Meiden van Maart!

Heeej zo we zijn alweer klaar met douchen hoor!! hihi was lekker ff! weer fris na deze hectische rare middag...pffff
En trouwens Nathalie, grappig dat je ook bezoek aan VK bij het lijstje heb toegevoegd! leuk!kunnen we alles goed bijhouden....
Rot zeg en stom dat je baas niet meer is geweest. kon hij idd op zn minst ff sms sturen..pff balen hopelijk komt t allemaal goed meis!!
En hopelijk vind je ook een goede andere auto zou toppie zijn voor je!
Kheb nog ff een tipje voor de zwangeren hier... smeer je buikie vanaf dat ie iets dikker gaat worden elke dag goed in met bodylotion. evt speciale voor a.s. mama's! deedt ik vorige x ook en is echt goed voor je buik hoor. die huid rekt zo enorm op!! moet je goed onderhouden....
Nou ik ga zo naar bedje toe. zit nu nog aan wat lekkers...hihi wordt nu toch wel dik..whahaha en morgen lekker dagje uit..dus ben er denk ik pas vrijdag weer....
fijne dag iedereen succes met alles en truste voor nu!
Dikke knuf ikku

Hi Iris, gezellig dat je ff komt kletsen meis. Het is idd allemaal spannend hoor en dan moet je ook nog tot begin juni wachten en dat lijtk allemaal zo lang te duren. Kennen het allemaal hoor. Het magische woord is hier: afwachten!
Als je gaat stressen is natuurlijk niet goed, maar ga gewoon lekker genieten meis.

MamaJM hele fijne dag morgen, geniet  lekker van meis en we horen wel van je hoe je het hebt gehad. Weltrusten voor nu! En vond het gezellig met je te kwekken op hyves, hihih

Liefs Nathalie

ik ben trouwens maandag gestopt met roken....heb er wel moeite mee hoor...maar wel minder als bij de vorige stoppoging...het is nu voor een (extra) goed doel he?!
gelukkig is mn vriend nu ook gestopt!we gaan nu al het geld opzij leggen want we anders aan sigaretten uit zouden geven voor (hopelijk snel) leuke babyspulletjes enzo...
heb vandaag echt zo'n dag dat ik dat hele zwangerschap gedoe niet uit mn hoofd kan zetten...hebben jullie dat ook wel eens?normaal  ben ik wel aardig nuchter ,maar vandaag....lijkt me zooo geweldig...zo'n kleintje....*zucht*  

nathalie je heb het vast wel eerder verteld maar wat heb je precies?ik las dat je je aangepaste auto kwijt zou raken ofzoiets???

Hai Iris. vervelend he die onzekerheid. ik vond het de laatste keer ook zo pffff is gewoon steeds weer afwachten he en als dan die vervelende rd'tjes komen steeds weer balen en dipje..tenminste dat had ik dus een keer...nu hopelijk voorlopig 9maanden geen last van!! jippie.. heerlijk hoor....maar heb jij niks aan he, sterkte ermee joh! doe vooral rustig aan en ik zou persoonlijk niet te snel voor ovu.testen gaan, lijkt me te gefocusd en niet relax en dat moet je wel zijn denk ik...tenminste proberen! STERKTE joh ik duim voor jullie!
xxx
lig nog niet in bed hoor Nathalie*knipoog*. was idd gezellig op hyves.....

Ohhh meis dat herkennen we allemaal hoor. Soms denken we hier van alles te voelen en voorgevoelens te hebben. En dan is alles weer weg. Af en toe zijn we hier met zijn allen helemaal hyper. Vooral als het testen van iemand in aantocht is, of we met zijn allen rond de NOD zitten, dan kun je het niet proberen hier een paar dagen weg te blijven, want dan heb je dagen nodig om weer bij te lezen. Okay okay misschien beetje overdreven, maar tis hier gewoon gezellig, hihih.

Ik heb eigenlijk van alles wat. Kan het hele lange verhaal wel uitleggen, maar daar heb ik niet zoveel zin in. En ik ben immers gewoon Nathalie en niet mijn beperkingen. Evenvoudig uitgelegd, ik heb een zieke heup. Als ik zelf oud omaatje ben moet daar ooit eens nieuwe in. Daarnaast hypermobiliteit, waardoor ik blessure gevoelig ben. Chronische pijnklachen en als klap op de vuurpijl kreeg ik in maart vorig jaar een auto ongeluk. Waarvan ik nog dagelijks de gevolgen beleef dmv. whiplash. Maar ik probeer het beste in het leventje na boven te halen en zoveel mogelijk te genieten.
Zo weet je het een klein beetje. Ik rij dus aangepaste auto, omdat ik vanwege dat links mijn zieke heup is en mijn zwakke kant niet kan schakelen. En vanwege mijn knieen en enkels niet met mijn benen kan gasgeven en remmen. Zou eventueel wel ff kunnen, maar als het stoplicht lang op rood staat gaat dat niet een succes worden. Daarom rij ik met handbediening, alles aan het stuur. Hebben F1 coureurs ook, dus ik ben eigenlijk super stoer, hihih.

Sorry ben een beetje hyper op dit moment. En dat op dit tijdstip, hihih (heb rustig karakter, rara hoe kan dit dan?)

Liefs Nathalie

hahaha die Nathalie..hieperdepieper...olalalala je bent niet de enige...ik wordt helemaal hieper van jou en blijf hier maar plakken...haha zo kom ik nooit in bed...maarja morgen toch relax dag dus kan wel wat later naar bed...hihi..
En jij met je coureurs auto! wijs hoor! kan je er toch nog beetje trots op zijn he ondanks alles...succes met gauw een andere auto zoeken!!

Hahahha ik dacht dat jij naar bed zou gaan? Gaat man lief ook nog niet naar bed dan?

Liefs Nathalie

Hahaha nee die zit hier nog aan de tafel. haha bijna te slapen zegt hij...maf he.. kletst gezellig mee!
Nee we zaten ff naar de liedjes van je broertje te luisteren op je hyves. wel mooi hoor!
is hij al beroemd?? hihi... succes..
Nu gaan we wel echt slaapie doen hoor... hopelijk hou je het morgen vol hier zonder mij...whahahha flauw he... ik zal aan je denken hoor.
Liefs mij en truste (en klsuze) voor zo*knipoog*
xx

Terug
Bovenaan