Meiden van Maart!

Hoi lieve meiden!!

Het is inderdaad wel erg rustig zeg... Alhoewel ik daar natuurlijk ook zelf een beetje schuld aan heb... Vandaag best druk geweest; naar het consultatiebureau en 's middags naar de kinderarts i.v.m. de koemelkallergie van m'n zoontje.

Vanmiddag belde een vriendin van me: ZWANGER van haar tweede!!! Aaargh.... iedereen om me heen is opeens weer zwanger, ik wil ook!!! Ik zit vandaag op dag 29 en nog NIETS te bekennen, dus ik denk dat ik morgenochtend een test ga doen. Ik kan gewoon niet langer wachten hihihihi..... Net wel ruzie gehad met vriendlief (nu nog steeds eigenlijk, want hij zit achter de tv en ik dus achter de computer), want hij vindt dat ik er VEEL te veel mee bezig ben. En dat vindt hij dus echt niet leuk. Bah, ik baal ervan. Weet ook gewoon niet hoe ik het anders moet doen. Ja, alleen alles hier vertellen, maar daar heb je toch geen relatie voor? Nouja, wie weet zie ik morgen twee streepjes. Ik houd jullie op de hoogte!

groetjes,
Kipling

Heeej Kipling, vervelend zeg ruzie om zoiets, jij kun er niks aan doen dat t zo door je hoofd spookt..dan moet hij maar ff wat meer geduld met je hebben toch?! moeilijk hoor..mannen...pfff vind hij het niet leuk dan? wil hij het ook graag...dan gaat het toch ook wel beetje door zijn hoofd heen lijkt me??! maarja mannen gaan er toch anders mee om natuurlijk, ze staan er wel beetje buiten, maarja meid doe rustig aan, en probeer er gewoon met hem over te blijven praten en lucht anders je hart maar hier hoor! wij luisteren naar je en begrijpen hoe rot t is..die onzekerheid, hopelijk heb je morgen na de test meer duidelijkheid..succes en ik duim voor je..zou leuk zijn als je je vriendin over poosje kan bellen met het bericht: ik ben ook zwanger!!! hihi...meid ik duim voor je...
alles goed trouwens met je zoontje op cb?? is hij weer helemaal beter? niet meer zo hoesten?? knuf van mij!

Hahah tis wat volgens mij heeft iedereen vandaag een hormonen dagje. Zal het in het weer zitten? Hebben meer meiden woorden met hun vriend gehad vandaag. Ikke gelukkig niet, maar komt ook omdat mijn vriendje nu aan het gamen is en ikke heb gezwommen, dus niet echt tijd gehad om ruzie te maken, hihih. Ik klets hier veel van me af merk ik. Maar als ik denk aan vorige periode, dat ik overtijd was en die oogjes van hem als hij dan vroeg of ik nog niet ongi was. Terwijl ik in het begin van die periode juist dacht dat ie me een beetje uit de weg ging. Maar soms zien wij geloof ik ook een beetje spookjes.

Laten we allemaal lekker gaan slapen en morgen fris en fruitig weer op!   Vol goede moed aan een nieuwe dag, nieuwe kansen, nieuwe mogelijkheden en misschien wel een positieve test van Kipling. Ik duim voor je meis. Hoe is je cyclus normaal? En hoe voel je je verder? Ik sluit me bij de vragen van MamaJM over je zoontje aan.

=x= Nathalie

Kipling, jou nod is toch pas 28 mei? En dan toch morgen ochtend al testen meis? Kun je niet beter nog ffies geduld hebben, hoe moeilijk ook. Maar zo'n negatieve test hakt ook zo in op je gevoel. Al duimen we natuurlijk heel hard dat ie positief mag zijn! Liefs Nathalie

Nod lijsje Meiden van Maart!!!!

Loempia, 22 jaar           2e ronde - 1e kindje            03-06-08
Iris, 21 jaar                                2e ronde - 1e kindje           03-06-08
Christel, 29 jaar               3e ronde - 2e kindje             05-06-08
El_Pro, 22 jaar                     2e ronde - 1e kindje           07-06-08
Miss Dovie,  26 jaar        3e ronde - 1e kindje           11-06-08
Cory, 26 jaar                          3e ronde - 1e kindje             12-06-08
Esther, 32 jaar                     4e ronde - 1e kindje          12-06-08

Op het wachtbankje, meiden we  voor jullie!

Zazoutje, 25 jaar                2e ronde - 1e kindje          26-05-08
Kipling, 29 jaar                    2e ronde - 2e kindje          28-05-08
Nathalie, 24 jaar                3e ronde  - 1e kindje         30-05-08
Mamma22, 22 jaar          3e ronde - 1e kindje         31-05-08

Spannend!! ~Meiden die overtijd zijn~ Spannend!!!

Momenteel is er niemand overtijd

De zwangere Maartstoppers  onder ons   * * * ** * Glittersss * * * ** *

April: Boeffieboh, 24 jaar        1e ronde - 1e kindje   uitgeteld: 18 december 2008
Mei:     Parent2be, 27 jaar          1e ronde - 1e kindje    uitgeteld: 13 januari 2009

Bezoekjes VK

Boeffie                 1e bezoek         13-05-08
Parent2be        1e  bezoek          04-06-08

Afspraken voor de mooiste Echo's

Boeffie                 1e echo                  27 mei  
Parent2be        1e echo                 4 juni           10.00 uur

hallo allemaal,

het plan is hier om het met vaderdag te vertellen....dus eerder nog geen foto's op hyves!! hahaha, dan weet iedereen het meteen!

weet alleen niet of ik het dan ook meteen al op m'n werk vertel....zit een zomervakantie tussen, dus twijfel. lijkt me wel grappig om tijdens de rondvraag in een vergadering het te zeggen, verwacht niemand natuurlijk! tja, of de laatste dag van de vakantie, dan gaat een collega met zwangerschapsverlof, dat ik dan een opmerking plaats in de trant van, nou als jij terug bent ga ik maar met verlof...

maar weet nu al dat als we de echo hebben gezien en die er goed uit ziet, het moeilijk wordt om ons mond te gaan houden.....zo zenuwachtig voor de echo!!

maar goed, spannend nathalie en mama 22!!!! het wachten is het moeilijkst he!!!

Dag lieve meiden!! Ik ben helemaal in shock.... Heb een positieve test in handen!!!!!!!!! Ik reageer straks wat uitgebreider; kan het nog niet helemaal geloven......
Liefs,
Kipling

Jaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaa Kipling is ZWANGER!
Ik zei het toch meis, hihih. Ik had gewoon steeds het gevoel dat je zwanger bent
Van Harte Gefelicitieerddddddddddd ook voor je mannetje natuurlijk
Pffff jeetje zeg ikke zit hier helemaal met een big smile. Wat ontzettend fijn voor jullie!
Als je het een beetje hebt laten bezinken vertel je ons dan wanneer je uitgerekend bent? Echt spannend allemaal. Wie volgd? Mama22? Zazoutje?

Liefs Nathalie

Hoi allemaal! Hier ben ik dan wat uitgebreider. Zoonlief is alleen beneden, dus ik hoop niet dat ie het hele huis sloopt  
Ik had m'n NOD inderdaad officieel pas morgen. Uitgaande van een cyclus van 30 dagen. Maar gisteren belde een vriendin van me dat ze zwanger is en uitgerekend op 2 februari (dat is de dag dat ik ook uitgerekend ben). Toen kreeg ik ZO de kriebels, dat ik ook wilde testen!! Ik had al een test in huis, want die had ik toen al met die ovulatietesten besteld. En in de gebruiksaanwijzing stond dat je de test al 4 dagen voor je NOD kon doen. Heb de hele nacht niet kunnen slapen; het spookte gewoon door m'n hoofd. Om 05.30 was ik wakker (vriend moet om 06.00 uur op; ik ben vandaag thuis), dus meteen in een bekertje gepiest. En ja hoor, we zagen een streep!! Hij is wel heel licht, maar ze zeggen toch: een streep is een streep? Ik vind het nog wel heeeel onwerkelijk,vooral omdat het nog zo 'vroeg' is..... Mij onze eerste heb ik pas bij 7 weken getest, dus toen was ik al 3 weken verder!!!! Meteen die vriendin gebeld vanochtend natuurlijk; we zijn nu dus gewoon op dezelfde dag uitgerekend!!! 02-02-2009...... En nu maar hopen dat het allemaal goed gaat, want het verhaal van mamaJM zit ook wel een beetje in m'n hoofd....
Vriendlief was vanochtend natuurlijk ook hartstikke blij, maar die mannen zijn wel erg nuchter hoor. Hij zegt ook rustig (zei hij bij de 1e ook) dat het voor hem pas 'echt' wordt als ie de kleine in z'n armen heeft... Hij is wel een superpapa hoor, begijp me niet verkeerd, maar qua 'gevoelens' en ermee bezig zijn echt het tegenovergestelde van mij. Hij belde net even en ik kon het niet laten om even te vragen "wanneer zullen we het vertellen" en dan zegt ie ook rustig "over een maand of 2" . Ja, alsof ik zo lang kan wachten!! Zucht.. Nouja, we zullen het eerst maar eens even laten bezinken.....

Lief dat jullie naar m'n zoontje vragen! Het gaat weer helemaal goed met hem. Dat is het handige van kinderen. Ze kunnen zo opeens doodziek zijn, maar ze zijn ook opeens weer helemaal beter. Hij is nu nog wel verkouden, maar verder niets meer aan de hand. Gisteren consultatiebureau was normale controle-afspraak. Ik werd zelf vanochtend wel hartstikke beroerd wakker. Natuurlijk omdat ik slecht had geslapen, maar ook omdat ik nu snipsnotter verkoudne word en een zere keel heb. Echt kl*te....

Nou, weet zo even niets meer te vertellen; volgens mij is het een heel lang verhaal geworden. Ik plak hieronder even m'n net gemaakte banner

Groetjes en ik hoop dat er nog wat meer "mei-meiden" bij komen!!
Kipling

Terug
Bovenaan