Meiden van Maart!

Hey dames,

mamajm ik was net je verhaal aan het lezen op kluskippies en vroeg me af of het misschien toch niet beter is om het met je moeder te delen.
Ik snap dat je eerst wilt afwachten tot je deze week meer weet, maar daarna misschien. Mijn moeder gaf aan dat zij het echt jammer zou vinden als ik haar dit niet zou vertellen. Dan heeft ze het gevoel dat ik haar echt vertrouw. Ik weet natuurlijk niet hoe jouw band met je moeder is, maar misschien waardeert ze het ontzettend als je haar in vertrouwen neemt.
Je hoeft dit natuurlijk niet, maar dit is gewoon zoals ik het zou doen. Je moet je niets laten aanpraten door anderen, maar ik vond dat ik dit toch ff moest zeggen....pfff ik wil me eigenlijk hier niet mee bemoeien, maar wil ook weer goede raad geven, die dan ook zo moet overkomen....snappen jullie het nog.......pffff

nath; gefeliciteerd met je broertje. hoop dat hij net zoveel plezier in de zorg heeft als ik.

Vanavond lekker filmavond met manlief....ben dus niet hier........

Kus mama22

Ohhh alweer lekker filmavond, gelijk hebben jullie! Wij hebben gisteren lekker bij elkaar op de bank gelegen tv te kijken. Gaan nu op weg naar mijn Brother, kijken hoe blij die is en hoe het vandaag ging met zijn presentatie van zijn scriptie.

Je mening word vast gewardeerd hoor. Iedereen gaat hier idd anders mee om denk ik. Ik heb ook wel goede band met mijn mams, maar ze weet bijvoorbeeld niet van onze kinderwens nu. Tuurlijk wil ik dat aan de ene kant heel graag delen. Maar aan de andere kant ik wil niet elke maand ermee geconfronteerd worden, met vragen hoe goedbedoeld ook. Of overbezorgd zijn bij alles wat ik zeg of doe. Snappen jullie een beetje wat ik bedoel?

Meiden ik ga nu. Fijne avond nog en tot later! Liefs Nathalie

Hoi lieve allemaal!
Ben weer zo druk geweest dat ik weinig tijd had voor internet. Maar nu zit ik - samen met vriendlief - alleen thuis!! Aaaah... onze knul is uit logeren omdat ik deze hele week een cursus heb!! Vandaag de eerste dag; was best wel heavy. Maar nu 's avonds dus wel even tijd om hier weer te neuzen. Straks als m'n NOD dichterbij komt, zal ik hier vast wel weer meer te vinden zijn

Maar wat lees ik nu van MamaJM!!?? Jeetje, dat is echt heel verdrietig! Ook al was het nog vroeg, wat je al schreef: al die plannen zitten toch al in je hoofd. En dan opeens is het weg. Ik hoop dat je je snel weer beter voelt!
groetjes,
Kipling

Hi Kipling, jeetje jullie weten niet wat je overkomt, ineens de hele week de kleine niet. Ja dat zal wel ff moeilijk zijn als je nu 's avonds thuis bent. Als je thuis komt ben je toch gewend om die kleine om je heen te hebben.

Ik ben net weer thuis van avondje bij mijn ouders. We gaan nog als mijn broertje zijn diploma binnen heeft gezellig met zijn allen bbq-en. Maar de diploma uitreiking is 18 juli pas. Dat klinkt nog zover weg. Het schijnt dat ie vandaag stage/werk beoordeling had en zijn presentatie van scriptie nog moet doen, maar die al niet meer kan verknallen dus vandaar dat ie nu al weet dat ie geslaagd is.

Hebben jullie allemaal beetje fijne avond gehad? Ik moet morgen om 8.30 uur al in het zwembad liggen. Deze week heellll veel therapie. Woensdag begin ik met revalidatietherapie in ziekenhuis, fysiotherapie pff. Ben benieuwd. Fysio werkte bij mij tot nu toe met mijn nek alleen averechts, dus ben benieuwd wat ze van plan zijn.

Wens jullie alvast weltruste en tot morgen. Liefs Nathalie

hoi nathalie,

succes met fysiotherapie....als het goed is weet ik binnenkort ook of mijn scriptie goedgekeurd is en hoef ik ook alleen nog maar te presenteren, zit namelijk ook nog aan de studie en hoop dus met de zomervakantie klaar te zijn! moet nog wat kleine aanpassingen maken, maar ja, zo moe, hihihi. denk zaterdag overdag maar, dan heb ik het klaar (moet ook, want volgende week moet ik het inleveren......super van je broer, snap helemaal hoe hij zich voelt: opgelucht en voldaan!!!

vandaag weer werken, zoals elke dag....volgende week een dagje vrij: adv, da's wel lekker....voel me nu een beetje misselijk dus ga een crackertje eten en dan richting m'n werk

voor de werkende meiden: werk ze en voor de thuisblihvers: hopelijk lekker weer!!!

Nog ff snel voordat ik het zwembad in duik voor hydrotherapie!

Fijne dag iedereen en tot strakkies! Liefs Nathalie

Hoi lieverds ook hier dan even mn verhaal van vandaag.......
....weer met een verhaal wat niet leuk is zeg....pfff ik dacht gister nog, nou als dit alles is. de miskraam leek wel mee te vallen. gisteravond heerlijk met mn schoonzusje door het bos gewandeld en enorm veel gepraat samen, ze heeft me dingen verteld die ik dus nu alleen weet dan zij en mn broer dus. dus dat vertel ik verder ook niet. maar vond t echt heftig. ze is dus nog lang niet de oude, maar ziet er erg tegenop om naar het ZH te gaan. ik heb er wel een beetje op aangedrongen maar ze is nu ook vooral erg verdrietig omdat ze van gehoord heeft hoe haar zus over dr praat. dat is dan zeg maar ook weer een goeie kennis van mij van vroeger nog van school en daar was ik pas geweest, nou en die praat echt zo van dat t helemaal niet goed gaat tussen mn broer en schoonzusje en dat ze raar reageert op toen zij zwanger was..nouja toen hoorde ik dus van mn schoonzusje dat die zus haar een sms had gestuurd omdat ze het zo moeilijk vond om te vertellen dat ze zwanger was en nog heel veel meer lul verhalen heeft ze tegen mij verteld. waar ik echt al mn twijfels bij had of dat waar zou zijn...over dingen die die moeder dan van hun zeg maar weer gezegd zou hebben.....nou ja blablabla ik kan het wel allemaal uit de doeken gaan doen, maar hebben jullie ook niks aan. het was al erg genoeg. toen ik er nog was merkte ik al wel dat mn schoonzusje zich erg inhield en ze heeft dus me vanmorgen ook gesmst dat het haar heel veel pijn heeft gedaan dat ze nu heeft gehoord hoe gemeen haar zusje over haar en hun samen praat en dat ze dus nog flink heeft gehuild en nog dikke ogen er van heeft....nou ik vind het zo sneu en zo moeilijk voor dr dat ik mezelf bijna zou vergeten. ik ga haar echt steunen en helpen dat ook zij hopelijk weer snel een beetje de oude is en dat ze misschien toch maar us naar het ZH gaat of hopelijk snel weer normaal ongesteld is??? we wachten het nog ff af.
Maar ja dan ik dus. ik ben vanmorgen flauw gevallen....... jaja echt t was ff heel heftig. ik ging naar de wc zo rond half 7   en haalde de tampon eruit die ik inhad en ik voelde heel veel lopen, ook nog een stolsel en ik werd misselijk. ( niet dat ik niet tegen bloed kan hoor) maar was gewoon ff veel bloedverlies denk ik, ik werd dus misselijk, alles begon te suizen om me heen en bojnk ik kwam bij op de douche vloer. manlief meteen bij me, van kom overeind en ik had echt zoiets van waar ben ik???? helemaal slap en suf pffff was echt ff heftig. ik moest echt bijkomen... nou ja allemaal bloed op de vloer en zo jakkie was echt niet leuk. maar nu ben ik het denk ik wel goed kwijt. ik doe nu dus maar alleen maandverband in dan kan het er beter uit. manlief bleef dus maar ff thuis. belde zn baas en die begreep dat natuurlijk wel. heel fijne baas gelukkig!
Nou toen naar bed gegaan, ging het suizen wel weer over en kreeg ik nog enorm krampen in mn buik enzo maar toch nog weer ff geslapen en toen om 9uur de VK gebeld over hoe en wat en omdat ik was flauwgevallen....dat leek me niet helemaal normaal...nou ja ff gekletst. ik moet gewoon ff heel rustig aan doen. lekker thuis blijven en ga dus relax doen.
Maarja, ik ben morgen jarig....dus daar zat ik nog mee. wil het wel door laten gaan want heb je toch beetje afleiding. ik belde mn ma, die wist natuurlijk nog van niets. die schrok en vond t echt allemaal heel sneu enzo...de schat. nu zorgt zij voor taart en mn schoonma dus ook want die belde ik net ook: die bakt er dus ook 1 ...hihi handig.... nee is serieus wel lekker, anders had ik ze moeten bestellen ofzo of iets simpels maar ze vonden het zo sneu! heel lief ze helpen me allemaal!!! Ga ik wel straks nog een taart zelf maken, heb net ook alle vieze was aangezet dus als ik maar rustig aan doe gaat t wel....
Zoonlief ff bij mn buurvrouw gebracht en daar ff gekletst. die haalt vanmiddag ff het 1en ander voor me int dorp. dan pas ik op haar zoontje op met de foon. echt super hoor zulke buren en familie!! iedereen staat voor me klaar! heerlijk en fijn!
Dus ondanks alles was dit toch nog best heftig vond ik... nu kan ik nog tot zo'n 10 dagen vloeien zei de VK, als ik het fijn vind mag ik daarna nog weer even bellen ofzo maar ze dacht dat ik nu wel alles goed   kwijt ben.... nou dat denk ik ook wel..... pffff sorry meiden voor dit lange verhaal, maar moet t gewoon wel ff van me afschrijven en ik hoop vooral dat jullie dit niet ook mee maken, maar dat jullie of gewoon zwanger raken en het gaat goed of dan normaal de rd'tjes komen, maar een miskraam is echt niet toppie... sterkte hoor allemaal! hopelijk heb ik jullie niet bang gemaakt met mn verhaal....

Mama22 bedankt voor je lieve woorden meid, ik begrijp heel goed dat jij denkt van: Deel zoiets met iemand....maar het kwam gewoon ook omdat mn schoonzusje nog met die miskraam loopt. met dingen die ik nu dus alleen van hun weet en daarom wilde ik vooral voorkomen dat zij het via mijn moeder zou horen snapje. daarom zei ik nog niets. gistermiddag had ik ook nog met mn ma gebeld en heus wel moeite ermee om niks te zeggen en ook weer vooral omdat ze vanmorgen toen ik het dus zei echt heel lief en meelevend reageerde. toen kreeg ik ook wel tranen in mn ogen, maar weetje de band met mn ouders is prima hoor, maar ik ben gewoon wel blij dat ik uit huis ben en getrouwd en lekker mn eigen leventje enzo en eigen vrienden waar ik met zulk soort dingen over praat. niet dat ik mn ma zou passeren hoor. maar die weet het nu dan zeg maar en dat is gewoon goed. Iedereen doet dat op zn eigen manier zoals Nathalie ookal zegt. Ik vind heel lief hoor dat je jou mening ook gewoon uit en dat hier neer zet.
Het gaat hier gewoon over heel moeilijke, intieme dingen en daar gaat iedereen weer heel anders mee om. daarom ben ik wel heel blij dat ik hier opt forum zo heerlijk alles van me af kan schrijven met mn elle lange verhalen...maarja zo doe ik dat weer en een ander weer anders zeg maar...
hopelijk vermoei ik jullie er niet mee..... hihi is niet mn bedoeling tenminste....
Ik vind het hier gewoon erg hecht en fijn om open en eerlijk alles met elkaar te delen!! super! bedankt meiden voor het lezen van mn verhaal weer....het was gewoon ff heftig...
xx

Je verhaaltje met open mond gelezen meis. Snap niet dat mensen zo over elkaar kunnen praten en niet eens beseffen hoeveel pijn ze daar een ander meer doen. Ik hoop dat jullie goed met elkaar kunnen blijven praten, denk dat dat voor beide heel goed is. Ook dat jij je verhaal bij haar kunt doen en misschien uiteindelijk samen naar zh kan gaan.

Pff meis jij flauwvallen, schrok ervan zeg! Al dat bloed, jeetje wat zal je mannetje ook geschrokken zijn. Echt ontzettend lief dat ie is thuisgebleven. En ook van je moeder en schoonmoeder dat ze ff een taart voor je bakken. Hopelijk voel je je morgen op je verjaardag wat beter meis. Vind het echt heel naar voor jullie dat het nu allemaal zo gaat. Laat die bloed troep er maar snel uitkomen, dat je dat teministe uit je lichaam hebt. Ook al is het natuurlijk met gemengde gevoelens dat besef ik me.

Tuurlijk vermoei je ons niet met je verhalen. Iedereen kan hier haar ei kwijt. Niet HET ei natuurlijk, hihih. Tis idd fijn om hier zo met elkaar te kunnen kletsen.

Meis hele dikke knuffff van mij. Misschien dat ik je zo nog ff spreek op hyves?

Terug
Bovenaan