Hey meiden, ik ben weer bijgelezen hoor, pff wat een werkje, maar erg leuk en lieve berichtjes. Uhm ff denken hoor wat iedereen heeft gezegd.
Mama22 we geven je hyves niet zomaar weg hoor, vind ook maar dat ze dat zelf moeten vragen. En we gaan gewoon discreet met elkaars hyves om totdat dat hele wereld het mag weten, hihih. En dalijk lekker babyfoto's enzo plaatsen, leukleuk. En idd leuk idee om met elkaar af te spreken op centraal punt.
MamaJM je gaat ons toch niet in de steek laten hè. Je komt dan toch hier ook nog welv ertellen hoe het met je gaat, sniksnik anders gaan we je heel erg missen hoor. Ik zal zo die site eens ff gaan bekijken.
Parent2be jij had vraag over wie je eerst beter kun bellen? Ik zou eerst huisarts bellen. En die zegt waarschijnlijk toch dat je ook VK moet bellen, je beld ze gewoon allebei, klaar! Heb je speciaal voor mij nog test gedaan, hihih. Zwanger is zwanger hoor meis, geniet er lekker van!
Esther en El-pro gezellig dat jullie ook mijn hyves vriendinnetjes zijn geworden, hihih. Ik ga zo maar eens alles rondneuzen, echt leuk om nu foto's te kunnen kijken enzo.
Onze kat ligt alweer op mijn buik, ik weet niet wat ie heeft hoor. Vandaag viel me op dat ik veel afscheiding heb, dus de vruchtbare dagen zijn in aantocht of miscshien nu al wel. Vanavond hopelijk klussen. Ik ga dit ff posten, want moet de lader van mijn laptop ff pakken anders ben ik zo mijn tekst kwijt, hihih
Liefs Nathalie