Meiden van Maart!

*blieb blieb* mama in spe zoekt andere mama's in spe.......

Hahahaha nee ik ben niet zwanger :(   misschien volgende week, maar ik test pas na 1 week.....Ik denk trouwens niet dat ik zwanger ben. Merk helemaal niks....voel me niet anders dan anders.....ik wacht gewoon af tot nathalie posi test en de keer daarop zal ik posi testen....

Hhahaha nou dan hoop ik dat ik snel positief test. Ik ga ook niet meteen testen hoor. Ik voel namelijk ook niks. Maar jij hebt wel heellll veel voortekenen hoor meis. Nou ja dat drank vergeten we dan maar ff.

Ohhh van het behangscheuren komt wat hoor, tis dat je nog ongi bent, anders lig je zo tussen het behang hoor MamaJM, hahaha grapje meis

hahaha die Nathalie wat ben je ook een groot spook...whahaha nou mn vloeien is zo goed als over hoor. dus wie weet..nee echt nog ff niet meiden, grapje.. oh oh ik wil wel eerst ff mn lichaam goed rust geven op dat gebied.. gisteraaf hebben we ook heerlijk liggen knuffelen in bed. t is wel rot hoor als je niet alles kan doen wat je graag zou willen Maar ja we moeten gewoon ff geduld inlassen..
Nou jullie hebben elkaar weer gevonden he Nathalie en mama22...hahahaha dus ik zonder me maar ff af naar zolder bij mn mannetje...hihi
totstrakjes...

Volgns mij is het signaal nog niet sterk genoeg MamaJM, hihih
Want ze valt alweer stil, hahah

Geniet gewoon lekker. Knuffelen en op den duur klussen dan komt vanzelf alles goed!

HALLO HIER AARDE...MAMA22 WAAR ZIT JE NU????
 ik vertrek dus het rijk alleen voor jou hoor..hahaha...
totstrakjes, veel kletsplezier...!!

hahaha sorry was ff bezig, maar ik kom vanavond niet meer online. Manlief gaat lekker computeren en ik ga tv kijken....

Veel plezier tussen het behang!!!!!!!!!!

Groetjes dikke kus mama22

Heel slim mama22...ik ben het behang trekken al weer beu en krijg er hoofdpijn van...heb weer genoeg gedaan.. nog tijd zat dus..
Nathalie veel zwemplezier! succes! en wie weet totstraks..ik ga ook ff relaxe nu! daag

Terug
Bovenaan