Meiden van Maart!

Ik ben met mijn schoonmoeder op msn aan het kletsen. Helpppppppp ze heeft het over zwangerschap, hihih. Ze zegd dat katten aanvoelen als je zwanger word/raakt. Oh oh! Ik ben echt een beetje aan het uithoren en paar zinnen er tussendoor waarvan ze dan weer denkt nee die zijn nog niet bezig, hihih.
Ben er nu achter dat het bij haar een half jaar duurde voordat ze zwanger raakte, dus dat bied hoop. Oeps ze zegt nu: we hebben aan een half woord genoeg. Die heeft dus iets door  Zal wel komen dat we in Luxemburg samen bij kinderspullen zaten te kijken, hihih.

Liefs Nathalie

hihi die schoonma. wat een boefje....ze zit je uit tehoren hoor..pas maar op...haha
mijn pa lijkt   ook een vermoeden te hebben.. maaktje pas ook zo'n opmerking dat ik dacht...van weet je iets... of zie je iets?? haha maar ik houd me nog ff van de domme, tot zolang alst goed gaat hoor... en anders hoort hij het vanzelf! er naar vragen doet hij denk ik niet... dus is nog lekker ff onzeker voor m...
succes met je schoonma he... denk goed na  wat je zegt..ze hebben t zo in de gaten...hihi en idd halfjaar bied hoop meid.. wie weet ist bij jullie ook snel raak! ik gun het jullie!!
xx

Leuke site zeg meis. Echt leuk die buikbanden enzo.

Hahha ja ik denk wel goed na hoor. Heb het nu maar ff op een ander onderwerp gebracht. Mijn paps maakte vanavond aan de telefoon ook alweer een opmerking. Iedereen is er blijkbaar heel veel mee bezig.

Zwangere meiden, zijn jullie huisdieren ook aanhankelijker enzo?
Heeft die site van jullie bannertjes ook bannertje voor cyclus? Ik ga eens ff neuzen daar!

Liefs Nathalie

Ohhhh Mierlo wonen kennis en Geldrop ook, leukleuk! Jij hebt echt leuke dag voor de boeg. Maar mag je als je zwanger bent wel verven? Zitten daar geen schadelijke stoffen in die je kan inademen?

Liefs Nathalie

hahaha die nathalie. potdekselen met pannen...nee kijk...
je neemt n plank houd m overdwars.dus over lang zeg maar. horizontaal en dan begin je onderaan en doe je daar steeds een plank zo'n 2cm overheen. dus komen ze schuin over elkaar... staat heel leuk! als je het ziet zeg je vast..: Oh dat! hihi
En ik ga het dan beitsen... is niet schadelijk hoor. is buiten dus valt wel mee. en paar verfluchtjes kan je kind denk wel hebben hoor. toen ik van de oudste zwanger was heb ik ook met 4maanden enorm veel geschilderd hier in huis( dat hadden we toen net) en was kerngezonde zoon van 8,5pond dus geloof niet dat dat echt kwaad kan als je maar beetje ventileert.....
Wat vroeg je nou nog meer allemaal?? ga maar us kijken..hihi ohja over huisdieren..
nou ik hou niet echt van onze kat. maar hij wil wel steeds meer bij me op schoot. en weet nog in vorige zwangerschap was hij nog jong. toen hadden we hem nog niet zo lang en kwam hij ook veel op schoot. en ik weet bij een vriendin die zwanger was en ook 2 katten had dat die ook altijd tegen haar dikke buik aan gingen liggen... maken ze vast vriendschap met t kindje in aantocht...want ja dan krijgen zij nog maar 30%aandacht...of minder...hihi...
nou dat wast wel he....
xx

Gezellig zitten kwekken op hyves met MamaJm, leukleuk
Die is nu aan het douchen met zijn 3tjes, hihih. Dus heb ik weer ff tijd om terug te reageren.

Zo word het schuurtje of het dak meis? Ja ik weet nu wel wat je bedoeld hoor, denk ik, hihih. Nou ik weet niet of mijn baas nog komt, want hij is er nog niet. Grrr beloftes maar niet nakomen, heb ik hekel aan. Stuur dan ff een sms dat je niet meer komt. Maar misschien moet ie het bad nog schoonmaken en komt ie dalijk nog. Of denkt ie misschien ohh nu is het laat, doe het morgen wel. Maar morgen is ie er niet, dus hoop dan dat ie het klaar heeft gelegd, maar verwacht het niet. Pfff die rot onzekerheid. Ik wil mijn handtekening gewoon onder dat papiertje.

Ik ga denk ik eens ff rond neuzen of ik een andere aangepaste auto tegen komen, zucht. En half aan het tv kijken en hier nog kletsen ook, heb het er maar druk mee.

Liefs Nathalie

hey,
hier ben ik weer even...even kijken of er nog leuke nieuwtjes zijn....alles goed met jullie?ik had vandaag lekker een dagje vrij...niet veel speciaals gedaan hoor,beetje opgeruimd en schoongemaakt.maar ik moest vandaag zachtjes doen want mn mannetje had nachtdienst...
wat lijkt de maand toch lang te duren als je op je vruchtbare periode wacht he?!of loop ik nu te hard van stapel?misschien dat ik morgen wel een ovulatietest koop...weet ik precies wanneer mn eisprong is...gebruiken jullie ook ovulatietesten?
haha wel grappig om te lezen dat er meer fam.leden soms het vermoeden hebben dat je zwanger bent of wil worden...bij mij ook,mn schoonvader geeft steeds hints en mn zusjes zouden ook wel heeeeeel graag tante willen worden...
een vriendin van me is 3 mnd zwanger en die buik is gegroeid joh...ze heeft het al aan iedereen verteld want anders waren ze er nu wel achtergekomen haha.

Terug
Bovenaan