Meiden van Maart!

Nee, die is alweer vanaf 14 uur aan het werk. Die komt thuis als ik vertrek....of jah vertrek...ik moet eerst nog naar een vergadering ie om 20 uur begint en om 22 uur moet ik ons mooie stadje verlaten om naar een ander stadje te gaan...Wij zien ons pas overmorgen weer...nou jah...dat lieg ik. Als ik morgenvroeg thuiskom en in bed kruip zal hij nog ff bij me blijven liggen en ik slaap dan tot 'n uur of 15, maar hij moet dan weer gaan werken tot 22 uur...als ik dus weer wegga. Dag daarna (donderdag dus) dan heeft ie geloof ik vrij en is ie 's avonds thuis als ik wakker wordt.

Ik ga ff mijn spulletjes bij elkaar pakken en dan moet ik helaas vertrekken. Meiden tot morgen middag!!!!!

kus mama22

Voordat ze in bedje duikt kan ze vast nog wel ff spieken of als ze dan weer wakker is.
Denk dat ze mij online zag op hyves. Maar wij hebben gewoon steeds dat we tegelijke tijd reageren, best apart, hihih.

Liefs Nathalie

hahaha ik had gezien dat ze net bij een ander topic had gereageerd toen ik mijn bericht had gepost.....

ik moet inderdaad om 11 uur beginnen, maar moet al om 10 uur vertrekken. en ik moet zometeen nog ff naar een vergadering.

Ik werk in de zorg (met lichamelijk gehandicapten die zelfstandig wonen) en wij mogen daar niet op de comp. van de baas. Dus kan helaas niet op internet. Dat zou dus het fijne zijn als ik een laptop had met draadloos internet...

Fijne avond allemaal!!!!!!!!!!!

p.s. we zitten alweer over de 500 berichten!!!!!!!!!!

Werkse en tot snel meis! Weltrusten voor morgen ochtend!

Liefs Nathalie

Nou idd onze berichten vliegen weer...hihi hoe gaat onze nieuwe topic heetten??iemand al nieuwe naam bedacht??
Mama22 werkse vanavond..heel veel succes de komende dagen hoor!!
En Nathalie, jou spreek ik hier straks misschien nog wel ff he...hihi...jij bent toch altijd online!! hihi gezellig..
ik doe niet veel meer vanavond ben echt op...dus ga op tijd naar bed...xx

Ik heb hyves ook open staan dus u roept maar, hihih
Ik heb een kat op mijn buik liggen, dus moet typen met lange armen, hihih
Ideeen voor nieuwe topic? Roept u maar!

nu is het meiden van maart he....?
Dan wordt t maartmeiden ofzo?? hihi...
succes met je kat..
ik ga ff manlief vergezellen hoor... hij moet nog eten..was zo laat thuis.. is beetje over zn honger heen zegt ie...maarja en hij is ook moe. dus moeten ff er voor elkaar zijn.. dus kom niet op hyves denk..
Zo nog ff proberen hapjes klaar te maken voor morgen, is dat vast mooi gebeurt.... totstraks hoor, ik kom wel afentoe omt hoekie kijken...xx

Terug
Bovenaan