ronde  - 1e kindje         30-05-08

Loempia, 22 jaar           2e ronde - 1e kindje           03-06-08
Iris, 21 jaar                                2e ronde - 1e kindje         03-06-08

El_Pro, 22 jaar                     2e ronde - 1e kindje          07-06-08

Christel, 29 jaar               3e ronde - 2e kindje           ?????

Miss Dovie,  26 jaar        3e ronde - 1e kindje           11-06-08

Op het wachtbankje, meiden we  voor jullie!

Cory, 26 jaar                          2e ronde - 1e kindje          16-05-08/20-05-08

Spannend!! ~Meiden die overtijd zijn~ Spannend!!!

?????????????????????????????????????????

De zwangere Maartstoppers  onder ons   * * * ** *

Glittersss * * * **

*

April: Boeffieboh, 24 jaar        1e ronde - 1e kindje   uitgeteld: 18 december 2008

Mei: MamaJM, 22 jaar              2e ronde - 2e kindje    uitgeteld: 10 januari   2009

Mei: Parent2be, 27 jaar          1e ronde - 1e kindje    uitgeteld: 13 januari 2009

Bezoekjes VK

MamaJM           1e bezoek         09-06-08
Boeffie                 1e bezoek
Parent2be       1e bezoek

hoi Nathalie, verveel je je???*knipoog* gezellig he dat ik er dan toch nog ben...haha verder hebben alle meiden het druk denk ik..kan he...
Ik ben dus nu reservedienst ja. verdien ik toch 1uur werk als ik niet opgeroepen wordt ook. wel makkelijk geld verdienen...hihi en vind wel lekker want anders werd t ws wel na 11uur voordat ik us thuis zou zijn van mn laatste klant en ik moet morgenvroeg om half 9 bij iemand zijn en vandaar rijden we met 4 dames naar Mierlo. daar ist hele dag. Dat is van mn ene werk en dan savond heb ik nog bowlen en etentje van mn andere werk.... zijn3 collega's 12,5  jaar in dienst,dan krijg je etentje met je collega's dus ja viel net allebei op 1 dag maar past waarschijnlijk net achter elkaar als ik hopelijk vanuit Mierlo geen file's heb maarja zien we wel hoor. je kan toch niets doen dan he......relax...hihi
Maar ik ga er lekker van genieten hoop ik! horen jullie nog wel....
mn huisie laat ik tenminste schoon achter want vanmiddag toen ik terug was van shoppen douche en wc nog gedaan en nu net dus nog gedweild dus vind t wel weer goed hier... kunnen mn mannen morgen weer n zooi maken.....hihi.....
Ik ga zo nog ff douchen en dan lekker uitkijken naar morgen.

En Nathalie wat vind je van de site? ik bedoelde die shirts en buikbanden met uitgerekende maand erop...grappig he!!!?!
Manlief is lekker in de tuin bezig. is schuurtje aan het potdekselen met planken... hihi vraag jullie mannen maar wat dat is als je het niet weet! wordt erg gezellig en leuk! ga ik het na mn verjaardag mooi beitsen, raampjes schilderen en kunnen we wat leuker buiten zitten.....(mooier uitzicht zeg maar) schuurtje wat er nu staat is ook best maar wat lelijk en zo maak je het dus mooi!! echte klussers he.....hihi

Liefs mij (ps ben ook erg trots op deze mooie banner!!)

Terug
Bovenaan