Meiden van Maart!

Nod lijsje Meiden van Maart!!!!

Loempia, 22 jaar           2e ronde - 1e kindje            03-06-08
Iris, 21 jaar                                2e ronde - 1e kindje           03-06-08
Christel, 29 jaar               3e ronde - 2e kindje             05-06-08
El_Pro, 22 jaar                     2e ronde - 1e kindje           07-06-08
Miss Dovie,  26 jaar        3e ronde - 1e kindje           11-06-08
Cory, 26 jaar                          3e ronde - 1e kindje             12-06-08
Esther, 32 jaar                     4e ronde - 1e kindje          12-06-08

Op het wachtbankje, meiden we  voor jullie!

Nathalie, 24 jaar                3e ronde  - 1e kindje         30-05-08
Mamma22, 22 jaar          3e ronde - 1e kindje         31-05-08

Spannend!! ~Meiden die overtijd zijn~ Spannend!!!

Zazoutje, 25 jaar                2e ronde - 1e kindje          26-05-08

De zwangere Maartstoppers  onder ons   * * * ** * Glittersss * * * ** *

April: Boeffieboh, 24 jaar        1e ronde - 1e kindje   uitgeteld: 18 december 2008
Mei:     Parent2be, 27 jaar          1e ronde - 1e kindje    uitgeteld: 13 januari 2009
Mei:     Kipling, 29 jaar                    2e ronde - 2e kindje    uitgeteld: 2 februari 2009

Bezoekjes VK

Boeffie                 1e bezoek         13-05-08
Parent2be        1e  bezoek          04-06-08

Afspraken voor de mooiste Echo's

Boeffie                 1e echo                  27 mei  
Parent2be        1e echo                 4 juni           10.00 uur

Ik heb je op het ZWANGEREN lijstje gezet hoor Kipling
Je mannetje moet het misschien ook ff laten bezinken en voor ons is het allemaal anders dan voor hun denk ik. 2 maanden klinkt idd lang. Weet je al wanneer je VK gaat bellen? Of eerst de HA? Hahah nu loop ik ook wel erg hard van stapel, je weet het net. Misschien over een paar daagjes nog eens testen of je streep dan duidelijker is, maar eigenlijk is dat ook onzin, want een streep idd een streep. En als je niet zwanger zou zijn zou je echt niks zien hoor! Ben ik ff blij dat mijn voorgevoel juist is. Nu Mama22 nog, hihih. We zitten gezellig saampjes op het bankje meis, knus hè. Voel je je al wat beter dan gisteren?

=XxX= Nathalie

KIPLING!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! JE MAAKT MIJN DAG GOED!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

GEFELICITEERD!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! OH MEIS WAT SUPER!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

hehe, wat ik net heb getypt heb ik ook letterlijk uitgeschreeuwd......hahahaha
super heej, echt leuk voor jullie! Ik hoop dat alles goed gaat en wens jullie een gezonde en voorspoedige zwangerschap...

met mij gaat het wel weer wat beter. Voel me nog altijd redelijk moe. Toenstraks weer een beetje woorden gehad met mannetje, maar wordt er een beetje moe van dat als hij het ergens niet mee eens is met wat ik zeg dat hij dan meteen zijn stem gaat verheffen. Ik vind dat zo irri...vooral als het ook nog via de telefoon gaat en ik op mijn werk ben.
Het ging eigenlijk maar om iets stoms (huishouden), maar je moet mij niet gaan vertellen dat ik niks doe in het huishouden en dat hij genoeg doet....dan wordt ik boos....
Vandaag een nieuwe camera gekregen (voor als de kleine komt hihi) en hij had het heel druk met typen voor een verslag had hij verteld. Dus ik had hem gevraagd om ff de kattepies (van onze gesterreliseerde kat die het nu ff laat lopen) op te ruimen, maar hij had het dus te druk met typen....maar toen de camera arriveerde......toen had meneer in een keer wel tijd daarvoor...daar dus wat woorden over gehad, maar toen ik net thuis kwam was alles netjes gepoetst....dus niks te klagen.

Ik ga zo ff met mijn broertje naar de tandarts en vanavond ben ik alleen thuis dus dan ben ik weer hier te vinden....

Verder merk ik nog niks, maar vind het wel spannend worden...wat jij nathalie???

Dikke kus mama22

Ohhh hoe herkenbaar, tis soms net of ik mezelf hoor praten als ik jou stukjes tekst lees meis. Pff elkaar al veel te lang niet gesproken. Dus ik ben vanavond zeker van de partij, hihih. Tis dat we niet met zijn allen gezellig bij elkaar opd e koffie kunnen, dan hier maar afspreken hè.

Ik moest me ook inhouden niet te hard te schreeuwen. Ik had namelijk ook zo iets van Jaaaaa. En dat kwam er ook uit, toen dacht oeps mijn mannetje heeft een klant aan de telefoon misschen moet ik niet zo schreeuwen, hihih.

Mijn vriend kan soms ook zijn stem verheffen en soms eigenlijk om niks. En tja als mannen iets te doen hebben wat ze zelf belangrijk vinden dan moeten die huishoudelijke dingen ff wachten hè. Ik word steeds zo moe van dat vragen. Hij vergeet het dan soms ook wel en geeft dan ook aan van vraag dan gewoon ffies, help het me herhinneren, maar je moet steeds maar wachten tot de mannen tijd hebben. Zo wil ik ook graag dat hij de kattenbak schoon maakt, maar is ook nog niet gebeurd. Nou ja ik ga me er ff niet te druk om maken.

Ik vind het nu ook wel stiekum een beetje spannend worden hoor Mama22. Ik heb vanmiddag ff geslapen, omdat ik zo moe was. En dacht Nath, je moet er niet meer tegenin gaan als je het einde van de week ook nog een beetje goed wilt door komen. Goed hè. Maar nu voel ik me best brak, heel vreemd. Net ff wat soep gegeten wat me totaal niet smaakte, maar goed ik heb iets binnen.

Ik ga bij mijn paps buiten kijken, volgens mij hoor ik wat namelijk.

Liefs Nathalie

OOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOHHH Lieve Kipling!!!! wat geweldig!!! spannend!!! oh meid, ik lees dit en wordt er beetje zenuwachtig van...ik hoop zo MET MN HELE HART!!! dat t goed gaat voor jullie..heerlijk..heel stom maar bij iedereen die hier nu neer zet denk ik..oh alst maar goed gaat..wil je niet bang maken hoor meis... tgaat vaker goed dan fout gelukkig!!! ohohoh..wat leuk!!! super..hier waren we wel aan toe hoor, na al die hormoon/baal/k*t verhalen...pffff super!!!
Geniet ervan meis..
En fijn dat t met je knulletje ook weer wat beter gaat! heerlijk..geniet van hem. hopelijk wordt je niet te misselijk ofzo dat is niet zo prettig met een kleine om je heen....meid meid..ik ben echt blij voor je!!!!
Dikke knuf van mij!!
Kreeg net trouwens foto van mn vriendin die dus net bevallen is via msn, ga us proberen m hier te plaatsen straks ff hoor, via hyves ofzo.. ff prutsen. hij is zo schattig met het gelukkige gezinnetje...ookt geboorte kaartje vandaag gehad..echt n dotje..  
nou tot laters..xx

Ohhh leuk ik ben benieuwd. Als ie gewoon op je pc staat lukt het niet. Misschien kun je eens proberen te uploaden via tinypic.com misschien werkt dat wel. Ik zal het eens proberen met een foto van onze kat, de vogeltjes killer!

f50j0n.jpg

Terug
Bovenaan