Meiden van Maart!

Hi Ladies!!

Ik hoef gelukkig geen smoezen te verzinnen aangezien ik gewoon echt niet lekker ben. Word tijd dat het duidelijk word of het mn RD'tjes zijn die wat later komen of een kleintje dat zich aandiend :p Had vanmiddag wel getest maar dat was negatief. Hoe lang kan ik beter wachten met testen? Ben bang dat het morgenochtend ook weer negatief is. Ik zou dan 2 dagen overtijd zijn! Maar dat is dan wel voor het eerst dat i het met ochtendurine zou doen, zou dat heel veel verschil maken? Op de predictor test staat dat het niet uithaalt wanneer je hem doet!

Sorry hoor dat ik steeds zoveel vragen heb!

groetjes!

ha ladies, wat bet6reft de drank, ik dronk al zelden haha, dus hoefde geen excuus te verzinnen, scheelt weer. Vandaag nog een beetje door de stad gewandeld, hoewel ernstig misselijk (hellup, lijk ik al op een zeikende zwangere??) en even bij wehkamp een positiebroek besteld (van linnen, lekker voor de warme dagen...)
vriendlief was helemaal bezorgd, of ons babytje wel gezond zou zijn enzo, hij leeft echt mee. Ik zei al, we wachten de echo gewoon af, en ik voel me reuze zwanger haha...

x boeffie

ha loempia monster, per vrouw verschilt t hoor, hoeveel hcg je de eerste tijd aanmaakt. Ik kon na een halve dag overtijd al een tweede streepje zien, en je weet t he, al issie heeeel licht, een streep is een streep...

Ik ga morgenochtend testen en als die ook negatief is, dan test ik pas volgende week weer. Word anders wel een hele dure hobby! Dus het is wel normaal dat het langer zou kunnen duren voor de hcg merkbaar is op een test? Vind het wel vrij raar aangezien ik al sinds vorige week spuug misselijk ben.. dus als het daarvan is.. mag het ook weleens in mn urine tevoorschijn komen! Morgenochtend even testen, want ik plas de hele dag al zoveel dat het bijna wit is zo onderhand. misschien scheelt dat ook wel :p

Nou ik heb getest hoor! Met 1tje van Predictor, en als je hem scheef houd zie je een uberlicht lijntje lopen in het t vakje.. dus nu weet ik nog niets.. ik hoor wel "een streep is een streep" maar ik zou hem dan wel wat duidelijker willen ipv dat k hem even moet opzoeken hahaha. Hebben jullie dat ook gehad?

hoi loempiamonster,

elke dag dat je zwanger bent stijgt het hormoon in je urine.....dus gewoon over paar dagen weer doen en ik zou voor de zekerheid ochtendurine nemen...is toch het meest geconcentreerd!

en over de betrouwbaarheid van die goekope testen, het is een bepaalde reactie van het hormoon met een stofje en dezelfde zit in de dure testen, dus volgens mij even betrouwbaar, staat ook op voor 99%

en o ja, loempiamonster, bij sommige vrouwen is het pas na weken dat de zwangerschapstest een duidelijk streepje laat zien.....begrijp je helemaal, ik zou ook zekerheid willen! en dan je lichaam dat anders reageert dan anders, maar ja, ik ben me nu bewuster van m'n lichaam dan dat ik ooit ben geweest volgens mij...voel me steeds misselijk, maar weet niet of het nu echt zo is of dat ik het gewoon graag wil voelen....zucht! hoop echt voor jou dat het lichte streepje een echt streepje is!!! duim, duim...

gr. van parent2b, die net zomaar in tranen uitbarsten over iets onbenulligs en normaal gesproken eigenlijk nooit huilt.....hmmmmm, wat is dat toch met vrouwen die zwanger willen worden, beelden we het ons in of zijn dit signalen van ons lichaam???

Ola!

Een vriendin van me komt vanmiddag even langs en die heeft nog een Ja/Nee test over.. hoef ik niet te kloten met streepjes ;)

over inbeelden van dingen zat ik ook te denken, je kan jezelf ook misselijk denken *hoera met onze hersenen*

Maar.. mn borsten zijn veranderd en dat kan ik echt niet bij mijzelf doen hoor! Mijn tepels zijn wat boller en staan de hele dag fier overeind en ze jeuken ook onwijs. Mijn borsten zelf zijn ook iets boller! Nou dat zijn dus dingen die ik niet bij mezelf kan doen!!

Gister zei mn mam dat mn vingers zo dik zijn en of ik vocht vasthoud ergens door? Zou natuurlijk best kunnen dat het daardoor is.. *hoophoop*

Hoop dat we beide snel een beetje duidelijkheid hebben!

groetjes Loempiamonster, die vreselijke moodswings heeft ;)

Hallo Dames,

hier ben ik weer. Net thuis van weer een dagje hard werken. Poeh wat was ik moe zeg vandaag. Gister pas om 2 uur thuis ('s nachts) en vanmorgen weer om half 7 op.

Bij mij zijn nog steeds geen tekens van de rd'tjes of van een kindje. Zoals ik al eerder vertelde heb ik alleen last van maagzuur.
Ik heb besloten dat ik maandag (denk ik) nog een test doen en als ie dan weer negatief is dan ga ik ff naar de huisarts.
Ja ik weet het; ik ben pas een weekje overtijd, maar ik ben dat wachten zo zat. Volgens de berekeningen zou ik nu al 4 weken zwanger zijn, maar dan wil ik me ook zo voelen!!!!

pffff.....hoe zou het met ons nathalietje zijn??? Zou zij al wat wijzer zijn geworden???

Dikke kus mama22

Terug
Bovenaan