Meiden van Maart!

Hey dames,

Hier weer eens een berichtje van mij. Heb volgens mij al lang niets meer van me laten horen. Hebben het ook "gezellig" druk gehad de paar laatste dagen.

Gister had ik echt ff een emo moment. Ik weet niet of jullie de film "I am Legend" van Will Smith al gezien hebben, maar die hadden wij dus gister gehuurd. Nu zul je denken een emo film van Will Smith?!?!?!?! maar zoals jullie ons mooi "kindje" op hyves hebben kunnen zien, had hij er ook een. Ik heb zitten janken....dat was niet normaal. Iedere keer als ik naar ons beesie keek begon ik weer opnieuw te huilen.
Als ik dan weer uitgesnikt was, kwam die weer in beeld, toen ik dan weer uitgesnikt was zei vriendjelief weer iets waardoor ik begon te huilen!!!!!!!!!!! Ik dacht echt ff dat ik zwanger was; zo emo was ik. Dan besef je pas wat houden van is en hoeveel je van iemand of iets kunt houden.

Vanmorgen ff naar een begrafenis geweest (niet van fam. of dergelijke)   en daar kregen we (zoals altijd) ff een moment voor onze eigen gedachten naar boven te laten gaan. Zegt zo'n kennis van me die achter me zat: Dat het maar gezond mag worden he....
Ik keek stom verbaasd en draaide snel mijn hoofd weer om. Ik keek naar mijn vriend en ook hij zei precies hetzelfde. Ik wist niet wat ik hoorde....

Verder weinig nieuws. Ben benieuwd of ik iets merk deze week van een innesteling (morgen). Ik merk wel dat ik veel "slijm" verlies.

Ik ga zometeen weer de nachtdienst in voor 3 dagen, dus ik zal er weer weinig zijn....maar gelukkig kunnen jullie goed zonder mij....

Boefieboh; beloof me dat je goed rustig aandoet en dat je geen gekke dingen gaat doen, want das niet gezond. Rust is echt belangrijk!!!!!!!!!!!!!!

Mamajm; wil jij me niet meer zo laten schrikken....ook jij moet echt ff rustig aan gaan doen. Je moet dit niet alleen geestelijk verwerken, maar ook lichamelijk.
Ook voor je schoonzussie gelt dit. Praat samen veel hierover en steun mekaar goed. Plan veel leuke dingentjes same in...zoals een "masker" avondje...elkaar ff lekker verwennen....en meiden film avond enz. enz. enz. Lekker veel janken; dat doet je goed....

Verder weet ik ff niet meer wat ik wilde vertellen....kan me niet goed concentreren. Ben de laatste paar dagen best moe.  Afgelopen week (dacht zondag)  zat ik achter de pc en wilde ik op 't forum wat dingen lezen en reageren, maar ik kon mijn rust niet vinden, want wilde eigenlijk alleen maar slapen. Kreeg echt zo'n moeheidsaanval. Heb ik nu dus weer (al heb ik nu wel een heel verhaal getypt, maar merk dat ik nu echt moet stoppen).

Meiden fijne avond nog.

Kus en knuf mama22

Ik kan helemaalllll niet zonder jou, sniksnik. Dan zijn we niet meer samen online, hihih.
Fijn zelf zo'n lekkere jankfilm met je mannetje. Bijzonder dat diegene dat zei bij de begravenis. Nog gecondoleerd trouwens. Ik hoop echt zo dat je een caranvalskindje krijgt!

Kom je nog wel regelmatig ff spieken hier?
Of anders me ff op de hoogte houden op hyves?

Werkse de komende dagen meis. Liefs Nathalie

Heeej Boefieboh, wat leuk die site.ik ga er vanavond ook ff op kijken denk ik! kunnen we je goed volgen idd! leuk hoor!!!
En mama22 wel goed idee van jou..een verwenavondje voor ons 2...hihi we waren van plan samen te gaan skeeleren, maar met mijn energie nu is dat niet zo'n goed idee...en we waren het voor vrijdag van plan maar ik denk dat we dan maar gaan relaxe zoals jij zegt! super idee meis...hihi en als ik dan weer aangesterkt ben pas weer skaten hoor...dat loopt niet weg...
Meid denk jij ook om jezelf hoor! Als je ook veel moe bent enzo. vervelend joh. doe rustig aan in de nachtdiensten, hopelijk kan je beetje relaxe en gebeuren en niet teveel heftige gekke dingen....
Lieverds. dikke knuf en we schrijven.......xxx

Ik wou dat jullie wat dichterbij woonde. Ik zie ons hier allemaal al zitten met tisseus, dekentjes, lekkers en een jankfilm, hihih

boehoehoehoeh!!!!!!!!!! Snik!!!!!!!!!! Ik kan ook helemaal niet zonder jullie!!!!!!!!!
Ik was aan het wachten op een reactie, want had al gezien dat mijn verweggistan tweeling online was...en nu ik jullie reactie lees, heb ik op de een of andere manier weer de emo's om de hoek staan....
Pfff wat was het toch prettiger als we wat dichter bij elkaar in de buurt woonde....

hahhaha ja ik voelde gewoon dat jij online was
Miste je een beetje, maar dacht die ligt vast lekker met vriend lief op de bank

Hoe kan jij zien dat je verweggistan vriendin om Nathalie dan ook maar zo te noemen online is??? is daar iets voor of maak je dat op uit dat ze reageert???! hihi die mama22... arme lieverd, kan je op je werk niet afentoe sniekie online komen???
Waar werk je ook weer...?? heb je vast wel verteld maar ik ben echt heel erg vergeetachtig momenteel... en hoe laat moet je beginnen straks?? rond 11uur ofzo?? succes hoor meid!! denk aan je!!

Terug
Bovenaan