Meiden van Maart!

hoi meiden, ten eerste ben k een paar dagen niet geweest en wil ik mamajm een hart onder de riem steken, wat een naar bericht.. houd je taai meid...

Verder is t hier een stressbende en zit ik ff aan mijn mentale max. De koper van t huis laat t afweten, waardoor we nu dus juridische stappen moeten gaan ondernemen en we met flinke kostenh komen te zitten , dubbele hypotheek die langer gaat duren enzovoorts.... zorgen alom dus...

gisteren was ik op mijn werk echt helemaal op, ben naar huis gegaan, was ook behoorlijk misselijk en al een paar dagen erg slap fysiek. Vandaag weer enorm beroerd, zelfs zo dat ik niet eens water binnen hield. Dus ik heb vanmiddag tabletjes genomen tegen misselijkheid en die helpen zodat ik niet teveel voeding mis. K was een beetje bang dat als ik helemaal geen vocht binnen hield ik naar t ziekenhuis zou moeten, maar t gaat nu dus beter.

Ik mag nu niet teveel stressen dus doe ik dat maar niet , lekker paar dagen uitrusten thuis, natuurlijk denken aan de beebie, en een beetje namen verzinnen haha...

verder dus geen nieuws, behalve dat ik echt een bol buikje heb nu, wachten op de echo volgende week en hopen dat ik me snel beter voel...

doeii

Ohhh Boeffie wat een stress meis. Dat is niet goed voor een vrouwenlichaam! Doe je rustig aan meis? Ze weten op je werk nu neem ik aan ook dat je zwanger bent? Kan je denk ik nog moeilijk verschuilen met je buikje, hihih. Ben erg benieuwd naar nieuwe foto

En heb je al leuke namen in gedachten? Ik hoop echt voor je dat het gedoe met de koper opgelost worden en jullie niet teveel problemen krijgen. Probeer het idd een beetje van je af te zetten, hoe moeilijk ook. Maar je moet wel aan jezelf en de kleine denken natuurlijk. Probeer te genieten van jullie nieuwe huis en leuke dingen.

En anders kom je gewoon hier alles van je afgooien wat je dwars zit of waarmee je in je koppie rond loopt, misschien helpt dat, hihih.

Sterkte in elk geval en dikke knufff van mij

Ha meiden nou bij deze dus de nieuwe foto net gemaakt en meteen het weblog adres neergezet, dus kunnen jullie daar een kijkje nemen   haha... mijn hyves is trouwens te bereiken via nina bossink, dus zoeken maar!
, de rest van mijn lijf is niet dikker geworden haha, alles zit dus rondom die buik. Nathalie thanks voor je lieve woorden, ik doe mijn best me niet te druk te maken op mijn werk leven ze wel mee das heel fijn....

liefs boeffie

http://ninarolandminimuppet.web-log.nl/

Ha meiden nou bij deze dus de nieuwe foto net gemaakt en meteen het weblog adres neergezet, dus kunnen jullie daar een kijkje nemen   haha... mijn hyves is trouwens te bereiken via nina bossink, dus zoeken maar!
, de rest van mijn lijf is niet dikker geworden haha, alles zit dus rondom die buik. Nathalie thanks voor je lieve woorden, ik doe mijn best me niet te druk te maken op mijn werk leven ze wel mee das heel fijn....

liefs boeffie

http://ninarolandminimuppet.web-log.nl/

Nod lijsje Meiden van Maart!!!!

Zazoutje, 25 jaar                2e ronde - 1e kindje          26-05-08

Kipling, 29 jaar                    2e ronde - 2e kindje          28-05-08
Nathalie, 24 jaar                3e ronde  - 1e kindje         30-05-08

Mamma22, 22 jaar          3e ronde - 1e kindje         31-05-08

Loempia, 22 jaar           2e ronde - 1e kindje            03-06-08
Iris, 21 jaar                                2e ronde - 1e kindje           03-06-08
Christel, 29 jaar               3e ronde - 2e kindje             05-06-08

El_Pro, 22 jaar                     2e ronde - 1e kindje           07-06-08

Miss Dovie,  26 jaar        3e ronde - 1e kindje           11-06-08

Cory, 26 jaar                          3e ronde - 1e kindje             12-06-08
Esther, 32 jaar                     4e ronde - 1e kindje          12-06-08

Op het wachtbankje, meiden we  voor jullie!

Momenteel zit er niemand op het wachtbankje

Spannend!! ~Meiden die overtijd zijn~ Spannend!!!

Momenteel is er niemand overtijd

De zwangere Maartstoppers  onder ons   * * * ** *

Glittersss * * * **

*

April:
Boeffieboh, 24 jaar        1e ronde - 1e kindje   uitgeteld: 18 december 2008

Mei:    

Parent2be, 27 jaar          1e ronde - 1e kindje    uitgeteld: 13 januari 2009

Bezoekjes VK

Boeffie                 1e bezoek         13-05-08
Parent2be        1e  bezoek          04-06-08

Afspraken voor de mooiste Echo's

Boeffie                 1e echo                  27 mei  
Parent2be        1e echo                 4 juni           10.00 uur

Ohhhh wat leuk en lief om te lezen zeg Boeffie! Heb jullie site meteen ff toegevoegd aan mijn favorieten dan kan ik jullie een beetje volgens. Mooi buikje hoor meis, hihih.
En de naam die je vriend voor je heeft bedacht, lachen hoor. Hopelijk gaat alles goed en kun je minimuppet 27 mei mooi zien op de echo.

Ik hoop dat je je snel wat beter voelt en niet meer zo ziekjes! Nu ga ik je ff opzoeken op hyves, hihih

Liefs Nathalie

Ik weet niet zeker of jij het bent. Heb je maar 5 vriendjes?

Liefs Nathalie

Ohhh nee dat is cafe, maar 1 vriendje? Daar moeten we dan nodig ff verandering in brengen. Maar voordat ik mail eerst maar ff zeker weten dat jij het bent, hihih

Terug
Bovenaan